A my sme sa rozhodli dať vám viac.

Za rovnakú cenu.

Billboard vs. megaboard

Ešte do minulého roka sme používali na stránkach Modrého koníka tzv. megaboard. Ide o hlavný veľký banner, ktorý mal rozmery 1020 x 150 px. V novembri 2016 sme sa však rozhodli pre zmenu a dnes môžete na stránkach vidieť billboard.

Po novom dostanete viac priestoru na prezentáciu. Nový formát je zanedbateľne užší, za to o dve tretiny vyšší. Vďaka tomu je rozdieľ viditeľný už na prvý pohľad. Dôležité je, že nejde o optický klam, pretože máte k dispozícii až o 63 % väčšiu reklamnú plochu.

Jediné, čo sme zmenili, je teda veľkosť.

Umiestnenie však zostáva rovnaké, čo je hlavné, rovnaká zostáva aj cena.

Šancu urobiť prvý dojem máte len raz

Okrem zväčšeného priestoru sme vlastne urobili ešte jednu malú zmenu. Presunuli sme menu, ktoré vidíte po prihlásení pod samotným bannerom. Tento rozdiel zabezpečí, že používateľky uvidia reklamu ako prvú časť stránky ihneď po načítaní.

Rozdiel vo výkonnosti jednotlivých formátov už pocítili aj naši klienti. Príkladom je napríklad prípadová štúdia spoločnosti dm drogerie markt, ktorú vám prinesieme v najbližších týždňoch.


Chceli by ste vidieť, ako by na domovskej stránke www.modrykonik.sk vyzeral váš banner? V takom prípade sa môžete kedykoľvek obrátiť na naše obchodné oddelenie.