Čo sú Skúsenosti so značkou na Modrom koníku
Skupina vybraných používateliek dostane na vyskúšanie produkt vašej značky. Potom majú dostatok času na to, aby ho otestovali, a následne svoje skúsenosti zverejnia v blogu aj s vlastnými fotografiami. V diskusii potom reagujú na doplňujúce otázky a komentáre ostatných používateliek.
Používateľky zverejnia svoje recenzie i v diskusnom fóre na Modrom koníku. Táto časť stránky a jej príspevky sú permanentné. Skúsenosti s vašou značkou prenikajú do celého slovenského internetu a dlhodobo pomáhajú pri budovaní mena, značky a SEO.
Používateľky vytvoria obsah, ktorý je obľúbený v ich komunite. Preto by nemal ostať iba na Modrom koníku. Recenzie na vaše produkty šírime a uvidia ich aj ženy na Facebooku a Instagrame, vďaka čomu zasiahne kampaň väčšiu časť cieľovej skupiny.
Ak používateľky s vašimi produktmi strávia niekoľko dní alebo týždňov, pravdepodobne o svojich skúsenostiach budú hovoriť aj v osobnom živote. Značka týmto spôsobom získa autentická osobné odporúčania v sociálnom okruhu recenzentiek.
Čo možno očakávať od tohto formátu?
- Dosah min. 100 000 užívateliek internetu (vr. zdieľanie na Facebooku)
Čo sú Skúsenosti so značkou na Modrom koníku
Skupina vybraných používateliek dostane na vyskúšanie produkt vašej značky. Potom majú dostatok času na to, aby ho otestovali, a následne svoje skúsenosti zverejnia v blogu aj s vlastnými fotografiami. V diskusii potom reagujú na doplňujúce otázky a komentáre ostatných používateliek.
Používateľky zverejnia svoje recenzie i v diskusnom fóre na Modrom koníku. Táto časť stránky a jej príspevky sú permanentné. Skúsenosti s vašou značkou prenikajú do celého slovenského internetu a dlhodobo pomáhajú pri budovaní mena, značky a SEO.
Používateľky vytvoria obsah, ktorý je obľúbený v ich komunite. Preto by nemal ostať iba na Modrom koníku. Recenzie na vaše produkty šírime a uvidia ich aj ženy na Facebooku a Instagrame, vďaka čomu zasiahne kampaň väčšiu časť cieľovej skupiny.
Ak používateľky s vašimi produktmi strávia niekoľko dní alebo týždňov, pravdepodobne o svojich skúsenostiach budú hovoriť aj v osobnom živote. Značka týmto spôsobom získa autentická osobné odporúčania v sociálnom okruhu recenzentiek.
Čo možno očakávať od tohto formátu?
- Dosah min. 100 000 užívateliek internetu (vr. zdieľanie na Facebooku)
Príklad kampane
Igráček je veľmi obľúbená hračka medzi českými používateľkami. Keď prišiel s novým doplnkom, autom MultiGo, bolo namieste o novinke mamičky a ich deti riadne informovať. Skúsenosti so značkou bola tá správna voľba.
567
zapojených používateliek
10 761
ľudí sa dozvedelo o produkte
434 920
zobrazení recenzií
Ako vznikajú Skúsenosti so značkou?
Výzvu zverejníme na profile @konik_testuje a na našom Facebooku. Z prihlásených používateliek vyberieme 10 blogeriek, ktoré spĺňajú požadované kritériá.
Súčasťou balíčka je aj sprievodný list s venovaním a pokynmi. Blogerky používajú a testujú produkty do stanoveného termínu ukončenia testu. Počas testovania tvoria fotky a videá.
Finálnu recenziu s obrázkami zverejnia recenzentky na svojom blogu. Súhrnnú recenziu zverejníme v diskusii Modrý koník testuje. Po zverejnení blogerky odpovedajú ostatným používateľkám na komentáre v diskusii pod článkom.
Výsledné recenzie zdieľame ďalej, aby kvalitný obsah nezostal len tam, kde vznikol. Obsah, ktorý vytvoria používateľky na Modrom koníku môžete použiť aj vy na svojej stránke, v newsletteri alebo vo vašej kampani.
Vaša reklama nemusí skončiť zverejnením recenzií. Ako pokračovanie kampane si môžete vytvoriť podpornú kampaň, zacielenú na používateľky, ktoré boli v spojení s vaším testovaním.
Najľahší spôsob, ako dostať váš produkt medzi ľudí
Ako lepšie rozvíriť debatu o vašej značke a produkte než tým, že dáte vašej cieľovej skupine produkt vlastnoručne vyskúšať a ich názory potom náležite spropagujeme? K tomuto formátu sa naši klienti často vracajú, pretože má veľmi účinný dosah.
Prípadová štúdia
Igráček - autíčko MultiGo
Dosiahnuté výsledky
- 567 aktívne zapojených používateliek
- 10 761 ľudí sa dozvedelo o produkte
- 434 920x zobrazené recenzie
Používateľky a ich ratolesti získali Igráčka s jeho autíčkom a dokonca aj papierovým domčekom, aby ho mohli poriadne vyskúšať. Keďže je Igráček už dlho naozajstným lovebrandom, boli z neho rodiny veľmi nadšené. Novinka v podobe autíčka potom celú hračku robí ešte atraktívnejšou, s čím sa deti veľmi vyhrali.
Klientka tak získala veľa pekných recenzií, ktoré môže ďalej využívať vo svojich promo materiáloch, a okrem toho rozšírila povedomie o novom produkte medzi tisíce ľudí, ktorí recenzie videli.