Technické špecifikácie
Posledná aktualizácia: 27.11.2017
modrykonik logo

PR článok

Posledná aktualizácia: 27.11.2017
pr clanok

Dĺžka článku:
Dĺžka PR článku je maximálne 5 normostrán, teda 9.000 znakov vrátane medzier.

Odkazy:
V texte by sa mali nachádzať aspoň 3 odkazy na externé stránky.

Obrázky:
V PR článku sa musí nachádzať aspoň jeden obrázok s veľkosťou max. 150kB a šírkou maximálne 800px.

Video:
Do PR článku je možné pridať video. Video si môžete umiestniť cez vlastný účet na Youtube, Vimeo, alebo inú stránku, ktorú na tento učel používate.
Video do PR článku vložíme pomocou embed kódu, ktorý nám zašlete a sledovanosť si vyhodnocujete sami. Je možné poslať nám aj samotný videosúbor vo formáte .mp4, v tom prípade bude video embednuté z nášho Vimeo účtu.

Meracie kódy:
Do PR článku nie je možné nasadiť merací kód na impresie. Počet čítaní článku sa zobrazuje priamo v jeho päte.
Merací kód na prekliky je možné využiť. V prípade, že merací kód na prekliky nedodáte, prekliky sa budú merať cez URL shortener goo.gl a sledovať ich teda môžete prakticky v reálnom čase aj vy.

Ostatné podmienky a požiadavky:
Podklady na PR článok nám prosím dodajte najnejskôr 4 pracovné dni pred plánovaným spustením kampane. V prípade nedodania reklamných podkladov podľa uvedenej špecifikácie v stanovenom čase súhlasíte s alikvótnym skrátením plnenia (času, počtu zobrazení reklamy a pod.), pričom sa však zaväzujete uhradiť plnú sumu podľa objednávky.

Nie sme kreatívna agentúra, obsah kampaní (texty, kreatívy) teda nevytvárame.

← Späť na zoznam formátov