Detské oblečenie prémiovej kvality z obchodného reťazca, ktoré si kúpite spolu s potravinami, chcelo testovať vyše 600 mamičiek. Značka Kuniboo s certifikátom udržateľnosti GOTS sa navyše predáva za ľudové ceny! Recenzentky sa samy mohli rozhodnúť, aké oblečenie svojim deťom kúpia a otestujú, a tak sú recenzie rozmanité, plné autentických fotografií a klient získal kvalitný obsah, ktorý ďalej používa.

Prípadová štúdia Kaufland (PDF)

Kampane Skúsenosti so značkou klientov vždy vystrelia vo vyhľadávači Google na prvé priečky a zabezpečia im nezmazateľnú stopu či vylepšia SEO. Keď niekto hľadá produkt a skúsenosti iných spotrebiteľov, natrafí priamo na recenzie našich mamičiek a môže si prečítať plusy aj mínusy a pozrieť sa, ako produkt vyzerá v bežnom živote. Nebolo tomu inak ani v tomto prípade.

Vybrali sme 10 mamičiek, ktoré sa v recenziách rozpísali o tom, ako oblečenie nakupovali, čo sa im páčilo na zložení a balení a nepáčilo na číslovaní alebo uložení v regáloch a tiež, ako so svojimi deťmi značku Kuniboo testovali. Najviac nás bavia fotografie, na ktorých si dali záležať a verne dokumentujú, ako oblečenie deťom sedelo.

Medzi recenzentkami boli aj mamičky detí s precitlivenou pokožkou, ktoré si dávajú obzvlášť záležať na tom, aby bolo oblečenie zo 100% biobavlny a deti sa v ňom cítili pohodlne. Potešilo ich, že kvalita v tomto prípade nešla na úkor ceny, čo je v prípade žien na materskej dosť dôležité. Testovanie nebavilo iba mamičky, ktoré recenzovali, ale aj veľa ostatných našich používateliek, čo sa odrazilo na pekných výsledkoch kampane a spokojnosti klienta. Jeho vyjadrenie nájdete v prípadovej štúdii.

Táto kampaň bola výnimočná v tom, že Kaufland sa rozhodol použiť pečať Odporúča 10 z 10 mamičiek vo svojom letáku. Teší nás, že efekt z natívnej online reklamy môžete aj vy použiť v offline svete. Okrem pečate v letáku ju Kaufland použil vo svojej PR správe.

Kampaň sme podporili na Facebooku, kde dosiahla 100-tisícový reach.