Modrý koník pre marketérov

Súťaž

Ako funguje súťaž na Modrom koníkovi?

Interaktívna súťaž pomáha vzbudiť záujem o značku. Súťaž je umiestnená do špeciálnej kategórie v diskusnom fóre, ktoré je viditeľné pre všetky používateľky.

3 kontakty s vašou značkou

Prvým kontaktom je upozornenie na súťaž. Druhým je stránka súťaže s brandingom vašej značky. Tretím kontaktom je samotné zapojenie sa do súťaže a vykonanie súťažnej úlohy, ako napr. návšteva vašej firemnej stránky a nájdenie požadovanej informácie.

Odpoveď na stránke značky

Používateľka pri vkladaní svojej odpovede nevidí odpovede ostatných. Preto ak sa chce zapojiť a vyhrať, musí navštíviť stránku vašej značky alebo produktu a odpoveď nájsť tam.

Upozornenie o súťaži

Až 80 tisíc používateľkám vieme doručiť informáciu o novej súťaži na obrazovku Upozornenia, kam pravidelne chodia. Súťaž tak zaručene neunikne ich pozornosti.

Čo môžete očakávať?

Súťaž z pohľadu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napíšte nám a niekto z nášho teamu sa vám obratom ozve. Podrobne vám vysvetlí, ako to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý deň volať a niečo vám chcieť predať ;-)

Toto nie je formulár, čo vedie nikam. Je za ním náš skvelý team.

Správa bola úspešne poslaná.

Nastala chyba, správa nebola poslaná.

Nové z blogu

7 princípov úspešného predaja na internete

O tom, ako úspešne predávať na internete, bolo publikovaných tisícky článkov aj knižiek. Domnievame sa, že neexistuje univerzálna metóda, ktorá by fungovala pre všetky prípady, alebo že je nejaký zázračný spôsob, ako garantovať úspech. Každá firma je v odlišnej situácii a preto aj my s klientmi pri plánovaní reklamných kampaní na našom portáli postupujeme vždy …

Čítaj viac