Teší nás, že dnes vám môžeme predstaviť veľmi úspešnú natívnu kampaň klienta, s ktorým máme dlhoročnú spoluprácu a jeho ambasádorka u nás na Modrom koníku bez zmeny pôsobí už takmer 5 rokov. Dm drogerie markt zastupuje medzi mamičkami jedna z nich – Silvia, u nás známa ako acernas, ktorú baví skrášľovanie, starostlivosť o domácnosť, varenie a pečenie z potravín dm a rada sa o to podelí so svojimi sledovateľkami.

 

V skupine dm drogerie markt, ktorú spravuje, denne pribudne niekoľko desiatok príspevkov jej členov, spolu ich je tam od jej vzniku už vyše 22-tisíc. Navzájom sa inšpirujú nákupmi, radia si a odpovedajú na otázky ohľadom predajne, eshopu, vernostného programu či produktov. Často im odpovedá aj ambasádorka, ktorá má informácie od klienta priamo z prvej ruky.

 

 

 

Nová posila prišla pred rokom

Klient bol s prácou ambasádorky a výkonom formátu natoľko spokojný, že vlani sa rozhodol dať priestor ďalšej ambasádorke, tentokrát zástupkyni privátnej značky pre baby sektor babylove. Mamička dvoch dcérok Simona (u nás známa ako nesvadbovo) pravidelne dokumentuje výlety a zážitky s deťmi, ktoré doslova na vlastnej koži skúšajú produkty babylove a pochutnajú si aj na ich zdravých dobrotách, ktoré im nikdy nechýbajú na cestách v dózičkách ako inak z „dmky“.

Rozdiely medzi influencermi a ambasádorkami

Ak zvažujete, či je lepšie investovať do reklamy, ktorú by vám urobil influencer alebo vyskúšať práve ročnú spoluprácu s nami a formátom Ambasádorka značky, tu sú rozdiely, ktoré vám možno pomôžu sa rozhodnúť:

  • Ambasádorka na Modrom koníku zastupuje iba značky jedného klienta,
  • pri jej výbere si dávame záležať, šikovné mamičky už poznáme, majú na koníku svoje meno, sú aktívne, vedia písať a fotiť, vieme vám teda s výberom tej správnej poradiť, aj keď konečné slovo pri výbere budete mať vy,
  • ambasádorku vyškolíme a poskytujeme jej podporu počas celej kampane, sme mostom medzi vami a ňou,
  • po celý čas buduje komunitu vďaka skupine, ktorú klient dostane a ktorá môže ďalej fungovať, aj keď kampaň skončí, členky tejto skupiny v nej aktívne diskutujú a tvoria obsah s fotografiami a hashtagmi,
  • pridáva aj príspevky zo svojho súkromia, jej rukopis a štýl fotenia je jasne rozpoznateľný od iných, zároveň je jednou z mamičiek, so svojimi radosťami i starosťami, a ony sa s ňou vďaka tomu vedia stotožniť a dôverujú jej,
  • ambasádorka vytvára obsah, ktorý môžete ďalej použiť, často sa stáva, že klienti s ambasádorkami spolupracujú aj po skončení kampane,
  • výhodou je, že ak máte aj iné kampane, novinky, dôležitý oznam pre klientov a pod., ambasádorka na ne môže ihneď upozorniť, rovnako ako pohotovo odpovedá na otázky mamičiek,
  • je to formát vhodný na budovanie povedomia, love brandu, dlhodobá spolupráca, ktorá má presah cez rôzne formáty (ambasádorka organizuje súťaže, testuje produkty, ukazuje ich, píše články, podnecuje diskusiu a vytvára pozitívny vzťah k značke),
  • každý mesiac dostanete prehľadný report s výsledkami kampane, v ktorom okrem čísel zhrnieme, čo sa ambasádorke najviac darilo a čo by sme jej odporúčali, aby boli výsledky ešte lepšie.

Potrebujete sa poradiť o natívnych kampaniach alebo máte otázky ohľadom reklamy na Modrom koníku? Neváhajte nás kontaktovať.