Ako sa darí Ambasádorke TV JOJ

Aj keď táto kampaň ešte neskončila, rozhodli sme sa priniesť priebežné výsledky Ambasádorky TV JOJ, pretože momentálne patrí k najúspešnejším ambasádorkám na Modrom koníku a môžete ju sledovať v podstate „live“. Zároveň vám neujde aktuálna programová ponuka TV JOJ, ktorú u nás na Modrom koníku zastupuje, nakopnete sa hádankami pre rýchly štart dňa, či spoznáte zákulisie obľúbenej televízie, ktorá …

Čítaj viac...

Back to school pre marketérov

Návrat študentov a žiakov do škôl po letných prázdninách je úžasným obdobím pre všetky firmy, podnikateľov a marketérov. Ako back to shool sa z pohľadu sily a objemu predaja v segmente rodín s deťmi označuje druhá najsilnejšia sezóna hneď po Vianociach. Prekvapivo sa nedotýka len produktov a služieb súvisiacich so školou. Veľa firiem preto realizuje …

Čítaj viac...

Najúspešnejšia testovacia kampaň: prípadová štúdia Lindex

Každá mamička rada pekne oblečie svoje dieťa a dbá na to, aby bolo jeho oblečenie vyrobené z kvalitných materiálov a dlho vydržalo. Preto bolo jasné, že Lindex svojou kampaňou Skúsenosti so značkou priláka pozornosť množstva mamičiek, ktorých zaujíma detská móda a rady by sa inšpirovali tým, čo vybrali v predajni Lindex pre svoje deti naše recenzentky. Prípadová štúdia Lindex Stiahnite …

Čítaj viac...

Získajte si dôveru ľudí v Poradni

Jedna z veľmi efektívnych a možno niekedy trochu opomínaných metód, ako si budovať reputáciu a autoritu odborníka, je jednoducho ľuďom odpovedať na ich pálčivé otázky. Na Modrom koníku ponúkame priestor pre vlastnú poradňu, kde môžete komunikovať so stovkami až tisíckami našich používateliek, z ktorých každú trápi niečo iné. Odpovedaním na ich otázky si klient buduje …

Čítaj viac...

Skúsenosti so značkou a prípadová štúdia Igráček

Natívny formát Skúsenosti so značkou ponúka autentické odporúčania, referencie a recenzie. Naše používateľky dostanú produkt, ktorý niekoľko dní alebo týždňov používajú a na základe vlastného testovania napíšu recenziu doplnenú fotkami, ako sa s produktom zžívali. Okrem osobných skúseností vzniká diskusia ostatných používateliek, ktoré produkty spoločne rozoberajú zo všetkých strán. Výhody formátu: skutočné recenzie s fotkami, pomenovaním plusov …

Čítaj viac...

Modrý koník má na Viberi vlastné stickery a chatbota

Od našich používateliek dostávame veľmi dobrú spätnú väzbu na náš modrokoníkovský obsah a píšu nám aj mamičky, ktoré si vďaka Modrému koníku našli priateľstvá aj napriek veľkej vzdialenosti. S radosťou prinášame novinky pre inšpiráciu, rozptýlenie i potešenie. (Naposledy to bolo napríklad oživenie nášho YouTube kanála, na ktorom už čoskoro pribudnú nové videá so super obsahom.) Preto …

Čítaj viac...

Ambasádorka značky na Modrom koníku od A po Z

Ambasádorka značky je najkomplexnejší produkt z nášho portfólia natívnych a komunikačných kampaní. Ide o dlhodobú kampaň, ktorú spoločnosti využívajú na komunikáciu a budovanie značky ako celku. Ambasádorka je vyslankyňou značky na Modrom koníku, reprezentuje ju a propaguje novinky. Ide však o mamičku, používateľku Modrého koníka, ktorá už má pozornosť a dôveru ostatných mamičiek a predpoklady …

Čítaj viac...

Koľkokrát ukázať reklamu používateľkám Modrého koníka

Na frekvenciu zásahu (frequency capping) existuje asi toľko názorov ako možností, ktoré pri jej nastavovaní máte. Je to vlastne počet zobrazení jednej kreatívy jednému unikátnemu používateľovi. Na jednej strane je tu obava z toho, že to marketéri s počtom zobrazení preženú a efekt bude opačný ako chceli. Na druhej strane majú strach z toho, že ich reklamy neuvidia všetci, …

Čítaj viac...