Chat with us, powered by LiveChat

Stiahnite si zadarmo výsledky prieskumov medzi mamičkami z Modrého koníka

Pozrite si ako prví doposiaľ nezverejnené výsledky prieskumov o nákupnom správaní, influenceroch a reklame, ktoré sme realizovali v roku 2020 medzi ženami a mamičkami na našej sociálnej sieti.

Dozviete se napríklad...

  • Ako mamičky nakupujú online. Podľa čoho sa rozhodujú, aké faktory sú pre nich najdôležitejšie.
  • Aký vplyv na ne majú influenceri.
  • Aké technológie a sociálne siete mamičky využívajú.
  • Aké témy sú pre mamičky dôležité, tj na čo sa zamerať vo vašom obsahu a marketingovej stratégii, aby ste ich oslovili.
  • Či nakupujú online alebo v kamenných predajniach.
  • Kto má hlavné slovo pri rodinných nákupoch.

"Predá sa všetko," hovorí Milan Drahoš

O marketingovej stratégii spoločnosti Pepco hovoril v rozhovore pre Mediář.cz country manager Milan Drahoš. Vyššie predaje Pepco dosahuje aj vďaka Modrému koníku, s ktorým dlhodobo spolupracuje a využíva naše reklamné formáty.

"Veľmi dobre nám funguje lokálne špecifikum - Modrý koník. Na Slovensku je to jednoznačná jednotka vo svojom segmente, v Česku dvojka. Môžete si na ňom založiť skupinu a vybrať ambasádorku značky, ktorá skupinu spravuje. S Modrým koníkom sme začali pred tromi rokmi, slovenská administrátorka medzitým prišla k nám na oddelenie marketingu.

Koník je na Slovensku obrovský fenomén a je to jedna z vecí, ktorú sme pretlačili na centrále. Počas veľmi krátkeho obdobia bola naša skupina najväčšia, najlepšia a najaktívnejšia zo všetkých. Podľa štatistík tam mamičky trávia veľa času. Na centrále nám potom ani nechceli veriť, že nejaká taká stránka existuje."