Pravdepodobne to poznáte. Leto, slnko, priatelia, príjemná atmosféra a kvalitná zábava. Festival, ako má byť.

Na jeden taký by sme vás chceli pozvať.

Tak trochu iný festival

Súčasťou IAB Slovakia sme už niekoľko rokov. Postupom času sme absolvovali niekoľko desiatok stretnutí, odborných podujatí a diskusií. Začiatkom tohto roku však došlo k jednej zaujímavej novinke – vytvorila sa pracovná skupina zameraná na rozvoj a definíciu natívnej reklamy na Slovensku.

A keďže s natívnou reklamou pracujeme na Modrom koníku už dlhšiu dobu a do propagácie našich partnerov zapájame aj samotné používateľky Modrého koníka, sme v tejto pracovnej skupine aj my. Okrem nás v nej figurujú ešte zástupcovia spoločností Refresher, Startitup, Sóda magazín, Strossle a iných.

Nechceme však byť len elitárskym klubom pre vyvolené agentúry a médiá, preto vzniklo podujatie s názvom Festival natívnej reklamy. Už 8. júna sa v bratislavskom KC Dunaj uskutoční toto celodenné podujatie otvorené pre zástupcov agentúr, klientov, médií a kohokoľvek, koho téma natívnej propagácie zaujíma.

Ide o konferenciu, ktorá priblíži natívnu reklamu spoločnostiam, ktoré s ňou ešte nemajú príliš skúseností. Prinesie poučné príbehy od firiem, ktoré už s natívnou reklamou pracujú. V programe je 8 prednášok od agentúrnych account managerov, brand managerov z klientskej strany či pracovníkov z iných častí kreatívneho priemyslu.

Ambasádori verzus influenceri

Na festivale vystúpi aj náš Marek s prezentáciou o tom, čo majú spoločné a naopak rozdielne influenceri a ambasádori a ako ich možno využiť pre propagáciu svojej značky na sociálnych sieťach. Porozpráva o skúsenostiach našich Ambasádoriek značiek.

Ambasádorka značky funguje na Modrom koníku už viac než 18 mesiacov, počas ktorých sme zvládli vyladiť menšie detaily a dnes máme približne 20 ambasádoriek spoločne na českej a slovenskej verzii nášho portálu.

Čo sa ešte dozviete?

  • Budúcnosť reklamy je native
  • Dobrý natívny článok je malá veda: Zistite, ako na to
  • Natívna reklama pre mileniálov od Mileniálov
  • Stáva sa video lídrom natívnej reklamy?
  • Ambasádori a Influenceri – keď vám reklamu robia zákazníci
  • Značka ako médium
  • Natívna reklama v praxi
  • Ako vyhodnocovať úspech natívnej reklamy?

Na čo nezabudnúť?

Hlavne by ste si nemali zabudnúť kúpiť lístky. Pre členov IAB Slovakia je cena 62,40 €, pre nečlenov 78 €. Všetky dôležité informácie nájdete aj na stránke podujatia.

Máte otázku? Napíšte nám ju dopredu a my na ňu odpovieme!

Ak máte nejakú otázku ohľadom programmatickej reklamy, natívnej reklamy, online marketingu či biznis developmentu, budeme radi, ak sa nás ich spýtate. My sa pripravíme a odpovede spracujeme, buď formou príspevku tu na našom blogu alebo priamo na festivale.