Čo sú Dni so značkou na Modrom koníku

Týždňová alebo dvojtýždňová kampaň prebieha v rámci celej stránky Modrého koníka. Zástupca vašej značky má vlastné diskusné fórum a blog. Používateľky v nich informuje o značke a jej produktoch, nadväzuje dialóg, vytvára súťaže a odkazuje na svoje stránky.

V priebehu kampane sa zobrazuje logo vašej značky na každej podstránke Modrého koníka. Garantovaný počet zobrazení loga je 5 000 000 zobrazení za 1 týždeň. Po kliknutí na logo sa používateľka dostane do diskusného fóra vašej značky.

V priebehu kampane sa zástupca značky stane jej tvárou. Má vlastný blog, profil s fotografiou a používateľky mu môžu priamo napísať. Zástupca zverejňuje informácie, ktoré chce značka komunikovať a následne o nich diskutuje s používateľkami.

Kampaň Dni so značkou je unikátna v tom, že vás druhá strana pozorne počúva a chce vám porozumieť. Máte priestor a čas vysvetliť všetky detaily a vlastnosti vašich produktov priamo vašim zákazníkom.

Čo možno očakávať od tohto formátu?

 

  • Zapojenie (príspevky, komentáre, lajky) 100 - 700 ľudí týždenne.
  • Dosah na 15 000 - 35 000 ľudí
  • Priemer. čas v diskusii cca 2 minúty

Príklad kampane

Klient Albi zvolil formát Dni so značkou v rámci nového produktu Kúzelné čítanie. Na Modrom koníku ale nie je žiadnym nováčikom. Už sme s ním v minulosti úspešne testovali Hry v kocke.

608 736

zobrazení príspevkov

1 020

aktívne zapojení ľudia

2 667

engagement

Ako vznikajú Dni so značkou?

Pomôže s tvorbou vhodného programu a poradí, ako zaujať cieľovú skupinu.

Zverejňuje fotky alebo videá, odkazuje na stránky značky, organizuje súťaže a píše blog.

Štandardne v kampani vzniknú stovky až tisíce reakcií, otázok a komentárov.

Vytvorený obsah zostáva permanentnou súčasťou Modrého koníka a je prístupný cez vyhľadávače.

Prečo tento formát?

Dni so značkou patria k najobľúbenejším reklamným formátom, aký si u nás klienti vyberajú. Opakovane sa k nemu tiež vracajú a to aj preto, že tento formát veľmi dobre využíva silu a potenciál veľkej návštevnosti portálu Modrý koník.

Značka získava veľa vlastného priestoru pre komunikáciu s používateľkami, vďaka čomu môže ľahko nadviazať skutočný vzťah a budovať svoju reputáciu, pozitívny imidž a účinne propagovať svoje produkty.

Prípadová štúdia

ALBI - Kúzelné čítanie

Dosiahnuté výsledky

  • Aktívne zapojených unikátov: 1 020
  • Zobrazenia príspevkov: 608 736x
  • Engagement vo fóre: 850
  • Engagement na blogu: 1 817
  • Nárast sledujúcich blogu za deň: 103

Klient Albi nie je na Modrom koníku žiadnym nováčikom. Už sme s ním testovali (alebo skôr hrali sa) Hry v kocke a tentoraz sa rozhodli vyskúšať obľúbený natívny formát Dni so značkou, ktorý je typický širokým priestorom pre obojstrannú komunikáciu klienta s mamičkami.

Modrý koník vytvoril priestor pre vysvetlenie produktu mamičkám, teda cieľovej skupine. Klient sa zameral na jeho plusy, aby sa odlíšil od konkurencie. Prínosom bolo predstavenie webových stránok a súvisiacich videí. Z diskusií s mamičkami načerpali nové nápady na vylepšenia a novinky.

Oslovte mamičky práve tam,

kde sa cítia dobre a kde trávia veľa času s ostatnými.