Čo je správa do IP na Modrom koníku

Na portáli sú registrované desiatky tisíc mamičiek, ktoré ho pravidelne navštevujú, diskutujú a zapájajú sa do rôznych aktivít. Správa do ich súkromnej pošty je jednoduchý spôsob, ako ich osloviť priamou a rýchlou cestou.

Na rozdiel od reklamného emailu, ktorý ľahko zmizne v záplave ostatných, je správa na koníku neprehliadnuteľná. Je veľmi vysoká šanca, že si ju väčšina užívateliek prečíta. Ak má email štandardne okolo 10% open rate, potom správy na koníku v závislosti na atraktivite nadpisu pokojne 40 - 50%.

Správou do súkromnej pošty je možné osloviť desiatky tisíc používateliek, pričom je to cieľová skupina úzko zameraná: používateľky vo veku 20 až 39 rokov, z ktorých vyše 70% má aspoň jedno dieťa. Relevantná správa pre nich tak má vysokú šancu na úspech.

Vizuál správy je z pohľadu marketéra samostatná stránka, ktorú si môže ľubovoľne vytvoriť z hľadiska vzhľadu i obsahu. Odkazy v nej môžu smerovať na jednu alebo viacero externých stránok. Správa môže obsahovať aj video.

Čo možno očakávať od tohto formátu?

 

  • Garancia 100% doručenia (len aktívni užívatelia)
  • Open rate 30 - 50% (v závislosti od nadpise)
  • Click rate 2 - 10% (podľa atraktivity ponuky)

Príklad kampane

Klient BUPI Kids prišiel s novou detskou hračkou, ktorú sa rozhodol propagovať s využitím hneď niekoľkých formátov. Súťažou, článkom, displayom a správou do internej pošty.

77 %

open rate na mobiloch

5 698

otvorených správ celkom

27.57 %

CTR v priemere

1 571

kliknutí celkom

Ako najefektívnejšie postupovať?

Čo je cieľom vašej kampane? Predaj, zachytenie kontaktu na potenciálnych zákazníkov (email, tel pod.) alebo napríklad len rozšírenie povedomia? Podľa toho si rozmyslite, ako pokračovať ďalej.

Obsah správy by nemal byť príliš dlhý, ale zároveň by mal tiež ponúkať dostatočné informácie, ktoré používateľku navnadia na to, aby ďalej pokračovala na váš web alebo urobila to, čo je vaším cieľom.

Bez poriadnej výzvy používateľka nemusí urobiť to, čo si prajete. Či už je to detailne popísaný postup toho, čo by mal urobiť, alebo tlačidlo, cez ktoré sa ľahko preklikne. Dôležité je, aby to mala čo najjednoduchšie.

Príťažlivý nadpis (predmet) správy je nekonečne dôležitý! Len vďaka nemu si zaistíte vysoký open rate aj click rate. Ideálne je do neho napísať základnú myšlienku, tzn. prínos pre používateľku. Namiesto „Prípravok na chudnutie“ je lepší „Trik, ako ľahko a rýchlo schudnúť“.

Mnohonásobný efekt

Správa do súkromnej pošty je jednoduchý spôsob, ako osloviť tisíce používateliek nášho portálu. Klientom ale odporúčame, aby zvážili skombinovať tento formát ešte s inými reklamnými formátmi. Dni so značkou, Ambasádorka značky alebo aj Súťaž sú v kombinácii so správou do IP mimoriadne účinné.

Vďaka tejto kombinácii tak získavate hneď niekoľkonásobný efekt. Oslovíte veľké množstvo ľudí a s využitím viacerých formátov máte možnosť s nimi budovať skutočný vzťah.

Oslovte mamičky práve tam,

kde sa cítia dobre a kde trávia veľa času s ostatnými.