Novinka – Programatická reklama už aj na Modrom koníku

Minulý mesiac sme vám priniesli novinku vo forme zmeny veľkosti najväčšieho displayového formátu.

Náš starý megaboard sme nahradili billboardom, vďaka čomu môžete na Modrom koníku využiť až o 63 % viac priestoru za stále rovnakú cenu.

V posledných týždňoch sme pracovali ešte na jednej, zaujímavej a komplexnej, dalo by sa povedať, že až trochu revolučnej zmene, ktorá sa dotýka hlavne displayovej reklamy na Modrom koníku.

Po pár mesiacoch zvažovania a pár týždňoch testovania už dnes prebiehajú prvé kampane.

Má to zmysel?

Myslíme si, že programatický nákup reklamy je v našich končinách ešte stále na začiatku a čaká ju veľký rast. Rozhodli sme sa preto, že chceme byť jeho súčasťou aj my.

Tri hlavné dôvody, pre ktoré sme sa nakoniec rozhodli nasadiť systém umožňujúci Programmatic reklamu sú:

Počúvame klientov

V ostatnom čase nám veľa z našich klientov či potenciálnych klientov povedalo, že by radi inzerovali na Modrom koníku, avšak momentálne využívajú programatický nákup a klasický nákup bannerovej reklamy už opustili.

Efektivita klientov

Nezáleží na tom, či si klienti spravujú reklamu inhouse alebo im pomáha agentúra. Vďaka Programatickému nákupu reklamy si tak môžu klienti spravovať a merať svoje kampane samostatne.

Efektivita firmy

Zistili sme, že pravidelne máme nejaké nevyužité impresie, ktoré sme svojim klientom nepredali klasicky. Preto RTB – jeden z druhov Programmaticu, vnímame aj ako možnosť, ktorá nám pomôže tento stav zmeniť.

Momentálne máme za sebou prvé dva týždne aktívneho využívania. Nemôžeme teda zatiaľ hodnotiť výsledky, prínosy a potenciálne hrozby, na to je veľmi skoro. Hneď, ako budeme mať dostatok dát, prinesieme vám report o tom, ako sa nám darí využívať voľné impresie v prospech RTB inzerentov.

Dovtedy nám môžete so zberom dát pomôcť napríklad aj vy a vyskúšať si Programmatic reklamu na niektorom z našich formátov.


Ak by ste mali záujem dozvedieť sa o možnostiach viac, môžete kontaktovať naše obchodné oddelenie.