Modrý koník pre marketérov

Správa do internej pošty

Zaručená pozornosť vašej správe

Upozornenie na novú správu vidí používateľka počas každej návštevy Modrého koníka, a to na všetkých podstránkach. Internú poštu používa na komunikáciu s ostatnými používateľkami, a preto si často otvára svoju schránku.

Neprehliadnuteľná správa

Reklamné správy sa automaticky vymažú po 15 dňoch, aby schránka ostávala súkromným priestorom s nadštandardnou pozornosťou. Z tohto dôvodu používateľka dostane maximálne jednu reklamnú správu za týždeň.

Plnohodnotná stránka

Vizuál správy je z pohľadu marketéra samostatná mikrostránka, ktorú si môže ľubovoľne nadizajnovať a otextovať. Odkazy v nej môžu smerovať na jednu alebo viacero externých stránok. Správa môže obsahovať aj video.

Veľký zásah

Správou môžete zasiahnuť až 80 000 používateliek, z ktorých 86% je vo veku 20-39 rokov. Takto veľká a zároveň vyšpecifikovaná cieľová skupina robí z tohto formátu online alternatívu k tradičnému schránkovému direct mailu.

Čo môžete očakávať?

Správa do internej pošty z pohľadu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napíšte nám a niekto z nášho teamu sa vám obratom ozve. Podrobne vám vysvetlí, ako to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý deň volať a niečo vám chcieť predať ;-)

Toto nie je formulár, čo vedie nikam. Je za ním náš skvelý team.

Správa bola úspešne poslaná.

Nastala chyba, správa nebola poslaná.

Nové z blogu

Ako správne vytvoriť spätný odkaz pre váš web

Robíte SEO pre váš web a budujete spätné odkazy? Publikovanie odkazov má niekoľko univerzálnych pravidiel, ktorých je dobré sa držať. Rozdeliť ich môžeme do niekoľkých bodov, ktoré môžete využiť ako kostru pre váš linkbuilding, nech už budujete odkazy kdekoľvek. Tieto rovnaké princípy samozrejme, platia aj pri budovaní odkazov formou SEO článkov na Modrom koníku. Forma …

Čítaj viac