Modrý koník pre marketérov

Súťaž

Ako funguje súťaž na Modrom koníkovi?

Interaktívna súťaž pomáha vzbudiť záujem o značku. Súťaž je umiestnená do špeciálnej kategórie v diskusnom fóre, ktoré je viditeľné pre všetky používateľky.

3 kontakty s vašou značkou

Prvým kontaktom je upozornenie na súťaž. Druhým je stránka súťaže s brandingom vašej značky. Tretím kontaktom je samotné zapojenie sa do súťaže a vykonanie súťažnej úlohy, ako napr. návšteva vašej firemnej stránky a nájdenie požadovanej informácie.

Odpoveď na stránke značky

Používateľka pri vkladaní svojej odpovede nevidí odpovede ostatných. Preto ak sa chce zapojiť a vyhrať, musí navštíviť stránku vašej značky alebo produktu a odpoveď nájsť tam.

Upozornenie o súťaži

Až 80 tisíc používateľkám vieme doručiť informáciu o novej súťaži na obrazovku Upozornenia, kam pravidelne chodia. Súťaž tak zaručene neunikne ich pozornosti.

Čo môžete očakávať?

Súťaž z pohľadu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napíšte nám a niekto z nášho teamu sa vám obratom ozve. Podrobne vám vysvetlí, ako to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý deň volať a niečo vám chcieť predať ;-)

Toto nie je formulár, čo vedie nikam. Je za ním náš skvelý team.

Správa bola úspešne poslaná.

Nastala chyba, správa nebola poslaná.

Nové z blogu

Back to school pre marketérov – ukážky a tipy

Stále váhate, či sa pustiť do Back to school kampane práve teraz? Ak chcete stihnúť objednať reklamný priestor a využiť naplno druhú najväčšiu predajnú sezónu v roku, je najvyšší čas, aby ste sa začali pripravovať. Tu sú ukážky, aké kampane fungovali u nás a tipy, aké formáty a obsah by mohol byť ten pravý pre vašu natívnu Back to …

Čítaj viac