Chat with us, powered by LiveChat

Ambasádorka značky na Modrom koníku od A po Z

Ambasádorka značky je najkomplexnejší produkt z nášho portfólia natívnych a komunikačných kampaní. Ide o dlhodobú kampaň, ktorú spoločnosti využívajú na komunikáciu a budovanie značky ako celku. Ambasádorka je vyslankyňou značky na Modrom koníku, reprezentuje ju a propaguje novinky. Ide však o mamičku, používateľku Modrého koníka,…

Nie je návštevník ako návštevník

Premýšľali ste niekedy nad tým, že keď si idete niečo kúpiť do obchodu, ale neviete, čo presne vlastne chcete alebo potrebujete, zvyčajne sa poradíte s predavačmi, zatiaľ čo na internete eshopy alebo webové stránky firiem túto možnosť nemajú? Väčšina webových stránok predpokladá, že viete, čo…

Prečo je natívna reklama taká úspešná

V roku 2014 Interactive Advertising Bureau (IAB, združenie pre internetovú reklamu) uznalo natívnu reklamu ako novú formu reklamy. Je to najrýchlejšie rastúci reklamný segment, ktorý v rokoch 2017 až 2018 zaznamenal 35% nárast. Natívna  reklama sa tak stala jedným zo spôsobov, ako osloviť nové publikum…

Ako publikovať vlastný guest post

Ako sa čo najefektívnejšie dostať medzi ľudí, bez toho aby ste museli investovať veľké peniaze do reklamy? To je otázka, ktorá leží na stole väčšiny spoločností. Jeden z najzaujímavejších spôsobov, ako to urobiť, je cez takzvaný guest post. Guest posting je technika silne rozšírená na…

Čo je upsell

Upsell je zvyčajne ponuka zákazníkovi, aby kúpil niečo ďalšie alebo drahšie. S upsellom sa pravdepodobne stretávate veľmi často aj v offline živote. Ak ste v prevádzke rýchleho občerstvenia a objednáte si hamburger, ponúknu vám k nemu hranolky a nápoj. Ak si kúpite topánky v obuvi, ponúknu…