Minulé leto sme mali na koníku chutné testovacie kampane, ktoré robili radosť našim používateľkám, klientom aj nám. Keď ide o jedlo, vždy je veľký záujem o testovanie, ochutnávanie a čítanie recenzií. Inak tomu nebolo ani v prípade pekární Penam, ktoré predstavili svoju novú radu bezlepkového baleného pečiva a Heinekenu, ktorý prišiel k nám na portál osviežiť mamičky nealkoholickými radlermi s množstvom osviežujúcich príchutí.

Skúsenosti so značkou Penam

Klient Penam už u nás svoje produkty testoval, vlani sa k formátu Skúsenosti so značkou vrátil. Aj keď sme hľadali rodiny s „bezlepkáčmi“, testovať chcelo až 429 používateliek. Cieľom kampane bolo zoznámiť mamičky s novými produktami a získať spätnú väzbu od vybraných 10 testeriek, ktoré do hodnotenia zapojili celé svoje rodiny a recenzie doplnili peknými fotografiami.

Výsledky kampane Skúsenosti so značkou

 

 

 

 

 

Stiahnite si prípadovú štúdiu tu.

 

Dni a testovanie s Heineken

Pre Heineken sme už po štvrtýkrát usporiadali Dni so značkou, kampaň, v ktorej klient priamo komunikuje s používateľkami, dostane vlastný blogfórum a jeho logo je viditeľné po celý čas na stránke. Jeden alebo dva týždne tak môže otvárať zaujímavé témy, informovať o zložení produktov, zabávať súťažami, diskutovať a ukázať zákulisie svojej firmy. Po kampani sa klient rozhodol aj pre Skúsenosti so značkou, takže mamičky mohli nové príchute radlerov otestovať v lete, keď padne osviežujúci nápoj najviac vhod.

Výsledky kampane Dni so značkou

 

 

 

 

 

 

 

Stiahnite si prípadovú štúdiu tu.