Kto je ambasádorka značky na Modrom koníku

Ambasádorka značky je populárna používateľka Modrého koníka, ktorá buduje a šíri povedomie o značke. Svojou aktivitou zasahuje veľké publikum, vytvára vlastný obsah, s ktorým ďalej pracuje, a iniciuje diskusie o značke.

Ambasádorka používa produkty značky, ktoré sa stávajú súčasťou jej každodenného života. Vytvára kreatívny obsah vo forme blogov, diskusií a súťaží. Je vtipná, sympatická a zaujímavá. Stáva sa hlasom značky a spája ju so svojím osobným životom.

Ambasádorka značky má vplyv a je obľúbená v komunite. Na Modrom koníku je aktívna už dlhšiu dobu, má vytvorené pevné sociálne väzby a jej názor je uznávaný. Je fanúšikom značky a prepožičiava jej vybudovanú autoritu a známu tvár.

Ambasádorka značky má k dispozícii monitorovací nástroj, ktorý ju upozorní vždy, keď niekto zmieni značku, jej produkty alebo vybrané témy kdekoľvek na Modrom koníku. Do diskusií teda môže vstúpiť a dohliadnuť na meno značky.

Čo možno očakávať od tohto formátu?

  • Zapojenie (komentáre a "Páči sa mi to") 300 - 400 ľudí mesačne.
  • Dosah na 19 000 - 21 000 ľudí mesačne.
  • 250 000 - 300 000 zobrazení mesačne.

Príklad kampane

Kampaň pre TV JOJ. Klient si prial posilniť pozitívne vnímanie značky vo svojej cieľovej skupine a to veľmi prirodzenou formou.

 36 000 

dosah príspevkov ambasádorky mesačne

1 927

engagement unikátov na blogu mesačne

28,65 %

podiel oslovených prihlásených mesačne

Ako vznikne Ambasádorka značky?

Rádovo prichádzajú od používateliek desiatky až stovky motivačných listov.

Spolu so značkou vyberie Modrý koník kandidátku, ktorá sa hodí k téme, je populárna, vie písať a fotiť.

Značka s ňou dohodne komunikačnú stratégiu a určí ciele spolupráce.

V mesačných reportoch klient vidí, aký má dosah a ako rastie počet fanúšikov značky.

Ambasádorka od A po Z

Ambasádorka značky je najkomplexnejší produkt z nášho portfólia natívnych a komunikačných kampaní pre slovenskú i českú verziu Modrého koníka. Ide o dlhodobú kampaň, ktorú spoločnosti využívajú na komunikáciu a budovanie značky ako celku.

Je hlasom značky na Modrom koníku, reprezentuje ju a propaguje novinky. Ide však o mamičku, ktorá je sama používateľkou Modrého koníka, ktorá už má pozornosť a dôveru ostatných mamičiek a vďaka tomu má predpoklady pre tvorbu kvalitného obsahu.

Prípadová štúdia

Popradské

Dosiahnuté výsledky

  • Dosah príspevkov: 21 000 unikátov týždenne
  • Počet príspevkov: 49 týždenne
  • Engagement blogu: 297 unikátov týždenne
  • Engagement skupiny: 243 unikátov týždenne

Popradské je značka s tradíciou a je medzi spotrebiteľmi všeobecne veľmi známa. S popradskými kávami a čajmi sme už niekoľkokrát úspešne spolupracovali v rámci rôznych reklamných formátov.

Osvedčil sa im napríklad formát Skúsenosti so značkou, vďaka ktorému používateľky vyskúšali wellness čaje Popradské alebo ochutnali novinky zrnkových káv Popradská. Klient sa tentokrát rozhodol pre atraktívny formát natívnej reklamy Ambasádorka značky.

Oslovte mamičky práve tam,

kde sa cítia dobre a kde trávia veľa času s ostatnými.