Ako načúvať sociálnym sieťam pre lepšie predaje
Sociálne siete nie sú iba nástrojom na upútanie pozornosti. Sú totiž tiež živým zdrojom dôležitých informácií a dát, ktoré ako firmy môžeme využiť na lepší predaj a vyšší zisk. Pri načúvaní sociálnym sieťam a diskusným fóram sa môžeme všeličo dozvedieť – o svojej značke, produkte,…
Reklama cielená na deti: Ako na to?
Sú vašou cieľovou skupinou deti a mladiství? Potom verte, že môžete robiť dobrý marketing aj bez toho, aby ste predali svoju dušu diablovi. Chce to len poznať všetky nástrahy, ktoré komunikácia a reklama cielená na deti a mládež prináša – či už ide o marketingové…
Kto stojí za Modrým koníkom?
V nedávnom článku sme vám ukázali, pre koho je Modrý koník z hľadiska inzercie vhodný. Pozor, spojler: pre každého 🙂 Dnes sa pozrieme na to, s kým máte tú česť, ak sa rozhodnete s nami spolupracovať. Chceme vám ukázať, že za obchodným tímom stoja ľudia…
5 zásad pre budovanie reputácie na internete
Dnes sa opäť vrátime k téme budovania online reputácie na internete. Nakoľko usilovne pracujete na tom, aby boli vaši zákazníci spokojní, z času na čas sa niečo nepodarí. Sporadický kiks sa skrátka nevyhne ani tej najsvedomitejšej firme na svete. V dobe internetu a sociálnych sietí…
Pre koho je vlastne Modrý koník?
Už ste asi počuli o Modrom koníku, však? Počuli ste, že si mamičky vymieňaju viac a aj menej overené rady. Počuli ste, že sa vyjadrujú k témam, o ktorých veľa nevedia. Počuli ste, že tam chodia všeliaké typy ľudí…počuli ste naozaj čokoľvek. Buďme k sebe…
Úspešná súťaž krok za krokom
Návrat žiakov a študentov do škôl sa blíži, a to znamená jediné – marketéri majú plné ruky práce s kampaňami back to school. Jednou z najobľúbenejších stratégii, ako osloviť mladých zákazníkov, je spotrebiteľská súťaž. Aké pre ňu platia zákonné pravidlá a ako zabezpečiť, aby mala…
Inšpirácia: Najlepšie back to school kampane
Prázdniny sú síce v plnom prúde, ale v marketingovom kalendári je rušno. Back to school je tu! Ako kampaň na tému „späť do školy“ tento rok poňať a na čo nezabudnúť? Prinášame vám inšpiráciu v podobe tých najlepších back to school kampaní zo sveta. Anglický…
Poslanie brandu: Čo to je a prečo je to dôležité
Premýšľate nad svojim poslaním? Táto možno trochu osobná otázka má v marketingu svoje veľké miesto. Ak chcete, aby bola vaša firma úspešná a mala potenciál stať sa lovebrandom, rozhodne sa oplatí poslanie definovať. Jasné smerovanie vám pomôže pri rozvoji biznisu, nalákaní uchádzačov o prácu av…
Prípadová štúdia Union zdravotná poisťovňa
Úspech sa dostavil po dôkladnej príprave a dlhodobej komunikácii Ročná spolupráca s Union zdravotná poisťovňa nás veľmi obohatila. Klient mal odvahu vyskúšať nové formáty a počúval naše rady, čo prinieslo svoje ovocie. Cieľ predstaviť mamičkám ich výhody a vytvoriť povedomie a vzťah k značke sa…
Viete, čo o vás hovoria ľudia na internete?
Surfovaním na internete trávime v priemere 6 hodín a 58 minút každý deň. Približne 87 % zákazníkov zmení svoje rozhodnutie o kúpe, ak zistí, že značka alebo produkt nemá dobrú povesť. Prečo vám dávame do pozornosti práve tieto dve štatistiky? Pretože, ak budete ignorovať recenzie…
Kategórie
- Aktuality (17)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (43)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)