Úspech sa dostavil po dôkladnej príprave a dlhodobej komunikácii

Ročná spolupráca s Union zdravotná poisťovňa nás veľmi obohatila. Klient mal odvahu vyskúšať nové formáty a počúval naše rady, čo prinieslo svoje ovocie. Cieľ predstaviť mamičkám ich výhody a vytvoriť povedomie a vzťah k značke sa nám podarilo splniť.

V hlavnom prepoisťovacom období sme navyše získali potrebné konverzie a potvrdilo sa, že predošlá poctivá komunikácia je pre zbieranie leadov kľúčová. Mamičky boli na tento krok pripravené, klienta poznali, mohli mu veriť a odovzdať svoj kontakt.

Posledným krokom kampane bola anketa, v ktorej sme zisťovali, ako sa im kampaň páčila, v tomto momente získal klient dôležité insighty, na ktorých stavia komunikáciu v tomto roku.

Pozrite sa, aké formáty sme použili v kampani a stiahnite si celú prípadovú štúdiu tu.