V polovičke mája sme sa zúčastnili zaujímavého formátu Adform Coworking Days v Prahe.Išlo o netradičný formát konferencie, ktorá trvala tri dni a jej domovom sa stal zaujímavý priestor v pražských Holešoviciach – Paralelný polis. O tomto podujatí ste možno nepočuli, aj keď sa o online marketing zaujímate.

Tri dni prezentácií a prípadových štúdií

Ako sme už napísali na začiatku, formát bol naozaj netradičný. Konferencia trvala celé tri dni, avšak jednotlivé prednášky sa opakovali.

Návštevníci sa, naopak, striedali a vďaka flexibilnému a opakujúcemu programu ste mohli vidieť takmer všetko aj v prípade, že ste mali nejaké iné povinnosti.

Modrý koník na pódiu

Ostatné dva mesiace sme vedeli, že nás čaká veľký deň, teda rovno tri. Dostali sme od spoločnosti Adform pozvánku a príležitosť predstaviť Modrý koník, jeho funkcie a príležitosť pre inzerentov. Brali sme to vážne a chceli sme si dať pozor, aby sme túto príležitosť nepremrhali.

Vieme, že situácia v Čechách je od tej slovenskej mierne odlišná. Modrý koník zatiaľ nie je medzi ženami tak silná značka, podobne je to aj na marketingovom trhu.

Medzi zástupcami firiem a správcami marketingových budget je Modrý koník stále málo vnímaná značka. Preto sme našu prezentáciu smerovali na tri hlavné posolstvá:

Začína to kočíkom

Mnoho marketérov vníma Modrý koník ako diskusné fórum plné informácií z rôznych oblastí a osobné profily žien, ktoré zdieľajú informácie o svojich potomkoch.

Modrý koník je však hlavne bazár, ktorý sa stáva súčasťou nákupného cyklu pre mnohé rodiny po narodení prvého dieťata.

Velí nám programmatická reklama

Keďže sme veľké médium s vysokou návštevnsťou, našim každodenným chlebíčkom je riešenie možností pre našich klientov. Mnohí hovoria, že displayová reklama je mŕtva a viac sa oplatí nakupovať influencerov.

Práve tu však vstúpila do hry programmatická reklama, vďaka ktorej si môžete nakupovať mediálny priestor priamo z vašej kancelárie a medzi jediného kontaktu s našim obchodným zástupcom.

Budúcnosť je v dátach

Nikto už dnes nechce platiť za reklamu, ktorá sa ukazuje úplne cudzej cieľovej skupine bez záujmu o váš produkt. Prázdne impresie už nezaujímajú klientov a nemali by ani mediálne agentúry.

Dôležitým a cenným artefaktom sa dnes stávajú dáta. Informácie o používateľoch, ktoré viete pretvoriť v aktívne cookies, na ktoré môžete následne cieliť reklamu na internete.

Môžete si pozrieť aj kompletnú prezentáciu, je síce v češtine, ale veríme, že jej porozumiete:

Páčilo sa nám a veľmi. Podľa toho, čo sme počuli, sa páčilo aj účastníkom. Užili sme si prezentáciu a skutočne oceňujeme aj spätnú väzbu, ktorú sme následne dostali.

Sme vďační AdFormu za takútu príležitosť spoznať nových ľudí z nášho odboru a zároveň pozdieľať naše úspešné príklady a skúsenosti.

Ak vás zaujíma viac o tom, ako funguje Modrý koník, prípadne aké ponúkame možnosti inzercie, všetko dôležité o reklame na Modrom koníku nájdete na www.modrykonik-pre-marketerov.sk.