Chat with us, powered by LiveChat

Často kladené otázky

Stretávame sa s tým, že klienti majú obavu, že ich produkty musia kričať ,,som Bio”, ,,som bez cukru”, ,,som pre deti”. V prvom rade, naše používateľky sú ženy (áno, sú aj matky), ale sú to ženy, ktoré majú svoje hobby, manažujú svoju rodinu (niekedy aj svojich rodičov) a potrebujú bežné produkty, ktoré s materstvom a deťmi nemusia vôbec súvisieť. 
Taktiež z produktov nemusí kričať ,,som eko bio raw tyčinka pre deti”. Naše mamičky sú ako iné mamičky okolo vás, niektoré nakupujú produkty len bez cukru a ďalšie sa zložením nezaoberajú. Dôležitý je spôsob komunikácie, vhodný formát pre vaše produkty a nastavené správne očakávania. S tým vám radi pomôžeme. 🙂
Používateľky Modrého koníka sú u nás zvyknuté najmä na obsahové kampane, ktoré sú súčasťou stránky, nevyrušujú, zapadajú do obsahu na stránke a pôsobia prirodzene a dôveryhodne a ich efekt je dlhodobý. Nemá význam naliať peniaze do týždennej výkonnostnej kampane, ktorú musíte robiť každý mesiac. Oveľa efektívnejšie je zamerať sa na kampane, ktoré rezonujú u vašej cieľovej skupiny dlhodobo. 
Každopádne, pri tejto otázke by sme si s vami na začiatok vyjasnili niekoľko faktorov, ktoré vaše predaje ovplyvňujú: 
  • Je váš produkt dostupný online/ v kamenných predajniach? 
  • V prípade nákupu online – je váš eshop používateľsky prijateľný? Nemá vysoké poštovné a dodatočné poplatky, neskoré doručenie a pod.? 
  • V prípade nákupu v predajni – sú vaše produkty viditeľné v porovnaní s vašou konkurenciou? Sedí komunikovaná cena s cenou v predajni?
  • Aké je vaše povedomie medzi cieľovou skupinou? 
  • Budete realizovať komplexnú kampaň – tzn. prepojenie so sociálnymi sieťami? Odkazovanie na kampaň na koníku z viacerých zdrojov, používanie iných kanálov, ktoré podporia kampaň na koníku? 
V prípade, že potrebujete spomínanú týždennú kampaň s okamžitým výsledkom, odporúčame formát Správy do internej pošty, ktorý by obsahoval vygenerovaný špecifický kód so zľavou, ktorý platí iba pre používateľky Modrého koníka v danom čase (malo by ísť naozaj o výhodnú zľavu winking face ). 
Určite áno. Potrebujete budovať povedomie u cieľovej skupiny, ktorá sa nachádza na jednom mieste, akým je Modrý koník. Ľudia trávia najviac času online, pred nákupom produktu (aj v kamennej predajni) si najskôr prečítajú recenzie, ktoré im následne pomôžu pri nákupe. V takomto prípade si s vami rovnako musíme zodpovedať viacero dôležitých otázok – máte svoju vlastnú predajňu alebo distribuujete produkty do predajní na Slovensku/v určitom regióne/meste? 
Čím viac informácii o vás máme, tým lepšie navrhneme kampaň, ktorá splní vaše očakávania.
Máme množstvo skúseností s propagovaním e-shopov. Nevieme síce vaše presné ciele a očakávania, ale najčastejšie u nás e-shopy využívajú formát Centrum recenzií a Súťaž. v Centre recenzií vytvoríme produktovú stránku pokojne aj pre celý e-shop, nie iba pre jeden konkrétny produkt. 
V súťaži dokážeme zakryť odpovede používateliek (nemôžu od seba odpisovať) a odkázať ich, aby našli odpoveď na vašom e-shope a tak docielime traffic. Používateľky sa tak musia aktívne zoznámiť s vašim e-shopom. 

Na našej stránke má miesto každá recenzia, mažeme ich iba v prípade, že z obsahu je jasné, že produkt používateľka neskúšala. Prináša to dôveru smerom k nám aj k značke. Negatívne recenzie preto ostávajú uverejnené a odporúčame klientovi na každú takúto recenziu vhodne reagovať. 

Používateľky sa nám na testovanie hlásia samé. Následný výber podlieha kombinácii viacerých faktorov:
  • vami zvolená cieľová skupina (napr. mamička do 35r, dve deti, žije v dome..).
  • zodpovednosť, šikovnosť, dôveryhodnosť či originalita používateliek. 

