Technické špecifikácie
Posledná aktualizácia: 26.8.2025
modrykonik logo

Interstitial Ad

Posledná aktualizácia: 25.8.2025
Interstitial mobil Halfpage desktop

Špecifikácia podmienok formátu "Interstitial Ad"

Zoznam potrebných podkladov

  1. Grafika v rozmere: 320 x 480 px a 1024 x 768 px
    • Formáty: JPEG, PNG, GIF
    • Maximálna dátová veľkosť každej kreatívy: 100 kB
  2. Odkaz (link), kde má banner odkazovať.

Ďalšie inštrukcie k výrobe banneru:

Formát interstitial Ad sa otvorí cez plochu zariadenia a vypne sa stlačením krížika. Užívateľ uvidí iba jeden takýto banner za deň. Rozmer 1024 x 768 px sa zobrazuje na desktopoch a tabletoch a 320x480 na mobiloch.

HTML5 kreatívy: Pri ich vytváraní prosím postupujte podľa našich  inštrukcií na výrobu HTML5 kreatív, v opačnom prípade nevieme zaručiť plnú funkčnosť na našom webe.

Ak budete používať vlastné meracie kódy, kód na impresie potrebujeme vo formáte 1 x 1 img tracking pixelu (javascriptové meracie kódy náš adserver nepodporuje) a pri všetkých kódoch prosím použite protokol HTTPS.

Právne a obchodné podmienky

  1. Cena za reklamnú kampaň sa vzťahuje výlučne na počet dohodnutých impresií, nie na obdobie trvania kampane.
  2. Podklady k reklamnej kampani zabezpečuje Odberateľ a zaväzuje sa k ich dodaniu Dodávateľovi najneskôr 4 pracovné dni pred začiatkom kampane.
  3. Za komunikovaný obsah v reklamných plochách zodpovedá výlučne Odberateľ a zaväzuje sa k tomu, že ich obsah nebude v rozpore so zákonnými normami, dobrými mravmi a záujmami Dodávateľa.
  4. Dodávateľ má právo odmietnuť uverejnenie reklamy v prípade, že reklamné podklady budú v rozpore s výššie uverejným, alebo ak nebudú spĺňať stanovené technické požiadavky.
  5. Dodávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť zobrazovanie reklamy v prípade nezobrazených impresií, ak sa s Odberateľom nedohodnú inak.
← Späť na zoznam formátov