Čo sú Skúsenosti so značkou na Modrom koníku

Skupina vybraných používateliek dostane na vyskúšanie produkt vašej značky. Potom majú dostatok času na to, aby ho otestovali, a následne svoje skúsenosti zverejnia v blogu aj s vlastnými fotografiami. V diskusii potom reagujú na doplňujúce otázky a komentáre ostatných používateliek.

Používateľky zverejnia svoje recenzie i v diskusnom fóre na Modrom koníku. Táto časť stránky a jej príspevky sú permanentné. Skúsenosti s vašou značkou prenikajú do celého slovenského internetu a dlhodobo pomáhajú pri budovaní mena, značky a SEO.

Používateľky vytvoria obsah, ktorý je obľúbený v ich komunite. Preto by nemal ostať iba na Modrom koníku. Recenzie na vaše produkty šírime a uvidia ich aj ženy na Facebooku a Instagrame, vďaka čomu zasiahne kampaň väčšiu časť cieľovej skupiny.

Ak používateľky s vašimi produktmi strávia niekoľko dní alebo týždňov, pravdepodobne o svojich skúsenostiach budú hovoriť aj v osobnom živote. Značka týmto spôsobom získa autentická osobné odporúčania v sociálnom okruhu recenzentiek.

Čo možno očakávať od tohto formátu?

 

  • Dosah min. 100 000 užívateliek internetu (vr. zdieľanie na Facebooku)

Príklad kampane

Igráček je veľmi obľúbená hračka medzi českými používateľkami. Keď prišiel s novým doplnkom, autom MultiGo, bolo namieste o novinke mamičky a ich deti riadne informovať. Skúsenosti so značkou bola tá správna voľba.

567

zapojených používateliek

10 761

ľudí sa dozvedelo o produkte

434 920

zobrazení recenzií

Ako vznikajú Skúsenosti so značkou?

Výzvu zverejníme na profile @konik_testuje a na našom Facebooku. Z prihlásených používateliek vyberieme 10 blogeriek, ktoré spĺňajú požadované kritériá.

Súčasťou balíčka je aj sprievodný list s venovaním a pokynmi. Blogerky používajú a testujú produkty do stanoveného termínu ukončenia testu. Počas testovania tvoria fotky a videá.

Finálnu recenziu s obrázkami zverejnia recenzentky na svojom blogu. Súhrnnú recenziu zverejníme v diskusii Modrý koník testuje. Po zverejnení blogerky odpovedajú ostatným používateľkám na komentáre v diskusii pod článkom.

Výsledné recenzie zdieľame ďalej, aby kvalitný obsah nezostal len tam, kde vznikol. Obsah, ktorý vytvoria používateľky na Modrom koníku môžete použiť aj vy na svojej stránke, v newsletteri alebo vo vašej kampani.

Vaša reklama nemusí skončiť zverejnením recenzií. Ako pokračovanie kampane si môžete vytvoriť podpornú kampaň, zacielenú na používateľky, ktoré boli v spojení s vaším testovaním.

Najľahší spôsob, ako dostať váš produkt medzi ľudí

Ako lepšie rozvíriť debatu o vašej značke a produkte než tým, že dáte vašej cieľovej skupine produkt vlastnoručne vyskúšať a ich názory potom náležite spropagujeme? K tomuto formátu sa naši klienti často vracajú, pretože má veľmi účinný dosah.

Prípadová štúdia

Igráček - autíčko MultiGo

Dosiahnuté výsledky

  • 567 aktívne zapojených používateliek
  • 10 761 ľudí sa dozvedelo o produkte
  • 434 920x zobrazené recenzie

Používateľky a ich ratolesti získali Igráčka s jeho autíčkom a dokonca aj papierovým domčekom, aby ho mohli poriadne vyskúšať. Keďže je Igráček už dlho naozajstným lovebrandom, boli z neho rodiny veľmi nadšené. Novinka v podobe autíčka potom celú hračku robí ešte atraktívnejšou, s čím sa deti veľmi vyhrali.

Klientka tak získala veľa pekných recenzií, ktoré môže ďalej využívať vo svojich promo materiáloch, a okrem toho rozšírila povedomie o novom produkte medzi tisíce ľudí, ktorí recenzie videli.

Oslovte mamičky práve tam,

kde sa cítia dobre a kde trávia veľa času s ostatnými.