Dni so značkou – Staňte sa na sedem dní hlavnou témou na koníku
Čo ak by mohol byť Modrý koník celý týždeň len o tej vaše značke? Vy sa pýtate, prezentujete vaše produkty a používateľky s vami diskutujú.
Nie, nie je to utopická predstava, ale reálna možnosť, ktorá dnes existuje.
Táto možnosť, resp. tento formát reklamy nazývame Dni so značkou a ide o sedem alebo štrnásť dní, kedy sa vaša značka stáva jednou z hlavných tém na Modrom koníku.
Hlavné špecifiká a výhody tohto formátu sú:
Modrý koník žije vašou značkou
Počas kampane sa zobrazuje logo značky na každej podstránke Modrého koníka. Garantovaný počet zobrazení loga je 20 000 000 za 1 týždeň. Po kliknutí naň sa používateľ dostane do diskusného fóra vašej značky.
S istou dávkou nadhľadu môžeme povedať, že počas Dni so značkou dokáže táto značka plné ovládnuť Modrého koníka.
Fórum a blog značky
Hlavná časť aktivity značky sa odohráva vo vlastnom fóre. Moderátorom sa stáva zástupca značky, ktorý dostane aj svoj vlastný blog, profil s fotografiou a môže s používateľkami komunikovať aj priamo.
Pred začiatkom kampane prebehne školenie, počas ktorého vám dáme tipy, ako komunikovať, čo nám na Modrom koníku funguje.
Ďalej je to už o vás a vašej značke. Môžete zverejňovať informácie o vašich produktoch, diskutovať s používateľkami, vytvárať súťaže, vkladať obrázky a videá atď.
Vysvetlite zákazníkom, čím ste výnimoční
Kampaň Dni so značkou je unikátna v tom, že vás druhá strana pozorne počúva a chce vám porozumieť. Máte priestor a čas vysvetliť všetky detaily a vlastnosti vašich produktov priamo vašim zákazníkom.
Môžete sami otvárať témy, ktoré vás zaujímajú a zakladať si vlastné diskusné vlákna vo vašom fóre.
Nechajte ich vyrozprávať sa
Na Modrom koníku sú používateľky zvyknuté diskutovať. Keď sa ich niečo spýtate, ochotne a rýchlo reagujú.
Môžete ich nechať rozprávať a a samy vám prezradia, ako vidia váš produkt, ako rozumejú vašej komunikácii, čo je pre nich naozaj dôležité pri kúpe a na čom im naopak nezáleží.
Stačí vám len klásť správne otázky a odpovede na ne prídu samé.
Sedem dní je dostatočne dlhá doba, aby ste získali vzácne informácie. Svoje by vám o tom vedeli povedať napríklad značky ako Popradské čaje, Zlatý Bažant a TPD, ktoré mali svoje Dni so značkou v roku 2017.
PRÍĎTE K NÁM NA KÁVU
Radi vám odpovieme všetky vaše otázky.
Stačí, ak nás kontaktujete:
- e-mailovo (marek.vidovic@modrykonik.sk)
- telefonicky na (+421 905 897 987).
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (17)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (43)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)