Chat with us, powered by LiveChat

Čo je natívny článok na Modrom koníku

Článok propagujúci vašu značku spôsobom, ktorý tisícom používateliek nášho portálu prináša naozajstnú hodnotu, vďaka čomu je vnímaný pozitívne a priateľsky.

Modrý koník získava milióny zobrazení a stovky tisíc unikátnych návštev mesačne, jeho komunita je veľmi aktívna a článok má potenciál mať vysokú čítanosť. Využite náš priestor a oslovte vašu cieľovú skupinu tam, kde sa koncentruje.

Článok je ideálny pre vybudovanie vzťahu s potenciálnymi zákazníkmi tak, že im poskytnete určitú hodnotu (informáciu), ktorá im môže skutočne zlepšiť život. Vďaka tomu k vám získajú sympatie, ktoré zvyšujú pravdepodobnosť predaja.

Nechajte niektorú z našich používateliek, aby vytvorila článok za vás. Tá totiž patrí do cieľovej skupiny, hovorí "jej" jazykom a ľahšie sa vcíti do jej potrieb. Radi vám pomôžeme nájsť vhodnú adeptku, ktorá vám s obsahom pomôže.

Čo možno očakávať od tohto formátu?

 

  • Zobrazenie príspevkov tisíckam ľudí
  • Zapojenie stoviek čitateľov
  • Desiatky až stovky reakcií (podľa atraktivity)

Ako vzniká natívny článok?

Najskôr sa spoločne pobavíme o tom, čo zamýšľate, čo chcete propagovať alebo aký je váš cieľ. Podľa toho navrhneme nasledujúci postup.

Články, ktoré sa sústredia len na produkt a neprinášajú užívateľom pridanú hodnotu, sú vnímané s nepríjemným „PR nádychom“. Vymyslíme preto spolu atraktívny spôsob, ako používateľky osloviť a vyvolať sympatie.

V našej mamičkovskej komunite máme celý rad žien, ktoré sa rady zapájajú do rôznych aktivít vrátane písania článkov. Po rokoch skúseností máme vytipované tie, ktoré sú v tom najschopnejšie a ktorých obsah pôsobí najpriaznivejšie.

Po vytvorení textu vám ho najskôr zašleme na kontrolu. Ak je všetko presne podľa vašich predstáv, môžeme ho publikovať a už len sledovať, ako ho ľudia čítajú a šíria.

Nielen predaj je cieľom...

Je samozrejmé, že účelom akejkoľvek propagácie je zvýšenie predajov určitej služby alebo produktu. Okrem okamžitých konverzií sa ale vypláca zamerať aj na ďalšie ciele, ktoré predaj podporujú dlhodobo. A tým nie je myslené len akési neurčité "povedomie" o značke.

Dobrým cieľom môže totiž byť tiež napríklad budovanie databázy. Či už je to zber emailov alebo kontaktov v messengerbote. To sa môže ľahko podariť aj vďaka natívnemu článku, v ktorom je možné používateľkám predstaviť niečo hodnotné zadarmo výmenou za kontakt - ebook, video, brožúrka a podobne.

Živý príklad

MANA - Jedlo do kabelky

Dosiahnuté výsledky

  • Aktívne zapojenie unikátov: 1 020
  • Zobrazenie príspevkov: 608 736x
  • Engagement vo fóre: 850
  • Engagement na blogu: 1 817
  • Nárast sledujúcich blogu za deň: 103

MANA je populárny instantný prípravok, ktorý má výdatné zloženie podobne ako klasické jedlo. S jediným rozdielom, že ide o prášok, ktorý si užívateľ zalieva vodou. MANA nachádza obľubu u všetkých, ktorí si niekedy nestíhajú pripraviť obed do práce alebo napríklad niekam na cestu.

V ČR už si našla pomerne stabilnú základňu fanúšikov, ale klient si prial povedomie o produkte ďalej rozšíriť. Rozhodol sa preto vydať cestou natívneho článku, vďaka ktorému zoznámil čitateľov Modrého koníka s výhodami takéhoto instantného pokrmu.

Oslovte mamičky práve tam,

kde sa cítia dobre a kde trávia veľa času s ostatnými.