Skúsenosti so značkou a prípadová štúdia Igráček

Natívny formát Skúsenosti so značkou ponúka autentické odporúčania, referencie a recenzie.

Naše používateľky dostanú produkt, ktorý niekoľko dní alebo týždňov používajú a na základe vlastného testovania napíšu recenziu doplnenú fotkami, ako sa s produktom zžívali.

Okrem osobných skúseností vzniká diskusia ostatných používateliek, ktoré produkty spoločne rozoberajú zo všetkých strán.

Výhody formátu:

  • skutočné recenzie s fotkami, pomenovaním plusov aj mínusov
  • prvé pozície vo vyhľadávačoch, trvalá stopa na internete aj po kampani
  • kvalitný obsah, ktorý môže značka použiť na svojom webe, sociálnych sieťach a pod
  • možnosť osloviť mamičky, ktoré produkt zaujal, remarketingom

Trvalá stopa vo vyhľadávačoch

Používateľky zverejňujú svoje recenzie aj v diskusnom fóre Modrého koníka. Táto časť stránky a jej príspevky sú permanentné. Sú viditeľné aj pre neregistrovaných návštevníkov a indexuje ich Google.

To znamená, že Skúsenosti so značkou prenikajú do celého internetu a dlhodobo pomáhajú pri budovaní online reputácie a SEO.

Stačí, ak si vygooglite slovné spojenia „skúsenosti rajo“ alebo „skúsenosti lindex“ a pod.

Organické šírenie

Každá zapojená používateľka propaguje svoje skúsenosti so značkou na svojom blogu, kde ňou publikovaný obsah vidia aj jej kamarádky a sledovateľky. Vďaka nim, ich lajkom a komentárom, ho uvidia aj kamarátky kamarátok a skúsenosti sa šíria ďalej. Modrý koník je živý diskusný priestor prispôsobený na rýchle šírenie informácií.

Presah na Facebook

Skúsenosti so značkou prebiehajú primárne na Modrom koníku, ale výsledky kampane zverejňujeme aj na Facebook stránke Modrého koníka. Tá má momentálne viac než 85 000 fanúšikov.

Vďaka výhodám a špecifikám oboch sociálnych sietí a správnemu cieleniu však vieme kampaň dostať k niekoľkým stovkám tisíc slovenských žien.

Presah do offline sveta

Používateľky strávia s produktami niekoľko dní alebo týžňov počas testu. Počas tohto obdobia sa pravdepodobne o svojich skúsenostiach rozprávajú aj v osobnom živote. S priateľkami či rodinou, na ihriskách, v obchodoch, v kaviarniach, v školách či čakárňach.

Značka tak získa autentické osobné odporúčania v sociálnom okruhu recenzentiek. Povedomie o značke sa rozšíri organicky aj mimo sociálne siete.

Tieto štyri faktory sú najsilnejšími nástrojmi v ceste za silnejším povedomím o značke a lepším rozpoznávaním produktov nielen v online svete, ale hlavne v predajniach a obchodoch.

Ak vás zaujíma, aké kampane u nás prebehli, prípadne by ste sa chceli inšpirovať, môžete si pozrieť náš blog Koník testuje.

Prípadová štúdia Igráček

Prípadová-štúdia-Igráček.pdf