5 príkladov radikálne úprimnej reklamy

Keď ľudia hovoria o marketingu a predaji, väčšinou si predstavia manipulatívne alebo dokonca lživé argumenty, ktoré majú jediný cieľ – ovplyvniť niekoho tak, aby vytiahol svoju peňaženku a dal obchodníkovi svoje peniaze. Mnoho ľudí stále vníma marketing skôr negatívne a koľkokrát neváha hovoriť o spojitosti medzi marketérmi a klasickým poisťovacím agentom 90. rokov. My, ktorí …

Čítaj viac...

BuzzFeed: Ako vyrásť na 200 miliónov návštev mesačne

BuzzFeed je americká mediálna spoločnosť a populárny internetový magazín, jedna z 300 najnavštevovanejších stránok na svete s 200 miliónmi užívateľov mesačne a celkovým celosvetovým dosahom až 650 miliónov ľudí. Preslávená je predovšetkým pre virálny obsah, na ktorom sa zakladá jej marketing. Spoločnosť BuzzFeed, ktorej hodnota je oceňovaná na zhruba 1,5 miliardy dolárov, je zároveň jedným …

Čítaj viac...

Čo je obsahový marketing

Tradičný marketing tak, ako ho poznáme, sa pomaly ale isto stáva čoraz menej účinným. Získať nových zákazníkov, nové objednávky a nové dopyty je drahšie a komplikovanejšie a firmy musia vymýšľať stále komplexnejšie stratégie, ako návštevníkov a užívateľov presvedčiť. To je samozrejme pochopiteľné, pretože tým, ako ide čas, sa do sveta reklám zapája viac firiem, konkurencia …

Čítaj viac...

Ako robiť reklamu na Facebooku, aby naozaj zarábala

„Reklama na Facebooku nefunguje,“ alebo „skúsili sme, ale s naším produktom to nejde“ je počuť na každom rohu. Firmy a podnikatelia sa delia väčšinou na dva tábory – sú tu tí, ktorí ju skúsili, nevyšla im a tak tvrdia, že nemôže fungovať, a potom tí, ktorí ju radšej ani neskúšajú. Tých, ktorí ju používajú bežne …

Čítaj viac...

Príklady úspešného brandovaného obsahu

Je možné vytvoriť reklamu, ktorá skvelo predáva a zároveň ľudí baví bez vedomia, že vlastne sledujú reklamu? Áno. Pozrite si s nami 5 príkladov, keď to firmy dokázali s veľkým úspechom. Nedávno sme písali o tom, čo je brandovaný obsah a prečo ho firmy spoločne s ďalšími formami natívne reklamy využívajú čím ďalej tým viac. V rýchlosti …

Čítaj viac...

10 užitočných online nástrojov pre vašu firmu alebo eshop

Máme pre vás niekoľko profesionálnych nástrojov, ktoré vám pomôžu zjednodušiť a zefektívniť vaše podnikanie na internete. Veríme, že medzi nimi nájdete nástroje, ktoré vám uľahčia prácu aj život. Google Analytics – Úplný základ a must have každej firmy Prvé miesto si iste zaslúži najdôležitejší nástroj zo všetkých – preslávené GA. Tento analytický pomocník vám ukazuje štatistiky …

Čítaj viac...

Online Reputation Management

Skrátene ORM je metóda alebo tiež služba, ktorá vďaka vhodnému rozmiestneniu článkov či recenzií o vás, vašej firme či vašom produkte na internete zabezpečuje, aby presne taký pozitívne ladený obsah používatelia nachádzali vo chvíli, keď si o vás vo vyhľadávačoch zisťujú informácie. To sa hodí hlavne vtedy, keď veľmi aktívny „hater“ alebo v niektorých prípadoch …

Čítaj viac...

Natívna reklama v tématických komunitách a ako bolo na Digital Rulezz 2018

Posledný novembrový utorok sme sa zúčastnili najväčšej konferencie o digitálnom marketingu na Slovensku Digital Rulezz 2018! V rámci workshopu pod záštitou IAB Slovakia sme prezentovali dve case studies o natívnej reklame a tešili sa hojnej účasti marketérov napriek silnému programu na hlavnom stagei. Pozrite si celú našu prezentáciu z konferencie. Na smeč nám nahral Henric Smolak zo Strossle, ktorý v pár slidoch …

Čítaj viac...

Čo je natívna reklama

„Reklama, ktorá graficky, kontextom a predovšetkým pocitovo splýva s okolitým obsahom v médiu, v ktorom sa objavuje.“ Iným slovami reklama, ktorá na prvý dojem pôsobí na človeka len ako ďalší obsah, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou webu alebo platformy, kde sa objavuje. Často napríklad na sociálnych sieťach alebo na weboch ako „odporúčané“ či „sponzorované“ odkazy. * …

Čítaj viac...

Čo je brandovaný obsah

Brandovaný obsah čiže branded content môže byť článok, obrázok, video alebo akýkoľvek ďalší druh obsahu, ktorý v sebe nesie zároveň odkaz na určitú značku, produkt či službu. Nie je to však klasický PR článok alebo televízna reklama, pretože tie majú jediný cieľ – promovať niečo komerčné. Brandovaný obsah oproti tomu primárne ľudí zabáva, až v druhom …

Čítaj viac...