Nedávno sme písali o tom, že Modrý koník začal natáčať svoje vlastné videá. Portál, ktorý mesačne navštívi vyše milión ľudí na Slovensku a v Česku, spustil minulý rok nový youtubový kanál, kde pravidelne publikuje zábavné videoprogramy pre všetky ženy a mamičky. Niekoľko mesiacov po tom, čo sme zriadili vlastné štúdio v našom sídle v Bratislave, máme na konte už niekoľko videí a tisíce divákov.

K najobľúbenejším reláciám medzi mamičkami patria napríklad ankety, mama battle alebo rozhovory s odborníkmi. Cieľom nášho kanálu je nielen mamičky zabaviť, ale tiež im priniesť odpovede na najrôznejšie otázky alebo pomôcť im vyriešiť každodenné problémy. Preto si pozývame do štúdia odborníkov, s ktorými sa rozprávame na najrôznejšie témy.

Aký úžitok môže náš youtubový kanál priniesť vám, našim klientom a inzerentom?

Reklama, ktorá inšpiruje 

Na rozdiel od klasických PR videí alebo krátkych promo klipov, vytvárame videá tak, aby divákom prinášali skutočný úžitok a hodnotu (tou môže byť napríklad informácia, rada ale i zábava). Vďaka tomu, že video nie je prvoplánová reklama, ale pomáha divákovi s čímkoľvek, čo je pre neho výzvou, získava k videu úplne odlišný vzťah. Priateľský a pozitívny.

Téma vs. produkt

Väčšina našich videí patrí do kategórie téma, pretože sa primárne venuje určitej téme, ktorá zaujíma naše mamičky. Inzerent môže svoj produkt či službu v ňom propagovať, avšak práve už spomínanou cestou obsahového marketingu, ktorý je pozvoľný a neagresívny. Takéto video môže byť napríklad anketa.

Tematické videá ako toto sa vždy zameriavajú na určitú tému, ktorá mamičky zaujíma, a klientov produkt diváka v priebehu videa sprevádza. Úplne najefektívnejšie funguje takáto reklama v spojitosti s iným formátom, v tomto prípade Skúsenosti so značkou. Nielen, že sa v ankete mamičiek spýtame, čo desiatujú ich deti, ale v popisku videa ich odkážeme na recenzie produktu, ktoré vznikli na Modrom koníku.

Okrem toho ale ponúkame aj druhú možnosť – a tým je produktové video. V ňom mamičkám predstavíme váš produkt, popíšeme ho, vysvetlíme, ako funguje alebo na čo slúži. Aby takéto video bolo čo najviac účinné a predovšetkým uveriteľné, odporúčame tieto produktové videá kombinovať napríklad s reklamným formátom. V tomto prípade sme opäť nadviazali na kampaň Skúsenosti so značkou, počas ktorej ho mamičky samy vyskúšali a napísali svoje hodnotenie.

Prečo využiť video?

V porovnaní s reklamnými formátmi, ktoré ste doteraz mohli na Modrom koníku využívať, sú videá zase niečo celkom iné.

Ponúkajú nové možnosti a poskytujú odlišné výhody.

  • Videá si mamičky pozrú, aj keď práve robia niečo iné. Pustia si ich ako kulisu.
  • Ak je téma pre mamičku zaujímavá, pozrie si ho pokojne celé, aby sa dozvedela viac o vašom produkte.
  • Diváci na videá veľmi dobre reagujú, ak sú na to vyzvaní (napr. Súťaž) alebo o ňom tiež diskutujú (v komentároch).
  • Zábavné videá užívatelia radi šíria na sociálnych sieťach, čo privádza zase ďalšiu pozornosť.
  • Sledovanosť videa exponenciálne rastie vďaka novým divákom z YouTube a Instagramu, kde uverejňujeme krátke ukážky z videí.
  • Videá tiež uverejňujeme na Modrom koníku, kde si nájdu veľa ďalších divákov.
  • Majú tendenciu objavovať sa vo vyhľadávači Google, ak niekto hľadá informácie o vašom produkte.

Tu si môžete pozrieť všetky naše video formáty. 

Niektoré formáty sa dajú medzi sebou kombinovať alebo je možné pre vás spraviť video na mieru. Ak vás naša novinka s videami zaujala, neváhajte nás kontaktovať. Naši account manageri s vami radi preberú všetky možnosti a poradia pri voľbe najvhodnejšieho video formátu.