Prípadová štúdia Bauli 2024
Publikovala
kuko
18. 3. 2024
Prípadové štúdie, Zajímavosti
Spokojnosť klienta je kľučová, a to nie len kvôli reputácii, ale aj kvôli retencii. Aj táto spolupráca s klientom Bauli je tomu príkladom.
Každý rok sa snažíme vytvoriť pre ich kváskové croissanty komunikáciu na Modrom koníku, ktorá je čo najprirodzenejšia a natívne dostávala produkty do povedomia čoraz väčšiemu publiku. Zároveň obsah tvoríme tak, aby po skončení kampane nezapadol prachom, ale naopak, aby sme naň vedeli znova a znova nadväzovať.
Ako dopadla posledná kampaň si môžete pozrieť v Prípadovej štúdii – Bauli.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (17)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (43)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)