Skúsenosti so značkou Silan
Modrý koník podnikol v spolupráci s Henkel Slovensko reklamnú kampaň Skúsenosti so značkou. Išlo o propagáciu známej aviváže Silan. Klient si nás vybral z dôvodu vysokej afinity k ich cieľovej skupine. Tá je navyše na koníku veľmi aktívna a reklamný formát sa preto k príslušnému produktu zdal úplne ideálny.
Tereza Cabov, Brand manažérka spoločnosti, sa vyjadrila o kampani takto:
„Kampaň bola zameraná na aviváže značky Silan, pre ktoré sa hľadalo 10 testeriek. Používateľky sa hlásili do testovania balíčka s mixom produktov Silan, následne vytvorili recenzie na každý výrobok doplnený fotografiami. Recenzie boli propagované cez sociálne siete a nadväzovala na ne ďalšia súťaž pre používateľky. Bol to pilotný projekt, preto sme k tomu pristupovali veľmi otvorene.
Kľúčová bola voľba spôsobu promovanej značky – teda forma testovania a následné recenzie. PR článok, výzva, výber testeriek a promo na sociálnych sieťach bolo v réžii Modrého koníka a my sme nemali potrebu do tohto procesu nijako zasahovať. Napriek tomu sme mali vždy možnosť odsúhlasiť a skontrolovať materiály vopred. Na záver bol zaslaný report.“
Mamičky poskytujú spätnú väzbu a značku odporúčajú ďalej
Testovanie má u nás veľký úspech, zvyčajne sa hlásia desiatky až stovky žien – viac informácií tu. Počas niekoľkých týždňov produkty testujú a potom sa s nami delia o svoje skúsenosti.
Všetky recenzie produktov Silan si môžete pozrieť tu.
Spätná väzba skutočných spotrebiteľov dáva klientovi podrobné podklady, z ktorých môže vychádzať v ďalšom vývoji produktov aj v marketingových aktivitách. Klient sa tak nemusí v tvorbe ďalších predajných textov držať domnienok, ale môže vychádzať z reálnych skúseností, ktoré takto ľahko získa, a predovšetkým sa dozvedá o výhodách produktu, ktoré si zákazníci cenia najviac.
Ďalšou výhodou formátu je, že používateľky, ktorým Modrý koník umožňuje testovanie, o svojej účasti veľmi rady hovoria vo svojich sociálnych kruhoch. Teda nielen na Facebooku a Instagrame, kde svoje skúsenosti nadšene zdieľajú, ale aj so svojimi priateľmi v skutočnom živote.
Okrem 324 604 zobrazení, ktoré recenzie na MK získali, tak produkt získava aj nespočetné množstvo diskusií a odporúčaní v offline svete. Ústne odporúčanie stále patrí k najefektívnejšej forme marketingu a toto je jednoduchý spôsob, ako ho vyvolať.
Komentár klienta po kampani
„Vďaka kampani sme zasiahli veľké množstvo používateliek. Tiež sme získali štruktúrované recenzie, s ktorými máme možnosť ďalej pracovať. Ciele teda boli splnené. Business výsledky sme nehodnotili, pretože cieľom kampane neboli okamžité konverzie,“ pokračovala Tereza Cabov, Brand manažérka Henkel Slovensko.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (17)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (43)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)