Technické špecifikácie
Posledná aktualizácia: 16.4.2018
modrykonik logo

Branding

Posledná aktualizácia: 16.4.2018

Rozmer: 2000x1400px
Ako podklad sa používa jedna kreatíva veľkosti 2000x1400px, ktorej stredných 1020px je prekrytých webovým obsahom. Pri načítaní stránky je nad webovým obsahom priestror vysoký 250px, ktorý sa pri scrollovaní postupne prekrýva webovým obsahom. Kreatíva po bokoch webového obsahu je viditeľná aj pri scrollovaní - sticky effect.
Formát Branding sa zobrazuje len v sekciách Homepage a Bazár.

Celková viditeľná plocha kreatívy závisí od veľkosti použitého displeja. Nie vždy je teda vidieť celých 2000x1400px.
Pri vytváraní kreatívy prosím majte na pamäti, že na menších displejoch (napr. na často používaných laptopoch s veľkosťou displeja 1336x768px) nebude vidieť celá kreatíva, ale len jej "stredová časť" pričom na tabletoch nebudú bočné časti viditeľné vôbec.
V menšej miere ovplyvňuje veľkosť viditeľnej plochy kreatívy napríklad aj výška spodnej lišty operačného systému, či rôzne lišty v prehliadači, ktoré môže mať používateľ zobrazené.

Laptop na obrázku simuluje rozlíšenie obrazovky 1280x800px, tablet 1024x1366px a monitor 1920x1200px. Pomocou tlačidiel pod obrázkami si na týchto zariadeniach viete zobraziť rôzne optimalizované kreatívy.

Pri optimalizácii kreatív môžete využiť našu šablónu, ktorá je na stiahnutie vo formáte PSD alebo JPEG.

Otvorte si TENTO odkaz a pri zmene veľkosti okna uvidíte, ako sa branding správa pri rôznych veľkostiach displeja.

Preklik: V prípade obrázkových kreatív je možný z plochy kreatívy jeden preklik, v prípade správne vypracovanej HTML5 kreatívy môže byť preklikov viac.

Formáty: JPEG, PNG, GIF, HTML5, 3rd Party

Maximálna dátová veľkosť kreatívy: 350kB
Príliš veľké kreatívy sa príliš dlho načítavajú a užívateľ sa môže odscrollovať nižšie, prípadne prekliknúť na inú stránku ešte predtým, než sa mu banner zobrazí.

HTML5 kreatívy: Pri ich vytváraní prosím postupujte podľa našich inštrukcií na výrobu HTML5 kreatív, v opačnom prípade nevieme zaručiť plnú funkčnosť na našom webe.

Ostatné podmienky a požiadavky: Ak budete používať vlastné meracie kódy, kód na impresie potrebujeme vo formáte 1x1 img tracking pixelu (javascriptové meracie kódy náš adserver nepodporuje) a pri všetkých kódoch prosím použite prokotol HTTPS.

Kreatívy nám prosím dodajte najnejskôr 4 pracovné dni pred plánovaným spustením kampane. V prípade nedodania reklamných podkladov podľa uvedenej špecifikácie v stanovenom čase súhlasíte s alikvótnym skrátením plnenia (času, počtu zobrazení reklamy a pod.), pričom sa však zaväzujete uhradiť plnú sumu podľa objednávky.

Nie sme kreatívna agentúra, obsah kampaní (texty, kreatívy) teda nevytvárame.

← Späť na zoznam formátov