Najúspešnejšia testovacia kampaň: prípadová štúdia Lindex

Každá mamička rada pekne oblečie svoje dieťa a dbá na to, aby bolo jeho oblečenie vyrobené z kvalitných materiálov a dlho vydržalo. Preto bolo jasné, že Lindex svojou kampaňou Skúsenosti so značkou priláka pozornosť množstva mamičiek, ktorých zaujíma detská móda a rady by sa inšpirovali tým, čo vybrali v predajni Lindex pre svoje deti naše recenzentky.

Prípadová štúdia Lindex

Stiahnite si prípadovú štúdiu, v ktorej sme opísali výhody natívneho formátu Skúsenosti so značkou, priebeh kampane, výsledky kampane a nájdete v nej aj vyjadrenie Niny Foltánovej, account directorky agentúry DIGILINE, ktorá kampaň pre klienta zastrešovala.

Prípadová-štúdia-Lindex.pdf

Vybrali sme 10 mamičiek, ktoré dostali poukaz na nákup detského oblečenia z novej kolekcie s certifikátom šetrnosti k životnému prostrediu, oblečenie je 100% organické, čo je ďalšie plus, ktoré môže kupujúcich osloviť. Obzvlášť keď ide o módu pre najmenších a najcitlivejších.

O testovanie prejavilo záujem viac než tisíc používateliek, článok s ohlásením testovania si prečítalo vyše 18-tisíc unikátov a recenzie boli zobrazené 991 576-krát, čím sa táto kampaň stala historicky naúspešnejšou. Článok je najčítanejší spomedzi všetkých na Modrom koníku za tento rok.

A v čom bolo čaro recenzií?

Mamičky opísali celý proces od momentu, keď dostali poukaz, cez nakupovanie a výber tých najkrajších kúskov pre svoje ratolesti, až po skúšanie, skladanie outfitov, fotenie malých modelov. O dôveryhodnosti všetkých recenzií svedčí fakt, že mamičky vždy napíšu svoj názor na produkt, negatívne aj pozitívne vlastnosti. Okrem toho ich môžu komentovať aj ďalšie používateľky, pridať svoju skúsenosť, potvrdiť alebo polemizovať s názorom recenzentky. Vzniká tak prirodzená diskusia a zvyšuje sa záujem o produkt.

Klient po testovaní zaznamenal zvýšený predaj novej detskej kolekcie.

Zaujal vás tento formát a chceli by ste ho tiež vyskúšať? Kontaktujte nás pre viac informácií alebo si pozrite všetky formáty pokope v katalógu.