Chat with us, powered by LiveChat

Kto stojí za Modrým koníkom?

V nedávnom článku sme vám ukázali, pre koho je Modrý koník z hľadiska inzercie vhodný. Pozor, spojler: pre každého 🙂 Dnes sa pozrieme na to, s kým máte tú česť, ak sa rozhodnete s nami spolupracovať. Chceme vám ukázať, že za obchodným tímom stoja ľudia…

Pre koho je vlastne Modrý koník?

Už ste asi počuli o Modrom koníku, však? Počuli ste, že si mamičky vymieňaju viac a aj menej overené rady. Počuli ste, že sa vyjadrujú k témam, o ktorých veľa nevedia. Počuli ste, že tam chodia všeliaké typy ľudí…počuli ste naozaj čokoľvek. Buďme k sebe…

Úspešná súťaž krok za krokom

Návrat žiakov a študentov do škôl sa blíži, a to znamená jediné – marketéri majú plné ruky práce s kampaňami back to school. Jednou z najobľúbenejších stratégii, ako osloviť mladých zákazníkov, je spotrebiteľská súťaž. Aké pre ňu platia zákonné pravidlá a ako zabezpečiť, aby mala…

Prečo v marketingu nezabúdať na emócie

Snaha značiek apelovať na emócie, potreby a túžby svojich zákazníkov je neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Dokonca sám koncept lovebrandu, teda doslova milovanej značky, odkazuje na skutočnosť, že emócie nemožno pri komunikácii na spotrebiteľa podceniť. Akými spôsobmi značky vyvolávajú v ľuďoch emócie? A skutočne má srdce nad…