Kto stojí za Modrým koníkom?
V nedávnom článku sme vám ukázali, pre koho je Modrý koník z hľadiska inzercie vhodný. Pozor, spojler: pre každého 🙂 Dnes sa pozrieme na to, s kým máte tú česť, ak sa rozhodnete s nami spolupracovať. Chceme vám ukázať, že za obchodným tímom stoja ľudia…
5 zásad pre budovanie reputácie na internete
Dnes sa opäť vrátime k téme budovania online reputácie na internete. Nakoľko usilovne pracujete na tom, aby boli vaši zákazníci spokojní, z času na čas sa niečo nepodarí. Sporadický kiks sa skrátka nevyhne ani tej najsvedomitejšej firme na svete. V dobe internetu a sociálnych sietí…
Pre koho je vlastne Modrý koník?
Už ste asi počuli o Modrom koníku, však? Počuli ste, že si mamičky vymieňaju viac a aj menej overené rady. Počuli ste, že sa vyjadrujú k témam, o ktorých veľa nevedia. Počuli ste, že tam chodia všeliaké typy ľudí…počuli ste naozaj čokoľvek. Buďme k sebe…
Úspešná súťaž krok za krokom
Návrat žiakov a študentov do škôl sa blíži, a to znamená jediné – marketéri majú plné ruky práce s kampaňami back to school. Jednou z najobľúbenejších stratégii, ako osloviť mladých zákazníkov, je spotrebiteľská súťaž. Aké pre ňu platia zákonné pravidlá a ako zabezpečiť, aby mala…
Inšpirácia: Najlepšie back to school kampane
Prázdniny sú síce v plnom prúde, ale v marketingovom kalendári je rušno. Back to school je tu! Ako kampaň na tému „späť do školy“ tento rok poňať a na čo nezabudnúť? Prinášame vám inšpiráciu v podobe tých najlepších back to school kampaní zo sveta. Anglický…
Poslanie brandu: Čo to je a prečo je to dôležité
Premýšľate nad svojim poslaním? Táto možno trochu osobná otázka má v marketingu svoje veľké miesto. Ak chcete, aby bola vaša firma úspešná a mala potenciál stať sa lovebrandom, rozhodne sa oplatí poslanie definovať. Jasné smerovanie vám pomôže pri rozvoji biznisu, nalákaní uchádzačov o prácu av…
Prípadová štúdia Union zdravotná poisťovňa
Úspech sa dostavil po dôkladnej príprave a dlhodobej komunikácii Ročná spolupráca s Union zdravotná poisťovňa nás veľmi obohatila. Klient mal odvahu vyskúšať nové formáty a počúval naše rady, čo prinieslo svoje ovocie. Cieľ predstaviť mamičkám ich výhody a vytvoriť povedomie a vzťah k značke sa…
Viete, čo o vás hovoria ľudia na internete?
Surfovaním na internete trávime v priemere 6 hodín a 58 minút každý deň. Približne 87 % zákazníkov zmení svoje rozhodnutie o kúpe, ak zistí, že značka alebo produkt nemá dobrú povesť. Prečo vám dávame do pozornosti práve tieto dve štatistiky? Pretože, ak budete ignorovať recenzie…
Ako úspešne uviesť produkt na trh
Chystáte sa uvádzať na trh nový produkt? Ak áno, iste ste nedočkavý a tešíte sa, až ho svetu konečne ukážete a spustíte predaje. Nadšenie a v určitom zmysle nervózne očakávania sprevádza každý veľký launch, teda uvedenie produktu na trh. Rovnako ako celý rad otázok. Bude…
Prečo v marketingu nezabúdať na emócie
Snaha značiek apelovať na emócie, potreby a túžby svojich zákazníkov je neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Dokonca sám koncept lovebrandu, teda doslova milovanej značky, odkazuje na skutočnosť, že emócie nemožno pri komunikácii na spotrebiteľa podceniť. Akými spôsobmi značky vyvolávajú v ľuďoch emócie? A skutočne má srdce nad…
Kategórie
- Aktuality (15)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (42)
- Prípadové štúdie (21)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)