Technické špecifikácie
Posledná aktualizácia: 28.11.2018
modrykonik logo

Native Content Ad

Posledná aktualizácia: 28.11.2018

Zobrazenie na desktope

Zobrazenie na iPhone 5/SE

Zobrazenie na Galaxy S9

Zobrazenie na iPhone 8 Pus

Native Content Ad je štandardizovaný reklamný banner, ktorý sa zobrazuje na všetkých zariadeniach. Pozostáva z hlavného vizuálu, nadpisu, hlavného textu, firemného loga a CTA textu.

Ukážku priamo na webe si môžete pozrieť TU.

Banner nemá fixne stanovené rozmery, prispôsobuje sa šírke zariadenia. Jeho výška je však obmedzená, najlepšie preto funguje na desktopoch a stredne veľkých smarfónoch typu Galaxy S9, či iPhone 6/7/8, na ktoré je optimalizovaný. Na veľkých smartfónoch typu iPhone Plus alebo Pixel 2 sa hlavný vizuál zvrchu aj zospodu mierne oreže.

Na realizáciu tohoto formátu od vás budeme potrebovať tieto podklady:

Hlavný vizuál: Obrázok rozmerov 1200 x 628 px formátu JPEG, PNG alebo GIF. 30 px zhora aj zdola odporúčame zapĺňať len pozadím - na najväčších smartfónoch sa tieto časti nezobrazia.

Nadpis banneru: Na bežne používaných mobiloch sa z neho zobrazí približne 45 znakov, na desktopoch približne 110 znakov.

Text banneru: Na bežne najčatejšie používaných mobiloch sa z neho zobrazí 120 znakov, na menších mobiloch približne 100 znakov a na desktopoch 240 znakov. Do tohoto textu nie je potrebné zakomponovať výzvu k akcii, tá má vlastnú kolónku nižšie.

Logo firmy: Logo firmy, prípadne iný obrázok s rozlíšením 90 x 90 px, ktorý sa zobrazí v ľavom dolnom rohu kreatívy.

Názov firmy: Text, ktorý sa zobrazí vedľa firemného loga.

CTA text: Hlavná výzva k akcii - text, ktorý sa zobrazí v pravom dolnom rohu kreatívy.

Adresa prekliku: URL, kam má celý banner smerovať.

Ostatné podmienky a požiadavky: Ak budete používať vlastné meracie kódy, kód na impresie potrebujeme vo formáte 1x1 img tracking pixelu (javascriptové meracie kódy náš adserver nepodporuje) a pri všetkých kódoch prosím použite prokotol HTTPS.

Kreatívy nám prosím dodajte najnejskôr 4 pracovné dni pred plánovaným spustením kampane. V prípade nedodania reklamných podkladov podľa uvedenej špecifikácie v stanovenom čase súhlasíte s alikvótnym skrátením plnenia (času, počtu zobrazení reklamy a pod.), pričom sa však zaväzujete uhradiť plnú sumu podľa objednávky.

Nie sme kreatívna agentúra, obsah kampaní (texty, kreatívy) teda nevytvárame.

← Späť na zoznam formátov