Modrý koník pre marketérov

Ambasádorka značky

Budujte povedomie o svojej značke.

Kto je Ambasádorka značky na Modrom koníkovi?

Ambasádorka značky je populárna používateľka z Modrého koníka, ktorá buduje a šíri povedomie o značke. Má dosah na veľké publikum, vytvára vlastný obsah, s ktorým ďalej pracuje, a iniciuje diskusie o značke.

Osobný príbeh

Ambasádorka používa produkty značky, ktoré sa stávajú súčasťou jej každodenného života. Vytvára kreatívny obsah vo forme blogov, diskusií a súťaží. Je vtipná, sympatická a zaujímavá. Stáva sa hlasom značky a spája ju so svojím životom.

Spravuje skupinu

Ambasádorka značky je vplyvná a obľúbená v komunite. Na Modrom koníkovi je aktívna už dlhší čas, má tu vytvorené pevné sociálne väzby a jej názor má vplyv. Je fanúšičkou značky a požičiava jej vybudovanú autoritu a známu tvár.

Monitoruje kľúčové slová

Ambasádorka značky má monitorovací nástroj, ktorý ju upozorní vždy, keď niekto spomenie značku, jej produkty alebo vybrané témy kdekoľvek na Modrom koníkovi. Do diskusií vie teda vstúpiť a dohliadnuť na reputáciu značky.

Čo môžete očakávať?

Ako vznikne ambasádorka značky?

1

Modrý koník vyhlási výzvu na výber Ambasádorky.

Motivačných listov od používateliek prichádzajú desiatky až stovky.

2

Vyberie najlepšiu kandidátku.

Spolu so značkou vyberie kandidátku, ktorá sa hodí k téme, je sympatická, populárna, vie písať a fotiť.

3

Kandidátka prejde školením projektového manažéra.

Značka s ňou dohodne komunikačnú stratégiu a určí ciele spolupráce.

4

Ambasádorka začne tvoriť obsah a šíriť dobré meno značky.

V týždenných reportoch klient vidí, aký má dosah a ako rastie množstvo fanúšikov značky.

Ambasádorka z pohľadu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napíšte nám a niekto z nášho teamu sa vám obratom ozve. Podrobne vám vysvetlí, ako to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý deň volať a niečo vám chcieť predať ;-)

Toto nie je formulár, čo vedie nikam. Je za ním náš skvelý team.

Správa bola úspešne poslaná.

Nastala chyba, správa nebola poslaná.

Nové z blogu

7 princípov úspešného predaja na internete

O tom, ako úspešne predávať na internete, bolo publikovaných tisícky článkov aj knižiek. Domnievame sa, že neexistuje univerzálna metóda, ktorá by fungovala pre všetky prípady, alebo že je nejaký zázračný spôsob, ako garantovať úspech. Každá firma je v odlišnej situácii a preto aj my s klientmi pri plánovaní reklamných kampaní na našom portáli postupujeme vždy …

Čítaj viac