Chat with us, powered by LiveChat

Čo sú Skúsenosti so značkou na Modrom koníku

Skupina vybraných používateliek dostane na vyskúšanie produkt vašej značky. Potom majú dostatok času na to, aby ho otestovali, a následne svoje skúsenosti zverejnia v blogu aj s vlastnými fotografiami. V diskusii potom reagujú na doplňujúce otázky a komentáre ostatných používateliek.

Používateľky zverejnia svoje recenzie i v diskusnom fóre na Modrom koníku. Táto časť stránky a jej príspevky sú permanentné. Skúsenosti s vašou značkou prenikajú do celého slovenského internetu a dlhodobo pomáhajú pri budovaní mena, značky a SEO.

Používateľky vytvoria obsah, ktorý je obľúbený v ich komunite. Preto by nemal ostať iba na Modrom koníku. Recenzie na vaše produkty šírime a uvidia ich aj ženy na Facebooku a Instagrame, vďaka čomu zasiahne kampaň väčšiu časť cieľovej skupiny.

Ak používateľky s vašimi produktmi strávia niekoľko dní alebo týždňov, pravdepodobne o svojich skúsenostiach budú hovoriť aj v osobnom živote. Značka týmto spôsobom získa autentická osobné odporúčania v sociálnom okruhu recenzentiek.

Čo možno očakávať od tohto formátu?

 

  • Dosah min. 100 000 užívateliek internetu (vr. zdieľanie na Facebooku)

Čo sú Skúsenosti so značkou na Modrom koníku

Skupina vybraných používateliek dostane na vyskúšanie produkt vašej značky. Potom majú dostatok času na to, aby ho otestovali, a následne svoje skúsenosti zverejnia v blogu aj s vlastnými fotografiami. V diskusii potom reagujú na doplňujúce otázky a komentáre ostatných používateliek.

Používateľky zverejnia svoje recenzie i v diskusnom fóre na Modrom koníku. Táto časť stránky a jej príspevky sú permanentné. Skúsenosti s vašou značkou prenikajú do celého slovenského internetu a dlhodobo pomáhajú pri budovaní mena, značky a SEO.

Používateľky vytvoria obsah, ktorý je obľúbený v ich komunite. Preto by nemal ostať iba na Modrom koníku. Recenzie na vaše produkty šírime a uvidia ich aj ženy na Facebooku a Instagrame, vďaka čomu zasiahne kampaň väčšiu časť cieľovej skupiny.

Ak používateľky s vašimi produktmi strávia niekoľko dní alebo týždňov, pravdepodobne o svojich skúsenostiach budú hovoriť aj v osobnom živote. Značka týmto spôsobom získa autentická osobné odporúčania v sociálnom okruhu recenzentiek.

Čo možno očakávať od tohto formátu?

 

  • Dosah min. 100 000 užívateliek internetu (vr. zdieľanie na Facebooku)

Príklad kampane

Detské oblečenie prémiovej kvality z obchodného reťazca, ktoré si kúpite spolu s potravinami, chcelo testovať vyše 600 mamičiek. Vznikli rozmanité recenzie, plné autentických fotografií a klient získal kvalitný obsah. Odporúčania mamičiek použil vo svojom letáku.

1 014

zapojených používateliek

25 862

ľudí sa dozvedelo o produkte

479 174

zobrazení recenzií

Ako vznikajú Skúsenosti so značkou?

Výzvu zverejníme na profile @konik_testuje a na našom Facebooku. Z prihlásených používateliek vyberieme 10 blogeriek, ktoré spĺňajú požadované kritériá.

Súčasťou balíčka je aj sprievodný list s venovaním a pokynmi. Blogerky používajú a testujú produkty do stanoveného termínu ukončenia testu. Počas testovania tvoria fotky a videá.

Finálnu recenziu s obrázkami zverejnia recenzentky na svojom blogu. Súhrnnú recenziu zverejníme v diskusii Modrý koník testuje. Po zverejnení blogerky odpovedajú ostatným používateľkám na komentáre v diskusii pod článkom.

Výsledné recenzie zdieľame ďalej, aby kvalitný obsah nezostal len tam, kde vznikol. Obsah, ktorý vytvoria používateľky na Modrom koníku môžete použiť aj vy na svojej stránke, v newsletteri alebo vo vašej kampani.

Vaša reklama nemusí skončiť zverejnením recenzií. Ako pokračovanie kampane si môžete vytvoriť podpornú kampaň, zacielenú na používateľky, ktoré boli v spojení s vaším testovaním.

Najľahší spôsob, ako dostať váš produkt medzi ľudí

Ako lepšie rozvíriť debatu o vašej značke a produkte než tým, že dáte vašej cieľovej skupine produkt vlastnoručne vyskúšať a ich názory potom náležite spropagujeme? K tomuto formátu sa naši klienti často vracajú, pretože má veľmi účinný dosah.

Prípadová štúdia

Kuniboo (Kaufland)

Dosiahnuté výsledky

 

  • 1 014 aktívne zapojených používateliek
  • 25 862 ľudí sa dozvedelo o produkte
  • 479 174x zobrazené recenzie

Recenzie klientov vždy vystrelia vo vyhľadávači Google na prvé priečky a zabezpečia im nezmazateľnú stopu či vylepšia SEO. Keď niekto hľadá produkt a skúsenosti iných spotrebiteľov, natrafí priamo na recenzie našich mamičiek a môže si prečítať plusy aj mínusy a pozrieť sa, ako produkt vyzerá v bežnom živote. Nebolo tomu inak ani v tomto prípade.

Oslovte mamičky práve tam,

kde sa cítia dobre a kde trávia veľa času s ostatnými.