Získajte si dôveru ľudí v Poradni

Jedna z veľmi efektívnych a možno niekedy trochu opomínaných metód, ako si budovať reputáciu a autoritu odborníka, je jednoducho ľuďom odpovedať na ich pálčivé otázky. Na Modrom koníku ponúkame priestor pre vlastnú poradňu, kde môžete komunikovať so stovkami až tisíckami našich používateliek, z ktorých každú trápi niečo iné. Odpovedaním na ich otázky si klient buduje …

Čítaj viac...

Skúsenosti so značkou a prípadová štúdia Igráček

Natívny formát Skúsenosti so značkou ponúka autentické odporúčania, referencie a recenzie. Naše používateľky dostanú produkt, ktorý niekoľko dní alebo týždňov používajú a na základe vlastného testovania napíšu recenziu doplnenú fotkami, ako sa s produktom zžívali. Okrem osobných skúseností vzniká diskusia ostatných používateliek, ktoré produkty spoločne rozoberajú zo všetkých strán. Výhody formátu: skutočné recenzie s fotkami, pomenovaním plusov …

Čítaj viac...

Modrý koník má na Viberi vlastné stickery a chatbota

Od našich používateliek dostávame veľmi dobrú spätnú väzbu na náš modrokoníkovský obsah a píšu nám aj mamičky, ktoré si vďaka Modrému koníku našli priateľstvá aj napriek veľkej vzdialenosti. S radosťou prinášame novinky pre inšpiráciu, rozptýlenie i potešenie. (Naposledy to bolo napríklad oživenie nášho YouTube kanála, na ktorom už čoskoro pribudnú nové videá so super obsahom.) Preto …

Čítaj viac...

Ambasádorka značky na Modrom koníku od A po Z

Ambasádorka značky je najkomplexnejší produkt z nášho portfólia natívnych a komunikačných kampaní. Ide o dlhodobú kampaň, ktorú spoločnosti využívajú na komunikáciu a budovanie značky ako celku. Ambasádorka je vyslankyňou značky na Modrom koníku, reprezentuje ju a propaguje novinky. Ide však o mamičku, používateľku Modrého koníka, ktorá už má pozornosť a dôveru ostatných mamičiek a predpoklady …

Čítaj viac...

Koľkokrát ukázať reklamu používateľkám Modrého koníka

Na frekvenciu zásahu (frequency capping) existuje asi toľko názorov ako možností, ktoré pri jej nastavovaní máte. Je to vlastne počet zobrazení jednej kreatívy jednému unikátnemu používateľovi. Na jednej strane je tu obava z toho, že to marketéri s počtom zobrazení preženú a efekt bude opačný ako chceli. Na druhej strane majú strach z toho, že ich reklamy neuvidia všetci, …

Čítaj viac...

Nie je návštevník ako návštevník

Premýšľali ste niekedy nad tým, že keď si idete niečo kúpiť do obchodu, ale neviete, čo presne vlastne chcete alebo potrebujete, zvyčajne sa poradíte s predavačmi, zatiaľ čo na internete eshopy alebo webové stránky firiem túto možnosť nemajú? Väčšina webových stránok predpokladá, že viete, čo chcete. Ale nie vždy to tak je. Ľudia sa delia …

Čítaj viac...

Všetko, čo ste chceli vedieť o cielení reklamy na Modrom koníku

Modrý koník má najviac pozornosti zo všetkých stránok na slovenskom internete. Sme dlhodobo na prvom mieste v dĺžke času jednej návštevy. Priemerný strávený čas na reálneho užívateľa je 02:19:15, priemerný strávený čas na návštevu je 10:18. (Zdroj: https://aimmonitor.sk/ – február 2019). Každá druhá žena vo veku 20 – 39 rokov pravidelne navštevuje Modrého koníka. Mesačne …

Čítaj viac...

Prečo je natívna reklama taká úspešná

V roku 2014 Interactive Advertising Bureau (IAB, združenie pre internetovú reklamu) uznalo natívnu reklamu ako novú formu reklamy. Je to najrýchlejšie rastúci reklamný segment, ktorý v rokoch 2017 až 2018 zaznamenal 35% nárast. Natívna  reklama sa tak stala jedným zo spôsobov, ako osloviť nové publikum a komunikovať s tým existujúcim. Formáty natívnej reklamy sú menej …

Čítaj viac...

Metóda Virtual Summit (Navid Moazzez)

Ako prilákať pozornosť stoviek alebo tisícok ľudí, ktorí sa zaujímajú o vaše produkty bez toho, aby ste museli investovať veľké peniaze do online marketingu? Dnes sa pozrieme na neošúchanú metódu virtual summitov, ktorú spopularizoval španielsky podnikateľ Navid Moazzez, v súčasnosti pôsobiaci v Spojených štátoch. Virtual summit je v podstate virtuálna konferencia, na ktorej sa ľudia …

Čítaj viac...