Chat with us, powered by LiveChat

Vianočný mamarketing

Obľúbený sviatočný čas sa opäť blíži. Ako každý rok aj tentoraz vianočné obdobie sprevádza nákupná horúčka, všadeprítomné zľavy, odhodlaní zákazníci a nadšené rodiny. Ako sa toto obdobie dá najlepšie využiť v mamarketingu – marketingu cielenom na mamičky? Ak predávate svoje produkty, či už tovar alebo…

Dôvera na prvom mieste

Aké faktory sú pre úspešný mamarketing – teda marketing cielený na mamičky – najrozhodnejšie? Našli by sme ich určite veľa. Pozrime sa však teraz na niekoľko významných, ktoré vám môžu pomôcť zlepšiť výsledky v krátkom časovom horizonte. Ak firmy úspešné v predaji maminkovských produktov niečo…

Bojový plán

V minulých troch dieloch seriálu Mamarketing sme načali mamarketing ako taký – mýtus jednej veľkej megaskupiny mamičiek, najčastejšie prekážky, rôznorodosť komunikačných kanálov a tým aj komunikačných línií vašej značky, dôležitosť budovania vzťahu s publikom a určitú vidinu budúcnosti s príchodom generácie Z. Dnes sa na…

Ako budúcnosť zamieša karty

V najbližších rokoch sa postupne dominantnou časťou nákupnej sily nášho trhu stane generácia Z, teda ľudia narodení po roku 1995. To sú dnešní mladí dospelí, ktorí si v mnohých prípadoch ešte nezaložili rodinu. Prečo by vás táto generácia mala zaujímať, ak aktuálne riešite svoj mamarketing?…

Mamičky, ktoré oslovujete

Už v minulom dieli seriálu o mamarketingu sme si povedali, že cieľová skupina mamičiek je príliš široká a neuchopiteľná. Pripomenuli sme si marketingové pravidlo, ktoré hovorí: „Ak je vaším zákazníkom ktokoľvek, potom ním nie je nikto.“ Teraz sa však natíska otázka, pokiaľ nie sú mamičky…

Prečo využiť SEO v dobe pandémie

Súčasná situácia obmedzila činnosť mnohých firiem a dotkla sa nejakým spôsobom každého. Už sme vám ponúkli niekoľko odporúčaní, ako sa teraz zachovať, aké opatrenia zaviesť a okrem iného tiež, prečo je vhodné teraz obmedziť alebo prinajmenšom zvážiť aktivitu vášho výkonnostného marketingu (PPC, produktové kampane, Google…

Ako predávať tovar online aj bez eshopu

Aktuálna situácia prinútila majiteľov kamenných obchodov a skladov, aby svoj tovar začali predávať online. Ak o tom ešte len uvažujete a hľadáte rýchlejšie riešenie ako si založiť vlastný eshop, vyskúšajte inzerovanie v našom Bazári na Modrom koníku, kde veľa predajcov predáva svoj nový tovar. Je to…