Prieskum: 82% žien vyhľadáva pred nákupom recenzie elektroniky
Vo februári 2021 sme realizovali ďalší zo série prieskumov s našimi mamičkami. Tentokrát sme sa ich pýtali na to, aké dôležité sú pre ne recenzie produktov či služieb na internete, či a kde ich hľadajú, pre aký tovar, ako ich ovplyvňujú negatívne recenzie a čo…
Ako funguje Online Reputation Management
V minulom dieli sme hovorili o tom, prečo je správa internetovej reputácie pre firmy kľúčová v čase, keď až 79,4 % zákazníčok vyhľadáva recenzie a skúsenosti ostatných zákazníkov ešte pred tým, než sa rozhodne nakúpiť určitý produkt či službu. Dnes sa pozrieme na to, ako…
Reputácia na internete: Prečo by vás mala zaujímať?
Keď sa povie online marketing, človeku ako prvé prídu na myseľ rôzne reklamné kanály a platformy, sociálne siete, YouTube,… Možností je veľa. Do správneho mixu online marketingových aktivít ale spadá ešte jedna úplne zásadná vec, a tou je firemná reputácia a starostlivosť o ňu. Zamysleli…
Ambasádorky pre dm drogerie markt – prípadová štúdia
Teší nás, že dnes vám môžeme predstaviť veľmi úspešnú natívnu kampaň klienta, s ktorým máme dlhoročnú spoluprácu a jeho ambasádorka u nás na Modrom koníku bez zmeny pôsobí už takmer 5 rokov. Dm drogerie markt zastupuje medzi mamičkami jedna z nich – Silvia, u nás…
S akým rozpočtom hospodária mamičky na Modrom koníku
Nové soc demo štatistiky ukázali, aký je priemerný príjem domácností aj vekové zloženie mamičiek a ich detí na Modrom koníku Začiatkom februára 2021 sme uskutočnili prieskum na vzorke viac než 2 000 respondentov, aby sme zistili najnovšie soc-demo štatistiky o našich používateľkách. Až štvrtina mamičiek…
Vianočný mamarketing
Obľúbený sviatočný čas sa opäť blíži. Ako každý rok aj tentoraz vianočné obdobie sprevádza nákupná horúčka, všadeprítomné zľavy, odhodlaní zákazníci a nadšené rodiny. Ako sa toto obdobie dá najlepšie využiť v mamarketingu – marketingu cielenom na mamičky? Ak predávate svoje produkty, či už tovar alebo…
Dôvera na prvom mieste
Aké faktory sú pre úspešný mamarketing – teda marketing cielený na mamičky – najrozhodnejšie? Našli by sme ich určite veľa. Pozrime sa však teraz na niekoľko významných, ktoré vám môžu pomôcť zlepšiť výsledky v krátkom časovom horizonte. Ak firmy úspešné v predaji maminkovských produktov niečo…
Bojový plán
V minulých troch dieloch seriálu Mamarketing sme načali mamarketing ako taký – mýtus jednej veľkej megaskupiny mamičiek, najčastejšie prekážky, rôznorodosť komunikačných kanálov a tým aj komunikačných línií vašej značky, dôležitosť budovania vzťahu s publikom a určitú vidinu budúcnosti s príchodom generácie Z. Dnes sa na…
Ako budúcnosť zamieša karty
V najbližších rokoch sa postupne dominantnou časťou nákupnej sily nášho trhu stane generácia Z, teda ľudia narodení po roku 1995. To sú dnešní mladí dospelí, ktorí si v mnohých prípadoch ešte nezaložili rodinu. Prečo by vás táto generácia mala zaujímať, ak aktuálne riešite svoj mamarketing?…
Mamičky, ktoré oslovujete
Už v minulom dieli seriálu o mamarketingu sme si povedali, že cieľová skupina mamičiek je príliš široká a neuchopiteľná. Pripomenuli sme si marketingové pravidlo, ktoré hovorí: „Ak je vaším zákazníkom ktokoľvek, potom ním nie je nikto.“ Teraz sa však natíska otázka, pokiaľ nie sú mamičky…
Kategórie
- Aktuality (4)
- Boli sme tam (4)
- Návody (16)
- Online Reputation Management (3)
- Ostatné/Zaujímavosti (4)
- Prieskumy (41)
- Prípadové štúdie (13)
- Produkty (33)
- Seriál o mamarketingu (6)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (12)
- Uncategorized (7)
- Zo zákulisia (7)