Aj keď táto kampaň ešte neskončila, rozhodli sme sa priniesť priebežné výsledky Ambasádorky TV JOJ, pretože momentálne patrí k najúspešnejším ambasádorkám na Modrom koníku a môžete ju sledovať v podstate „live“. Zároveň vám neujde aktuálna programová ponuka TV JOJ, ktorú u nás na Modrom koníku zastupuje, nakopnete sa hádankami pre rýchly štart dňa, či spoznáte zákulisie obľúbenej televízie, ktorá ako prvá prišla so seriálom venovaným mamičkám. Tieto aktivity prebiehajú na Jankinom blogu a v skupine Prepni sa do JOJ pohody, ktorú spravuje.

Prípadová štúdia Ambasádorka TV JOJ

Pozrite si prípadovú štúdiu, v ktorej nájdete výhody formátu Ambasádorka značky, informácie o priebehu kampane aj vyjadrenie klienta.

Prípadová štúdia TV JOJ (PDF)

 

Mamou sa ešte len stane

Janka sa stala Ambasádorkou značky na portáli plnom mamičiek, keď ešte sama nemala dieťa. Najprv to považovala za svoju nevýhodu, no ukázalo sa, že si priazeň mamičiek získala, aj keď ešte nebola jednou z nich. Teraz sa na materské povinnosti pripravuje a my sa tešíme, že možno na materskej sa bude môcť venovať ambasádorstvu tak, ako si predstavovala.

„Bála som, ako to časovo skĺbim s mojou prácou, ale keďže JOJka aj Modrý koník mi nechali voľnú ruku, dostala som sa do módu, keď to viem dať dohromady. Aj keď boli obdobia, kedy som si hovorila, že škoda, že to neprišlo v čase materskej a mala by som na jednej strane určite viac času sa tomu venovať a predsa na stránke plnej mamičiek si ťa pridajú medzi obľúbené a sledujú tvoje príspevky, keď si akoby jednou z nich, máš dieťa a lepšie sa s tebou stotožnia.“

JOJku mala rada už predtým

A ako sa jej podarilo získať si pozornosť používateliek? „Našla som si svoju cestu, založila som si albumy, ktoré sa mne zídu napr. pri zariaďovaní domu a moje sledovateľky inšpirujú a kvôli ktorým sa vracajú. Bavia ma rôzne tipovačky, hádanky a ankety, ktoré vymýšľam a chcem nimi upozorniť na program JOJKy, súťaž na ich Faceboku alebo nejaký článok na ich webe. Toto sa mi osvedčilo, používateľky to neberú ako vyslovene komerčný obsah a dobre na to reagujú.“

Robiť kvalitný obsah si vyžaduje veľa času a nie je to jednoduché, ale keď má ambasádorka vzťah k značke už predtým, je to oveľa ľahšie, ako by si ho mala postupne budovať. „JOJku som sledovala, dokonca som sa zúčastnila niektorých natáčaní, tak som bola presvedčená, že toto nadšenie dokážem predať aj ostatným používateľkám, lebo to je úprimné.“

 

Reakcie mamičiek a priebežné výsledky kampane

S akými reakciami sa najčastejšie stretáva a čo plánuje stihnúť do materskej?

„Reakcie sú väčšinou pozitívne, píšu mi, keď nevedia niečo nájsť v archíve, na stránke alebo chcú vedieť, kedy bude JOJka niečo vysielať a nevedia nájsť napr. v programe reprízu nejakého filmu. Dokonca ma v meste zastavili, či som to ja z koníka, čo patrí do JOJKy. To bolo veľmi milé. Verím, že do pôrodu ešte stihnem absolvovať nejaké natáčanie, pohľad do zákulisia.“

 

Priebežné výsledky kampane odrážajú priemerné hodnoty za jednotlivé mesiace od októbra 2018 do apríla 2019.