Modrý koník pre marketérov

Redakčný článok

Najlepší obsah je ten, ktorý vytvorí sama komunita.

Povedzte ženám, čo máte nové

Na Modrom koníku pribúdajú každý mesiac nové blogerky a píšu o tom, čo ich skutočne zaujíma. Nájdeme vhodnú blogerku venujúcu sa danej téme, ktorá pútavým spôsobom dá do pozornosti váš produkt.

Možnosť 1: Váš vlastný obsah

Váš PR článok si prečítame a navrhneme zmeny, aby boli výsledky článku na Modrom koníku ešte lepšie. Prispôsobíme jazyk našej cieľovej skupine a vyberieme vizuálny obsah, ktorý zafunguje.

Možnosť 2: Obsah na mieru

Redakčný článok vytvorí vybraná používateľka Modrého koníka, ktorá má s danou témou skúsenosti. Napíše ho podľa vášho briefu v jazyku komunity a vo forme, ktorú majú používateľky Modrého koníka rady.

Zdieľanie na Modrom koníku

Článok zverejníme na profile @redakcia, facebookovej stránke Modrého koníka a homepage Modrého koníka. Ďalej ho šírime medzi cieľovú skupinu cez na ostatné sociálne siete (Facebook a Instagram).

Zaujal vás tento formát?

Napíšte nám a niekto z nášho teamu sa vám obratom ozve. Podrobne vám vysvetlí, ako to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý deň volať a niečo vám chcieť predať ;-)

Toto nie je formulár, čo vedie nikam. Je za ním náš skvelý team.

Správa bola úspešne poslaná.

Nastala chyba, správa nebola poslaná.

Nové z blogu

7 princípov úspešného predaja na internete

O tom, ako úspešne predávať na internete, bolo publikovaných tisícky článkov aj knižiek. Domnievame sa, že neexistuje univerzálna metóda, ktorá by fungovala pre všetky prípady, alebo že je nejaký zázračný spôsob, ako garantovať úspech. Každá firma je v odlišnej situácii a preto aj my s klientmi pri plánovaní reklamných kampaní na našom portáli postupujeme vždy …

Čítaj viac