Ak rozmýšľate, akým spôsobom tento rok zaujať mamičky, siahnite po aktuálnych trendoch medzi reklamnými formátmi, recenziách a videu. Výhodou je, že celá produkcia obsahu je na nás, vy vyplníte iba krátky dotazník a o nič iné sa nemusíte starať. Môžete sa tešiť na kvalitný obsah, ktorý na našej stránke ostane natrvalo, ale dostane sa aj k širokej verejnosti, ktorú oslovíme na najväčších sociálnych sieťach YouTube, Facebook a Instagram.

Ako to môže v praxi vyzerať a že sa dá týmto spôsobom predstaviť aj služba nielen produkt, sa môžete presvedčiť na kampani pre nášho klienta Demänová Village, ktorý prevádzkuje Demänová rezort. Ich služby sme si vyskúšali na vlastnej koži, keď sa naši kolegovia so svojimi deťmi a náš YouTube tím ubytoval priamo v rezorte, aby sme si vyskúšali všetko, čo rezort, akých je na Slovensku málo, ponúka. Svoje zážitky sme zdokumentovali v článku/recenzii, ktorú sme uverejnili na produktovej stránke klienta. Súčasťou produktovej stránky je aj video, ktoré vzniklo mimo sezóny, aby sme mamičkám ukázali, že nielen v zime a lete sú pobyty v rezorte živé.

Za pravdu nám dala aj ďalšia organická recenzia jednej z mamičiek, ktorá si pobyt so svojou rodinou tiež pochvaľovala.

Pozrite si celú prípadovú štúdiu aj s vyjadrením klienta.

Zameranie: zásah, vytvorenie obsahu, recenzie

Trvanie: september – október 2021

Produkt: služby Demänová rezort

Cieľ: prilákať návštevníkov aj mimo hlavnej sezóny

Výsledky:

  • 1 105 unikátov navštívilo produktovú stránku 
  • 82 524-krát boli zobrazené recenzie
  • 41 502 unikátov videlo naše hodnotenie

Ste pripravení na svoju vlastnú kampaň na Modrom koníku? Kontaktujte nás.