Čo zaujíma slovenské ženy na Modrom koníku

Cielite vaše produkty a tým pádom aj reklamu na slovenské ženy, resp. mamičky? Potom by vás mohla zaujímať naša interná štatistika. Modrý koník patrí k najväčším portálom o tehotenstve, výchove a deťoch na území Česka a Slovenska. Mesačne ho navštívi vyše 1,2 milióna ľudí z oboch krajín.

  • 99% z nich tvoria ženy
  • drvivá väčšina je vo veku 20-39 rokov
  • 72% z nich má aspoň 1 dieťa
  • 6 min 3 s je priemerná dĺžka návštevy

Sami sme boli zvedaví, aký obsah na Modrom koníku je pre používateľky najlákavejší. Ak je inzerent kreatívny, môže tieto dáta samozrejme využiť aj vo svojej marketingovej kampani, pretože sa dá očakávať, že reklama (resp. obsah) založená na týchto informáciách bude priťahovať pozornosť.

Najvirálnejší obsah

Najprv sa pozrieme na obsah, ktorý bol najviac zdieľaný na sociálnych sieťach našimi používateľkami. Stránky (alebo články) sú zoradené od najobľúbenejších:

  1. Ako u nás znejú Vianoce – 498x Facebook
  2. Život admina nie je večný – 135x Facebook
  3. Hľadáme Ambasádorku pre Ligu za duševné zdravie – 121x Facebook
  4. Modrý koník má novinku: Možnosť predávať handmade – 115x Facebook
  5. Únava, verný spoločník rodičovského života – 95x Facebook
  6. Zamestnanie popri materskej alebo rodičovskej dovolenke – 83x Facebook
  7. Vaše skúsenosti s Baby Ring Maderna – 80x Facebook
  8. ROZHOVOR: Predstavenie projektu Skutočne zdravá škola (video, 2 min.) – 66x Facebook

Obsah podľa počtu zobrazení

Ktoré stránky a časti Modrého koníka sú najviac zobrazované? Môžeme ich rozdeliť do niekoľkých kategórií. Zoradili sme ich od najnavštevovanejších, dáta sú za rok 2019.

Hlavné časti webu

Skupiny

Podľa tohto rebríčka je vidieť, v ktorých skupinách sú používateľky najviac aktívne a ktoré najviac sledujú. To potom odráža aj to, čím žijú a čo riešia. Od cenovo dostupných kúskov pre deti a bytových doplnkov cez to, čo si zviať na seba a čo uvariť na obed, až po starostlivosť o telo, krásu a zdravie.

  1. PEPCO
  2. Pekné bývanie
  3. Aukcie: Obleč sa od eura
  4. Silikónové prsia: skúsenosti, rady, odporúčania
  5. Dámske outfity
  6. Dnes na obed
  7. Výmeny všetkého
  8. Cesta k mojej premene
  9. Dm drogerie markt
  10. Rýchle aukcie – všetko od 1€

Najčítanejšie články v tomto roku (2019)

Neprekvapilo nás, že naše používateľky najviac baví obsah, ktorý samy tvoria. Podmienky im na to vytvárajú aj naši inzerenti. Natívne testovacie kampane Skúsenosti so značkou obsadili až 4 popredné miesta v čítanosti za tento polrok, čo znamená, že recenzie sú pre mamičky naozaj dôležité a zaujímavé.

  1. Skúsenosti s Lindex
  2. Bojujem za Jakubka
  3. Recept na Pavlovu tortu
  4. Mriežka a vyhľadávanie pomocou mriežky
  5. Skúsenosti s eveclinic a Motiva
  6. Piškótový korpus na tortu
  7. Skúsenosti s hracími podložkami Lalalu
  8. Skúsenosti s Kuniboo
  9. Ľúbime ju a nevadí nám, že sme jej krídlami
  10. Čo ak mi prepne? (príbeh jednej z nás)

BONUS: A čo najviac zaujíma marketérov?

Pozrite si top 10 za prvý polrok 2019 – obsah našej stránky Modrý koník pre marketérov zoradený od najnavštevovanejších stránok:

  1. Homepage
  2. Ako robiť reklamu na Facebooku, aby naozaj zarábala
  3. Ambasádorka značky
  4. Prípadové štúdie – vybrané kampane 2018
  5. Displayové formáty
  6. Blog
  7. Raňajky s marketérmi: výsledky prieskumu používateliek Modrého koníka
  8. Prečo návštevnosť nie je váš problém
  9. Čo je natívna reklama
  10. BuzzFeed: ako vyrásť na 200 miliónov návštev mesačne

Kde hľadať podobné štatistiky

Niektoré z týchto dát pochádzajú z našich interných analytických nástrojov. Avšak stránky podľa počtu zdieľaní alebo spätných odkazov môžete nájsť v obľúbenej zahraničnej aplikácii Ahrefs. Tá umožňuje robiť podrobnú špionáž akýchkoľvek webových stránok, ktoré sú zaindexované v jej databáze (v súčasnosti sú to takmer všetky weby – Ahrefs má vlastnú databázu miliárd stránok). Okrem týchto údajov v nej nájdete aj mnohé ďalšie metriky, ktoré sú veľmi užitočné napríklad z hľadiska SEO.