Od našich používateliek dostávame veľmi dobrú spätnú väzbu na náš modrokoníkovský obsah a píšu nám aj mamičky, ktoré si vďaka Modrému koníku našli priateľstvá aj napriek veľkej vzdialenosti. S radosťou prinášame novinky pre inšpiráciu, rozptýlenie i potešenie. (Naposledy to bolo napríklad oživenie nášho YouTube kanála, na ktorom už čoskoro pribudnú nové videá so super obsahom.)

Preto sme privítali ponuku komunikačnej aplikácie Viber vytvoriť pre ich používateľov vlastnú sadu samolepiek s naším maskotom Mikym. Nadšenci Viberu budú môcť využívať chatbota Mikyho, ktorý ich zabaví, poučí a bude im odpovedať na otázky.

Sada 16 stickerov s rôznymi emóciami a náladamichatbot Miky sú dostupné na stiahnutie od 20. mája 2019.

 „Teší nás, že môžeme nadviazať naše partnerstvo s Modrým koníkom a máme možnosť ponúknuť všetkým mamičkám nástroj s užitočnými informáciami a zábavnými aktivitami, ktoré ich budú sprevádzať na vzrušujúcej ceste rodiča. Či už ste budúca mamička alebo máte hŕbu detí, chatbot Modrého koníka a nálepky sú dostupné na jedno kliknutie. Ukážte, že patríte k silnej komunite, ktorá sa navzájom podporuje a dobre sa jej takto žije,“ komentovala spoluprácu s Modrým koníkom Daniela Ivanova, manažérka pre rozvoj podnikania vo Viberi pre strednú a východnú Európu.

Populárne stickery sme pripravili v slovenčine aj češtine, aby si na svoje prišli mamičky z portálu Modrykonik.sk aj Modrykonik.cz. Spoluprácu s Viberom podporíme bannerovou kampaňou na našom portáli. Okrem samolepiek sme vyvinuli v spolupráci s Viberom chatbota Mikyho, ktorý bude informovať budúce mamičky o tom, čo sa deje s nimi a ich bábätkom. Zároveň bude posielať komunite zaujímavosti z koníka, postupne bude s používateľmi komunikovať čoraz viac a zabaví ich kvízmi.

„Na Modrom koníku vznikajú ozajstné priateľstvá. Keďže sú však mamičky od seba často veľmi ďaleko, môžu komunikovať cez Viber a teraz si už aj vymieňať nálepky s Mikym, ktorý im bude každý deň pripomínať, že sú súčasťou súdržnej komunity, kde si používateľky navzájom pomáhajú a podporujú sa. Veríme, že sa im budú nálepky páčiť a vyskúšajú aj nášho chatbota, ktorý im kedykoľvek rád odpovie,“  hovorí spoluzakladateľ a riaditeľ Modrého koníka Peter Vidovič.

Spojenie dvoch silných značiek

Veríme, že vplyv takejto spolupráce bude dlhodobý a nie iba nárazový. Používatelia Viberu si dobre zapamätajú maskota Modrého koníka, a zároveň používateľky Modrého koníka sa bližšie zoznámia s aplikáciou Viber, ktorá má tak potenciál získať mnoho nových používateľov.

„Spolupráca dvoch silných značiek má zmysel pre posilnenie pozícií oboch spoločností na českom a slovenskom trhu. Vzájomným partnerstvom spoločnosti dajú používateľom ďalší dôvod, prečo zostať verní našim produktom, aplikácii Viber a webovému portálu Modrý koník,“ dodal Peter Vidovič.

Táto spolupráca môže mať pozitívny vplyv aj na účinnosť reklamy, ktorú si spoločnosti kupujú, lebo s posilnenou pozíciou značiek sa zväčšuje dosah a efekt ich komunikácie.

Rakuten Viber

Rakuten Viber spája ľudí bez ohľadu na vzdialenosť. Vyše miliarda užívateľov po celom svete využíva široké spektrum funkcií ako sú rozhovory používateľov, videohovory, skupinové správy, diskusie s obľúbenými značkami a celebritami. Viber ponúka všetky nástroje, aby sa používatelia mohli vyjadrovať. Je súčasťou Rakuten Group, svetového lídra v elektronickom obchode a finančných službách. Registráciou v spoločnosti si môžete užívať najlepšie komunikačné skúsenosti na svete.

Modrý koník

Najväčší portál pre mamičky a ženy Modrý koník vznikol v roku 2006. V súčasnosti je nielen fórom a bazárom ale aj sociálnou sieťou a stránkou s článkami, blogmi, poradňami s odborníkmi a hodnotným obsahom. Väčšina používateliek má aspoň jedno dieťa a je vo veku od 20 do 39 rokov. V čase strávenom na stránke je Modrý koník prvý spomedzi všetkých ostatných webových stránok na Slovensku. Vďaka natívnym kampaniam vytvára pre značky priestor na komunikáciu s najsilnejšou cieľovou skupinou.

Stickery si môžete stiahnuť tuchatbota nájdete pod týmto odkazom.