V redakcii síce nepíšeme klasické PR články, ale máte u nás možnosť natívneho článku, ktorého autorkou je vybraná používateľka z Modrého koníka. Článok je tak napísaný v jazyku, ku ktorému ostatné používateľky prirodzene inklinujú. 

Vždy sa snažíme zistiť, čo očakávate od kampane, aké sú vaše potreby, ciele i forma produktu či služby. Až potom sme vám schopní odporučiť vhodný formát, ktorý bude sedieť do vášho budgetu. 
Potrebujeme sa s vami porozprávať a pochopiť vás. Niektoré formáty, ktoré ponúkame, nikde inde nenájdete a preto je dobré porozumieť si navzájom.
Najnižšia možná objednávka je u nás 500,-. 

Nie sme kreatívna agentúra a preto nevyrábame kreatívy do kampane.

Áno, niektoré kampane prepájame sponzorovanými príspevkami, niektoré klasickým zdieľaním. Kampane, ktoré vieme prepojiť s inými sociálnymi sieťami sú – Centrum recenzií a používateľské a redakčné testovanie, YouTube video, Súťaž a Články PR aj Native. 

Áno, stačí nám poslať merací kód vo forme tracking pixelu a je možné vložiť aj UTM. 

Pri formáte Správy do internej pošty vieme nastaviť cielenie na snažiace sa otehotnieť, tehotné a podľa demografie. 

Vždy sa snažíme nájsť a osloviť vhodného odborníka na určitú tému a doslova hľadáme, oslovujeme a predstavujeme náš projekt ,,Rozhovory s odborníkmi”. Väčšinou sa odborníkom celá myšlienka páči, pretože im nijako nebránime, aby sa vo videu vyjadrili k danej problematike presne tak, ako cítia a na základe svojich dlhoročných skúseností. Cítia sa v rozhovore uvoľnene a iste, pretože informácie nijako „neupravujeme“. Vďaka nášmu systému nám vzniká niečo ako Súbor MK odborníkov, ktorí nemajú problém s nami natáčať ďalšie a ďalšie videá a radi sa k nám vracajú. 

Áno, takéto video vieme vložiť do formátu Large Rectangle a Half Page, ktorý sa zobrazuje naprieč stránkou. 

Všetky reklamné príspevky v diskusnom fóre tvoria jedine používateľky Modrého koníka. Klienti nemajú priestor zasahovať do obsahu, ktorý je pre naše používateľky v určitom slova zmysle intímny. Veľmi ľahko by sa mohol vymknúť kontrole a používateľkám dať signál, že ich bezpečné miesto narúša reklama z vonku. Ak sa nájde v tomto priestore reklama, tak jedine natívna – dôveryhodné skúsenosti našich mamičiek. 
Na otázky mamičiek môžete odpovedať len v prípade, že nepropagujete vlastné produkty, kde sa dajú kúpiť a nezávadzate používateľky. V opačnom prípade je takýto profil označený ako nedôveryhodný diskutér a pri všetkých postoch svieti toto varovanie. 

Áno, v prípade Produktových videí (video predstavenie produktu, redakčná videorecenzia a používateľská videorecenzia) môžete nami vytvorené video embedovať na vlastné sociálne siete alebo webovú stránku. Neplatí pre videá sponzorované bannerom.

Priemerná mesačná návštevnosť Poradní je takmer 124 tisíc. 

Priemerné výsledky všetkých formátov nájdete uvedené TU

Kontaktujte nás

"Predá sa všetko," hovorí Milan Drahoš

O marketingovej stratégii spoločnosti Pepco hovoril v rozhovore pre Mediář.cz country manager Milan Drahoš. Vyššie predaje Pepco dosahuje aj vďaka Modrému koníku, s ktorým dlhodobo spolupracuje a využíva naše reklamné formáty.

"Veľmi dobre nám funguje lokálne špecifikum - Modrý koník. Na Slovensku je to jednoznačná jednotka vo svojom segmente, v Česku dvojka. Môžete si na ňom založiť skupinu a vybrať ambasádorku značky, ktorá skupinu spravuje. S Modrým koníkom sme začali pred tromi rokmi, slovenská administrátorka medzitým prišla k nám na oddelenie marketingu.

Koník je na Slovensku obrovský fenomén a je to jedna z vecí, ktorú sme pretlačili na centrále. Počas veľmi krátkeho obdobia bola naša skupina najväčšia, najlepšia a najaktívnejšia zo všetkých. Podľa štatistík tam mamičky trávia veľa času. Na centrále nám potom ani nechceli veriť, že nejaká taká stránka existuje."