Modrý koník pre marketérov

Ambasádorka značky

Budujte povedomie o svojej značke.

Kto je Ambasádorka značky na Modrom koníkovi?

Ambasádorka značky je populárna používateľka z Modrého koníka, ktorá buduje a šíri povedomie o značke. Má dosah na veľké publikum, vytvára vlastný obsah, s ktorým ďalej pracuje, a iniciuje diskusie o značke.

Osobný príbeh

Ambasádorka používa produkty značky, ktoré sa stávajú súčasťou jej každodenného života. Vytvára kreatívny obsah vo forme blogov, diskusií a súťaží. Je vtipná, sympatická a zaujímavá. Stáva sa hlasom značky a spája ju so svojím životom.

Spravuje skupinu

Ambasádorka značky je vplyvná a obľúbená v komunite. Na Modrom koníkovi je aktívna už dlhší čas, má tu vytvorené pevné sociálne väzby a jej názor má vplyv. Je fanúšičkou značky a požičiava jej vybudovanú autoritu a známu tvár.

Monitoruje kľúčové slová

Ambasádorka značky má monitorovací nástroj, ktorý ju upozorní vždy, keď niekto spomenie značku, jej produkty alebo vybrané témy kdekoľvek na Modrom koníkovi. Do diskusií vie teda vstúpiť a dohliadnuť na reputáciu značky.

Čo môžete očakávať?

Ako vznikne ambasádorka značky?

1

Modrý koník vyhlási výzvu na výber Ambasádorky.

Motivačných listov od používateliek prichádzajú desiatky až stovky.

2

Vyberie najlepšiu kandidátku.

Spolu so značkou vyberie kandidátku, ktorá sa hodí k téme, je sympatická, populárna, vie písať a fotiť.

3

Kandidátka prejde školením projektového manažéra.

Značka s ňou dohodne komunikačnú stratégiu a určí ciele spolupráce.

4

Ambasádorka začne tvoriť obsah a šíriť dobré meno značky.

V týždenných reportoch klient vidí, aký má dosah a ako rastie množstvo fanúšikov značky.

Ambasádorka z pohľadu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napíšte nám a niekto z nášho teamu sa vám obratom ozve. Podrobne vám vysvetlí, ako to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý deň volať a niečo vám chcieť predať ;-)

Toto nie je formulár, čo vedie nikam. Je za ním náš skvelý team.

Správa bola úspešne poslaná.

Nastala chyba, správa nebola poslaná.

Nové z blogu

Metóda Virtual Summit (Navid Moazzez)

Ako prilákať pozornosť stoviek alebo tisícok ľudí, ktorí sa zaujímajú o vaše produkty bez toho, aby ste museli investovať veľké peniaze do online marketingu? Dnes sa pozrieme na neošúchanú metódu virtual summitov, ktorú spopularizoval španielsky podnikateľ Navid Moazzez, v súčasnosti pôsobiaci v Spojených štátoch. Virtual summit je v podstate virtuálna konferencia, na ktorej sa ľudia …

Čítaj viac