Známy výrobca tlačiarní Hewlett Packard prišiel na trh s unikátnou službou Instant Ink, vďaka ktorej sa už nikdy nemôže stať, že by sa „ako na potvoru“ minul atrament vo chvíli, keď naozaj potrebujete vytlačiť niečo dôležité. Služba totiž funguje tak, že tlačiareň sama sleduje, kedy začne dochádzať náplň, a podľa toho, ako často ju uživateľ používa, taktiež objednáva novú náplň za vopred dohodnutú cenu (predplatné). Ušetřit môžete až 70 %, pretože cena začína na 29 Kč mesačne (cca 15 vytlačených stránok za mesiac).

Službu Inteligentný atrament a súčasne tlačiarne, ktoré túto službu funkčne podporujú, prišiel Hewlett Packard predstaviť práve na českého Modrého koníka cez naše reklamné formáty. Konec koncov sú to práve často mamičky, ktoré tlačia pre svoje deti potrebné veci do školy, fotografie, dokumenty a tlačivá na úrady a podobne. Konkrétne HP využil PR článok, Súťaž a bannerovú reklamu.

Všeobecne o kampani

Priebeh: máj 2021
Produkt: služba Instant Ink a tlačiarne, ktoré ju podporujú
Cieľ: osloviť nové publikum a rozšíriť povedomie

Kombinácia zvolených formátov bola premyslená. Vo veľkom PR článku klient oslovil naše používateľky s novinkou, ktorú ponúka, pomocou Súťaže túto novinku ďalej spopularizoval a bannerovou reklamou zasiahol veľké množstvo návštevníkov Modrého koníka.

Výsledky kampane

Ako sa dalo predpokladať, reklama na tlačiareň s novou službou priniesla svoje ovoce. Z využitých formátov bola najzajímavejšia právě Súťaž, ktorá oslovila tisíce žien, z nich 517 sa ich do súťaže naozaj zapojilo. Vďaka tomu sa o produkte začne medzi ženami viac rozprávať a výherkyne tlačiarní majú šancu ju aj vyskúšať a napísať svoju recenziu. Článok s bannermi poslúžili na posilnenie efektu celej kampane.

Dosiahnuté výsledky

Čitatelia PR článku: 542 používateliek
Zapojili sa do Súťaže: 517 používateliek
Prekliky z bannerov: 229

Čo povedal klient

„Témou kampane bola služba predplateného atramentu Instant Ink a súťaž o tlačiarne, ktoré túto službu podporujú. Kampaň nezobrazovala konkrétnu osobu. Cieľom bolo šíriť povedomie o službe najmä medzi mladými ženami a mamičkami. Ide o menšiu jednorázovú kampaň. Súťaž vyžadovala aktívnu spoluúčasť používateľov, priviedla traffic na stránku a ešte potešila výherkyne. 🙂 Odozva bola veľmi pozitívna a výsledky veľmi dobré. Veľmi príjemná a vzájomne prospešná spolupráca.“

Radana Macháčková, marketingová riaditeľka