Modrý koník pre marketérov

Súťaž

Ako funguje súťaž na Modrom koníkovi?

Interaktívna súťaž pomáha vzbudiť záujem o značku. Súťaž je umiestnená do špeciálnej kategórie v diskusnom fóre, ktoré je viditeľné pre všetky používateľky.

3 kontakty s vašou značkou

Prvým kontaktom je upozornenie na súťaž. Druhým je stránka súťaže s brandingom vašej značky. Tretím kontaktom je samotné zapojenie sa do súťaže a vykonanie súťažnej úlohy, ako napr. návšteva vašej firemnej stránky a nájdenie požadovanej informácie.

Odpoveď na stránke značky

Používateľka pri vkladaní svojej odpovede nevidí odpovede ostatných. Preto ak sa chce zapojiť a vyhrať, musí navštíviť stránku vašej značky alebo produktu a odpoveď nájsť tam.

Upozornenie o súťaži

Až 80 tisíc používateľkám vieme doručiť informáciu o novej súťaži na obrazovku Upozornenia, kam pravidelne chodia. Súťaž tak zaručene neunikne ich pozornosti.

Čo môžete očakávať?

Súťaž z pohľadu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napíšte nám a niekto z nášho teamu sa vám obratom ozve. Podrobne vám vysvetlí, ako to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý deň volať a niečo vám chcieť predať ;-)

Toto nie je formulár, čo vedie nikam. Je za ním náš skvelý team.

Správa bola úspešne poslaná.

Nastala chyba, správa nebola poslaná.

Nové z blogu

Metóda Virtual Summit (Navid Moazzez)

Ako prilákať pozornosť stoviek alebo tisícok ľudí, ktorí sa zaujímajú o vaše produkty bez toho, aby ste museli investovať veľké peniaze do online marketingu? Dnes sa pozrieme na neošúchanú metódu virtual summitov, ktorú spopularizoval španielsky podnikateľ Navid Moazzez, v súčasnosti pôsobiaci v Spojených štátoch. Virtual summit je v podstate virtuálna konferencia, na ktorej sa ľudia …

Čítaj viac