Novinka – Vaša značka ešte nevyužíva programatický branding?
Krajší, väčší a viac “user-friendly”. A hlavne programatický!
Začiatkom tohto roka sme sa pridali k médiám, na ktorých môžete nakupovať reklamný priestor programaticky. Postupne sme implementovali a prispôsobili tento systém reklamy pre všetky formáty displayovej inzercie (big rectangle, video a billboard).
Chýbal nám ešte branding, ale od 17. apríla používame na Modrom koníku aj ten.
Čo to znamená pre marketérov, značky či zástupcov agentúr?
Krajší
Nad obsahom webu je pri načítaní stránky reklamný priestor (“horný banner”) vysoký 250px, ktorý sa pri scrollovaní postupne prekrýva webovým obsahom. Reklamný obsah po stranách webového obsahu ostáva viditeľný aj pri scrollovaní. Napríklad u nášho klienta, Yves Rocher to vyzerá takto.
Väčší
Prechod formy nákup bol u nás spojený aj so zväčšením dostupnej plochy pre reklamu. Nový branding je tak obdĺžnik, ktorý je v strednej časti prekrytý obsahom našej stránky.
Celý obdĺžnik má rozmer 2000 px x 1400 px, naša stránka zakryje stredný 1020 px, takže na oboch stranách je vám k dispozícii 490 px.
Väčšia je aj vrchná časť brandingu, tzv. billboard, ktorého výška je 250px. Detailné podklady pre všetky produkty si môžete pozrieť na samostatnej podstránke.
Programatický
Dlhú dobu bol branding neprístupný pre programatické nakupovanie reklamy a zostával tak stále v klasickom formáte nasadzovania.
Práve zmena spôsobu nákupu reklamy v brandingu pre našich klientov so sebou prináša všetky výhody programatickej reklamy – je efektívnejšia, pretože môžete svoju reklamu zacieliť presne na tých ľudí, ktorých potrebujete.
Mobilný
Programatický branding zobrazujeme aj na mobilných zariadeniach. Jeho podmienky a špecifikácie sú totožné, rozdielná je samozrejme len veľkosť. Branding na mobiloch je optimalizovaný na veľkostť 420 x 100 px.
Rovnako ako ostatné formáty, aj branding u nás môžete nakúpiť cez otvorenú aukciu Doubleclick AdX, Adform a Criteo.
Máte otázky alebo nejasnosti o tom, ako funguje programatický nákup reklamy na Modrom koníku a či by takáto reklama bola efektívna aj pre vašu značku?
Neváhajte sa obrátiť na naše obchodné oddelenie. Radi s vami skonzultujeme vašu situáciu, prípadne vám vyhotovíme náhľad na to, ako by vaša značka vyzerala na Modrom koníku.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (17)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (43)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)