Ambasádorka značky na Modrom koníku od A po Z

Ambasádorka značky je najkomplexnejší produkt z nášho portfólia natívnych a komunikačných kampaní. Ide o dlhodobú kampaň, ktorú spoločnosti využívajú na komunikáciu a budovanie značky ako celku.

Ambasádorka je vyslankyňou značky na Modrom koníku, reprezentuje ju a propaguje novinky. Ide však o mamičku, používateľku Modrého koníka, ktorá už má pozornosť a dôveru ostatných mamičiek a predpoklady pre tvorbu kvalitného obsahu.

1) Vyhlásenie výzvy na výber Ambasádorky

Ambasádorka nie je formát zaujímavý len pre marketérov, ale aj pre naše používateľky.

Výzva o novej Ambasádorke je vo forme článku s fotkami a výhodami, prečo by sa používateľky mali do výberu zapojiť. Súčasťou výzvy je preklik na dotazník.

Takto môže vyzerať vyhlásenie o tom, že hľadáme Ambasádorku značky.

2) Výber najlepšej kandidátky

Motivačných listov cez dotazník prídu desiatky, v niektorých prípadoch až stovky.

Kritériá pre výber ambasádorky si určuje klient, ktorý od nás dostane len malý výber tých najlepších.

Dôraz pri výbere kladieme na vzťah používateľky k téme značky, jej schopnosť písať a fotiť. Nejde o profesionálne fotografie, ale o to, aby vedela zachytiť moment a emóciu, ktorá dokonale popisuje značku.

Dôležitá je tiež aktivita používateľky, výhodu majú vždy obľúbené mamičky, ktoré už majú vybudované meno a ostatné používateľky ich rešpektujú a rady čítajú.

Finálny výber Ambasádorky prebieha v spolupráci s klientom, ktorý si môže urobiť ešte ďalšie kolo a nechať kandidátky vypracovať zadanie či pozvať na pohovor. Sám si vyberie, ktorá používateľka má najlepšie predpoklady, aby hájila záujmy značky a šírila ju na našej stránke.

Ambasádorka sa stará o oficiálnu skupinu špeciálne vytvorenú pre značku klienta.

3) Školenie pre Ambasádorku

Ambsádorka značky je nezávislá používateľka Modrého koníka, ktorá pozná značku len zvonku. Pred začiatkom spolupráce sa s ňou klient má možnosť osobne stretnúť a navzájom sa spoznať.

Pre novú Ambasádorku je pripravené školenie. Jeho časť dodáme my, keďže už vieme, čo funguje a čo nie, máme tiež isté pravidlá, čo sa môže, a čo naopak nepovoľujeme.

Druhá časť školenia je hlavne o klientovi, ktorý prezentuje informácie o značke a hlavne svoje očakávania od Ambasádorky. Spoločne si nastavia stratégiu komunikácie a ciele celej spolupráce.

Nastavenie cieľov je obzvlášť dôležité, aby sme mohli kampaň priebežne, ale tiež na jej konci vyhodnotiť.

Ambasádorka šíri novinky a informácie o značke a tvorí vlastné príspevky.

4) Ambasádorka tvorí obsah a šíri dobré meno značky

Tvorba Ambasádorky je nezávislá, príspevky si vytvára sama. Spoločne s klientom však môže tvoriť stratégiu a vymýšľať spôsoby, ako zaujať cieľovú skupinu mamičiek.

Od nás dostane klient každý mesiac report, v ktorom zhrnieme aktivitu Ambasádorky. Uvidí jej dosah na ostatné používateľky, množstvo fanúšikov značky či najlepšie príspevky za dané časové obdobie.

Ak vás zaujíma, ako vyzerá komunikácia a príspevky ambasádoriek, vybrali sme niektoré značky, ktoré tento produkt aktuálne u nás využívajú:

Skupina Ambasádorky značky

Súčasťou ambasádorstva značky na Modrom koníku je aj starostlivosť a aktivita v skupine, ktorú založíme špeciálne pre značku klienta.

Ambasádorka spraví zo značky každodennú súčasť svojho života.

Tieto skupiny majú stovky až tisíce aktívnych členov, ktorým sa zobrazuje jednak obsah, ktorý pre ne tvorí Ambasádorka značky a aj príspevky ostatných členov.

Vznikne tak jedinečný priestor, v ktorom si mamičky vymieňajú rady a dojmy z produktov značky, odporúčania, zdieľajú fotky zo svojho života, komentujú a lajkujú príspevky.

Skupina s jej členmi ostane značke aj po ukončení spolupráce s Ambasádorkou, je verejná a naďalej môže prijímať nových členov, ktorí sa v nej potom môžu realizovať a pridávať či sledovať príspevky súvisiace so značkou.

Pozrite sa, ako vyzerajú oficiálne skupiny vybraných značiek, tu:

Skupina Fisher-Price

Skupina PEPCO

Skupina Dm drogerie markt

A tu nájdete case study, ktorú sme robili o Ambasádorke značky Popradské

Zaujal vás náš najobľúbenejší natívny a love brand formát? Kontaktujte nás pre viac informácií alebo si pozrite všetky formáty pokope v katalógu.