Ako funguje poradňa na Modrom koníku

V poradni komunikujú používateľky priamo so špecializovaným odborníkom a pýtajú sa ho na svoje osobné problémy. Odborník im odpovedá a zároveň tak môže robiť reklamu svojim službám.

Odpovedaním na pálčivé otázky si odborník buduje v komunite autoritu a povedomie. Používateľky sa na neho potom môžu obrátiť a využívať jeho služby aj mimo Modrého koníka.

V rámci odpovedí na otázky môže odborník uvádzať odkazy na svoje vlastné stránky, cez ktoré ponúka a predáva svoje profesionálne služby.

Existujú dve možnosti spolupráce. Väčšinou si odborník reklamu v poradni platí. Niekedy odborníka oslovíme sami, potom platíme za každú jeho odpoveď.

Čo možno očakávať od tohto formátu?

 

  • Desiatky až stovky aktívnych užívateľov budú čítať vaše príspevky
  • Používatelia vás môžu ľahko kontaktovať so záujmom o službu
  • Ľudia vašu poradňu ľahko objavia, keď budú hľadať na Googli

Ako využiť poradňu maximálne efektívne?

Vždy je najlepšie venovať sa jednej užšej špecializácii, kde sa ľudia môžu radiť o konkrétnych problémoch alebo potrebách, ako osloviť ľudí až príliš všeobecnou témou.

Autenticky pomáhajte ľuďom s ich problémami a budujte si tak veľmi pozitívnu reputáciu. Tá totiž následne vyústi do skutočného záujmu o vaše služby. Najskôr dávajte, potom berte.

Až potom, čo ľuďom skutočne pomôžete, ich môžete nenásilne viesť k nákupu vašich služieb. Dajte im „malú ochutnávku“ a nechajte ich sa rozhodnúť, že potrebujú viac vašej pomoci.

Prečo je lepšie najskôr dávať ako brať?

V dnešnej dobe ľudia nie sú zvyknutí na to, že by im ktokoľvek pomáhal len tak. Väčšina drobných podnikateľov, špecialistov a konzultantov chcú najskôr peniaze. Paradoxne však pomáhať ľuďom bez odmeny znamená zároveň budovať výrazne pozitívnu reputáciu, ktorá predajom pomáha, a tiež v ľuďoch vyvoláva pocit, že vám niečo "dlhujú".

To je známe ako zákon reciprocity. Keď niekomu niečo dáte zadarmo, dotyčný človek má podvedomú potrebu vám to nejakým spôsobom vrátiť. Z toho dôvodu je potom náchylnejší na objednanie služieb.

Oslovte mamičky práve tam,

kde sa cítia dobre a kde trávia veľa času s ostatnými.