Chat with us, powered by LiveChat

Bojový plán

V minulých troch dieloch seriálu Mamarketing sme načali mamarketing ako taký – mýtus jednej veľkej megaskupiny mamičiek, najčastejšie prekážky, rôznorodosť komunikačných kanálov a tým aj komunikačných línií vašej značky, dôležitosť budovania vzťahu s publikom a určitú vidinu budúcnosti s príchodom generácie Z. Dnes sa na…

Ako budúcnosť zamieša karty

V najbližších rokoch sa postupne dominantnou časťou nákupnej sily nášho trhu stane generácia Z, teda ľudia narodení po roku 1995. To sú dnešní mladí dospelí, ktorí si v mnohých prípadoch ešte nezaložili rodinu. Prečo by vás táto generácia mala zaujímať, ak aktuálne riešite svoj mamarketing?…

Mamičky, ktoré oslovujete

Už v minulom dieli seriálu o mamarketingu sme si povedali, že cieľová skupina mamičiek je príliš široká a neuchopiteľná. Pripomenuli sme si marketingové pravidlo, ktoré hovorí: „Ak je vaším zákazníkom ktokoľvek, potom ním nie je nikto.“ Teraz sa však natíska otázka, pokiaľ nie sú mamičky…

Prečo využiť SEO v dobe pandémie

Súčasná situácia obmedzila činnosť mnohých firiem a dotkla sa nejakým spôsobom každého. Už sme vám ponúkli niekoľko odporúčaní, ako sa teraz zachovať, aké opatrenia zaviesť a okrem iného tiež, prečo je vhodné teraz obmedziť alebo prinajmenšom zvážiť aktivitu vášho výkonnostného marketingu (PPC, produktové kampane, Google…

Ako predávať tovar online aj bez eshopu

Aktuálna situácia prinútila majiteľov kamenných obchodov a skladov, aby svoj tovar začali predávať online. Ak o tom ešte len uvažujete a hľadáte rýchlejšie riešenie ako si založiť vlastný eshop, vyskúšajte inzerovanie v našom Bazári na Modrom koníku, kde veľa predajcov predáva svoj nový tovar. Je to…

Propagácia v čase karantény zadarmo

Aktuálna situácia biznis väčšine z nás spomalila alebo celkom paralyzovala. Chceli by sme vám pomôcť. Preto sme sa rozhodli napísať článok s tipmi pre naše mamičky, kde na jednom mieste nájdu tovary a služby, ktoré im napriek všetkému stále poskytujete, a budeme ho aktualizovať. Ak…