Rozmýšľate, kedy nasadiť svoju kampaň a ktoré obdobie bude pre vás to najvýhodnejšie? Inšpirujte sa minulými kampaňami našich klientov, ktoré použili pre obdobie návratu detí do školských lavíc a možno bude práve august a september tými správnymi mesiacmi aj pre vás.

Najväčší priestor na celej stránke

Najpopulárnejším displayovým formátom, nielen vo výhodných balíčkoch, je branding. Ten je základom väčšiny kampaní. Inak tomu nie je ani v “Back2school” balíčkoch.

Vo všetkých troch kampaniach ide o stálych inzerentov na Modrom koníku, ktorí majú časť svojho segmentu aj v skupine detí a mládeže, preto je pre nich práve táto sezóna po slabšom lete veľmi dôležitá.

Branding na Modrom koníku je vo formáte 2000 x1400 px, kde je “stredných” 1020 px prekrytých obsahom stránky. Pre mobily platí veľkosť 420 x100 px. Branding môžete dodať aj vo formáte HTML5.

Podpora kampane všade na stránke

Ďalším podporným bannerovým formátom je tzv. Big rectangle, ktorý používame vo formáte 336 x 280 px. Zobrazuje sa vo fóre, skupinách a na blogoch a slúži ako podpora hlavných bannerových formátov.

Spoločnosť Decathlon využila Big Rectangle na odkomunikovanie výhodnej ponuky na konkrétne produkty, napríklad ruksaky či teplákové súpravy pre školákov.

Okrem bannerov v rámci balíčkov ponúkame aj dve zaujímavé alternatívy komunikačných kampaní. Využiť sa dajú naše Správy do internej pošty  a Súťaž.

Tak trochu iný newsletter

Správu do internej pošty môžeme prirovnať k newslettru. Zasiahne však len aktívne používateľky, ktoré sú v danom momente prihlásené na stránke, vďaka čomu je kampaň efektívnejšia.

Vy si vytvoríte vizuál, napíšete obsah správy a určíte cieľ prekliku. My za vás správu odošleme.

Správy do internej pošty pripravil pre svoju kampaň minulý rok napríklad Decathlon. Dosiahol v nej open rate 42.6 % a až 13.6 % používateliek sa zo správy prekliklo ďalej na web nášho klienta..

Nechajte ženy súťažiť, výsledky vás prekvapia

Súťaž pre mamičky, ale s výhrami pre malých školákov pripravilo pred dvoma rokmi v tomto období Tesco. Cieľom súťaže bola primárne propagácia aktuálnej výhodnej ponuky. Sekundárnym zámerom bolo rozšíriť povedomie o službe Potraviny domov, na ktorú odkazoval každý preklik.

Súťaž ako podporu kampane pri návrate do školy využila aj spoločnosť Pepco, pozrieť si ju môžete priamo vo vlákne súťaže na tomto odkaze.

Možností, ako viete svoju kampaň vyskladať, je niekoľko. Konkrétne dva balíčky, pri ktorých môžete ušetriť viac než 50 % nájdete v našom detailnom porovnaní.


Máte záujem dozvedieť sa viac o možnostiach pre vašu značku? Príďte k nám na kávu. Napíšte na marek.vidovic@modrykonik.com a dohodneme si termín.