Čo je remarketing a prečo ho používať?

Remarketing je veľmi populárny termín, ktorý ste už pravdepodobne počuli. Ide o reklamu zacielenú na užívateľov, ktorí už navštívili váš web alebo inak reagovali na váš obsah. Remarketing je právom veľmi obľúbená metóda, ako získavať zákazníkov lacno a efektívne. Efektívne preto, pretože je to veľmi…

Raňajky s marketérmi: výsledky prieskumu používateliek Modrého koníka

Už nejaký ten piatok (vždy posledný piatok v mesiaci) organizuje agentúra PS:Digital raňajky pre marketérov, tzv. PS:Digital Breakfast. Na začiatku nechýba predstavenie najzaujímavejších noviniek z brandže a ukážky reklám, ktoré zarezonovali alebo môžu pobaviť, inšpirovať, vyvolať diskusiu či navodiť príjemnú atmosféru. Súčasťou raňajok je vždy aj prezentácia hostí…

5 príkladov radikálne úprimnej reklamy

Keď ľudia hovoria o marketingu a predaji, väčšinou si predstavia manipulatívne alebo dokonca lživé argumenty, ktoré majú jediný cieľ – ovplyvniť niekoho tak, aby vytiahol svoju peňaženku a dal obchodníkovi svoje peniaze. Mnoho ľudí stále vníma marketing skôr negatívne a koľkokrát neváha hovoriť o spojitosti…

Čo je obsahový marketing

Tradičný marketing tak, ako ho poznáme, sa pomaly ale isto stáva čoraz menej účinným. Získať nových zákazníkov, nové objednávky a nové dopyty je drahšie a komplikovanejšie a firmy musia vymýšľať stále komplexnejšie stratégie, ako návštevníkov a užívateľov presvedčiť. To je samozrejme pochopiteľné, pretože tým, ako…

Online Reputation Management

Skrátene ORM je metóda alebo tiež služba, ktorá vďaka vhodnému rozmiestneniu článkov či recenzií o vás, vašej firme či vašom produkte na internete zabezpečuje, aby presne taký pozitívne ladený obsah používatelia nachádzali vo chvíli, keď si o vás vo vyhľadávačoch zisťujú informácie. To sa hodí…

Natívna reklama v tématických komunitách a ako bolo na Digital Rulezz 2018

Posledný novembrový utorok sme sa zúčastnili najväčšej konferencie o digitálnom marketingu na Slovensku Digital Rulezz 2018! V rámci workshopu pod záštitou IAB Slovakia sme prezentovali dve case studies o natívnej reklame a tešili sa hojnej účasti marketérov napriek silnému programu na hlavnom stagei. Pozrite si celú našu prezentáciu z konferencie. Na…