Modrý koník pre marketérov

Redakčný článok

Najlepší obsah je ten, ktorý vytvorí sama komunita.

Povedzte ženám, čo máte nové

Na Modrom koníku pribúdajú každý mesiac nové blogerky a píšu o tom, čo ich skutočne zaujíma. Nájdeme vhodnú blogerku venujúcu sa danej téme, ktorá pútavým spôsobom dá do pozornosti váš produkt.

Možnosť 1: Váš vlastný obsah

Váš PR článok si prečítame a navrhneme zmeny, aby boli výsledky článku na Modrom koníku ešte lepšie. Prispôsobíme jazyk našej cieľovej skupine a vyberieme vizuálny obsah, ktorý zafunguje.

Možnosť 2: Obsah na mieru

Redakčný článok vytvorí vybraná používateľka Modrého koníka, ktorá má s danou témou skúsenosti. Napíše ho podľa vášho briefu v jazyku komunity a vo forme, ktorú majú používateľky Modrého koníka rady.

Zdieľanie na Modrom koníku

Článok zverejníme na profile @redakcia, facebookovej stránke Modrého koníka a homepage Modrého koníka. Ďalej ho šírime medzi cieľovú skupinu cez na ostatné sociálne siete (Facebook a Instagram).

Zaujal vás tento formát?

Napíšte nám a niekto z nášho teamu sa vám obratom ozve. Podrobne vám vysvetlí, ako to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý deň volať a niečo vám chcieť predať ;-)

Toto nie je formulár, čo vedie nikam. Je za ním náš skvelý team.

Správa bola úspešne poslaná.

Nastala chyba, správa nebola poslaná.

Nové z blogu

5 príkladov radikálne úprimnej reklamy

Keď ľudia hovoria o marketingu a predaji, väčšinou si predstavia manipulatívne alebo dokonca lživé argumenty, ktoré majú jediný cieľ – ovplyvniť niekoho tak, aby vytiahol svoju peňaženku a dal obchodníkovi svoje peniaze. Mnoho ľudí stále vníma marketing skôr negatívne a koľkokrát neváha hovoriť o spojitosti medzi marketérmi a klasickým poisťovacím agentom 90. rokov. My, ktorí …

Čítaj viac