Chat with us, powered by LiveChat

Gender marketing: Nové trendy a prežitky

Rozdeľovanie spotrebiteľov do cieľových skupín je základom úspešného marketingu. V posledných rokoch sa ale ukazuje, že jeden z tradičných pilierov segmentácie začína mať vážne argumentačné trhliny. Hovoríme o delení cieľovej skupiny na základe rodu – teda zjednodušene delenie zákazníkov na mužov a ženy. Čo vám…

Marketingové trendy pre rok 2022

V tomto článku vás prevedieme tými najdôležitejšími trendami, ktoré stojí za to poznať a sledovať. Pomôžu vám totiž ešte lepšie tvoriť komunikačné a marketingové kampane (nielen) pre ženy, mamičky a – to predovšetkým – budúce zákazníčky. Takže čo robiť, aby vaše kampane aj v roku…

Prípadová štúdia WaterWipes

Klient ags92 prišiel na Modrého koníka predstaviť mamičkám najnovšiu verziu vlhčených obrúskov pre deti z 99,9% vody, ktoré sú navyše 100% rozložiteľné. Počas kampane pribudlo 40 organických recenzií. Obrúsky ohodnotila naša redakcia ale tiež tri mamičky, ktoré sme vybrali zo 100 mamičiek prihlásených do výzvy…

Prípadová štúdia HiPP

Klient HiPP u nás komunikoval už viackrát, tentoraz sa jeho zástupcovia rozhodli dostať do povedomia mamičiek nový rad produktov detskej výživy v skle „Prvá lyžička“. Siahli po formáte Centrum recenzií, ktorý má výhodu v tom, že mamičky si produkt môžu vyskúšať, riadne otestovať a sami zhodnotiť…

Prípadová štúdia Bauli

Klient Max Sport launchoval v lete tohto roku novú značku talianskych kváskových croissantov Bauli, ktoré sú okrem ich eshopu dostupné v dvoch veľkých potravinových reťazcoch. Rozsiahla obsahová kampaň, ktorá zahŕňala testovanie s recenziami, video, súťaž aj bannery, priniesla svoje ovocie. Mamičky, ktoré sme vybrali na…

Ambasádorka vs influencerka

V posledných rokoch, keď sa na výslnie online marketingu dostal Instagram, sa stále dookola hovorí o influencoch a využívaní ich followerov pri propagácii značiek. Len málokedy sa nájde marketér, ktorý by v prvých piatich minútach brainstormingu neprišiel s ničím iným ako: „Poďme zohnať nejakého super…