Nových zákazníkov vám odteraz nájdeme aj na Facebooku a Instagrame
Najlepšie príbehy sú tie, ktoré sú uveriteľné. To nie je len marketingová poučka, ale realita, ktorú máme podloženú dvoma rokmi praxe.
Áno, už viac než dva roky na Modrom koníku môžete využívať reklamný formát Skúsenosti so značkou, ktorý aktuálne patrí k tomu úplne najlepšiemu, čo na slovenskom internete možno v rámci natívnej reklamy nájsť. Teda aspoň podľa našich klientov.
Skúsenosti sú obľúbené vďaka úprimnému a dôveryhodnému obsahu, ktorý nevzniká brainstormingom v kancelárii marketingovej agentúry, ale priamym testovaním produktov populárnymi používateľkami, ktoré sú silnou súčasťou svojej komunity.
Tento obsah však nie je len spotrebným nástrojom, ktorý po chvíli vyprchá. Pozítivné recenzie na produkty väčšinou zaplnia popredné priečky vo vyhľadávaní rôznych kľúčových slov v spojení so značkou či daným produktom.
Tieto dve hlavné prednosti tohto formátu však nestačia. Na prelome rokov sme absolvovali niekoľko rozhovorov s našimi klientami a skúsenými marketérmi, aby sme zistili, ako tento produkt posunúť ešte ďalej.
Prepojili sme Modrého koníka s Facebookom a Instagramom
Modrý koník je miesto, kde sa nachádza takmer polovica slovenských žien v aktívnom veku. V spojení s faktom, že dnes 65 – 80 % spotrebiteľských rozhodnutí, v závislosti od odvetvia, urobia ženy, ide o miesto kde sa nachádza aj vaša cieľová skupina.
Vzniká tu teda veľká komunita, ktorá aktívne diskutuje a tvorí obsah. Tento obsah však často zostal, kde sa vytvoril.
V týchto týždňoch preto prinášame novinky a pozitívne recenzie na vaše produkty alebo služby rozširujeme ešte ďalej. Odteraz ich uvidí väčšia časť cieľovej skupiny. A uvidia ho aj na Instagrame alebo Facebooku.
Budovať povedomie alebo tlačiť predaj? Záleží na vašej stratégii
Týmto krokom sme rozšírili dosah vašich kampaní. To však vôbec neznamená, že tieto kampane budú menej úspešné a adresné. Poznáme vašu cieľovú skupinu a vieme ju nájsť tam, kde sa práve nachádza.
To, čo budete chcieť dosiahnuť, je len na vás. Stratégia širšieho záberu je len jedna z možností.
Nové Skúsenosti a rozšírené prepojenie s Facebookom a Instagram už máme otestované na niekoľkých kampaniach.
Naše optimistické predpoklady sa zatiaľ napĺňajú a tak sa tešíme, ako počas nadchádzajúcej sezóny prinesieme nový vietor do vašich marketingových oddelení.
Ak máte záujem zistiť viac, napíšte na marek.vidovic@modrykonik.com a prídite k nám na obed. Radi vám priamo ukážeme, ako by takáto kampaň vyzerala pre vašu značku.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (17)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (43)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)