Čo sa stalo na Modrom koníku v marci? Aké natívne kampane sme pre našich klientov urobili? Prečítajte si toto krátke zhrnutie ostatného mesiaca.

Ambasádorka KetoDiet pokračuje

Ambasádorka značky KetoDiet pôsobí na Modrom koníku už od marca 2015. Vďaka trom úspešným sezónam sa táto značka rozhodla pokračovať v tejto dlhodobej kampani aj v ďalšom roku.

Na jej profile nájdete hlavne príspevky o zdravom životnom štýle, cvičení a stravovaní. Často pridáva aj recepty, ktoré sú v súlade s týmito témami.

Skúsenosti s Koralky.sk

Eshop Koralky.sk dobíja postupne aj slovenský trh. Zatiaľ bez kamenných predajní tak buduje svoje meno online.

Do výzvy na túto kampaň sa zapojilo viac než 80 používateliek. Veľa z nich pridalo už do výzvy fotky svojich handmade výrobkov.

Vybraných 9 recenzií sme už publikovali. Zaujali hlavne peknými fotkami, ktoré môžu Koralky.sk používať aj vo svojich kampaniach.

Skúsenosti s L’Oréal – Slow Âge

Novinku Slow Âge nočný z laboratórií Vichy vyvinutú špeciálne pre potreby unavenej, mdlej a sivastej pokožky testovalo 12 žien. Ako v ich teste krém obstál?

Záujemkyne o testovanie mali v komentári vyplniť krátke informácie o sebe a svojej pleti. Dostali sme viac než 160 odpovedí a prihlášok.

Jedenásť doteraz zverejných recenzií nájdete na tomto odkaze.

Pripravujeme na mesiac apríl

Začali sme dve nové testovania. Jedno je pre značku Yves Rocher a druhé pre DM.

Značka Yves Rocher dostala na svoj jarný detox balíček 200 prihlášok do testovania.

Pre DM drogerie markt je to už 14. balíček produktov, ktorý sa rozhodli dať otestovať používateľkám Modrého koníka. Tentokrát sa nám prihlásilo viac než 460 používateliek, čo demonštruje silu značky a jej obľúbenosť na Modrom koníku.

Obe vyššie spomenuté kampane aktuálne bežia a výsledné recenzie budeme publikovať v priebehu apríla.

Aktuálne prebiehajú aj dve nové výzvy na testovanie produktov. Jedno bude pre značku Albi a ich produkty pre deti, druhé testovanie bude o domácich testoch Veroval.

Zaujímajú vás takéto zhrnutia?

Plánujeme pre vás zverejniť takéto zhrnutia pravidelne, každý mesiac. Môžete sa v nich dočítať, aké výsledky majú kampane na Modrom koníku, zároveň sa môžete inšpirovať aktivitami, ktoré robia iné značky vo svojich kampaniach.