Špecifikácia podmienok formátu "Interstitial Ad"
Zoznam potrebných podkladov
-
Grafika v rozmere: 320 x 480 px a 1024 x 768 px
- Formáty: JPEG, PNG, GIF
- Maximálna dátová veľkosť každej kreatívy: 100 kB
- Odkaz (link), kde má banner odkazovať.
Ďalšie inštrukcie k výrobe banneru:
Formát interstitial Ad sa otvorí cez plochu zariadenia a vypne sa stlačením krížika. Užívateľ uvidí iba jeden takýto banner za deň. Rozmer 1024 x 768 px sa zobrazuje na desktopoch a tabletoch a 320x480 na mobiloch.
HTML5 kreatívy: Pri ich vytváraní prosím postupujte podľa našich inštrukcií na výrobu HTML5 kreatív, v opačnom prípade nevieme zaručiť plnú funkčnosť na našom webe.
Ak budete používať vlastné meracie kódy, kód na impresie potrebujeme vo formáte 1 x 1 img tracking pixelu (javascriptové meracie kódy náš adserver nepodporuje) a pri všetkých kódoch prosím použite protokol HTTPS.
Právne a obchodné podmienky
- Cena za reklamnú kampaň sa vzťahuje výlučne na počet dohodnutých impresií, nie na obdobie trvania kampane.
- Podklady k reklamnej kampani zabezpečuje Odberateľ a zaväzuje sa k ich dodaniu Dodávateľovi najneskôr 4 pracovné dni pred začiatkom kampane.
- Za komunikovaný obsah v reklamných plochách zodpovedá výlučne Odberateľ a zaväzuje sa k tomu, že ich obsah nebude v rozpore so zákonnými normami, dobrými mravmi a záujmami Dodávateľa.
- Dodávateľ má právo odmietnuť uverejnenie reklamy v prípade, že reklamné podklady budú v rozpore s výššie uverejným, alebo ak nebudú spĺňať stanovené technické požiadavky.
- Dodávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť zobrazovanie reklamy v prípade nezobrazených impresií, ak sa s Odberateľom nedohodnú inak.