Prieskum – Slovenské ženy tvrdia: Reklama nás nezaujíma, nerozhodujeme sa podľa nej!
Sto ľudí, sto chutí. Ak sa však bavíme o reklame, je dosť možné, že tých chutí bude oveľa menej, možno dokonca len dve. Jej príjemcovia, teda čitatelia tlačených médií, poslucháči rádií či návštevníci webových stránok, sú totiž často rozdelení len do dvoch táborov.
Kniha – 25 prieskumov slovenských žien
Otázok, ktoré sa ako marketéri či zástupcovia značiek pýtate, je určite oveľa viac než len tieto tri. Počúvame to od našich klientov alebo od agentúr, ktoré chcú svojich klientov viesť k lepším výsledkom. Niekoľko takých otázok má v šuplíku asi každý marketér.
Ochrana osobných údajov
Ak ste naším zákazníkom, odberateľom noviniek alebo návštevníkom webu, zverujete nám svoje osobné údaje. My zodpovedáme za ich ochranu a zabezpečenie. Zoznámte sa, prosím, s ochranou osobných údajov, zásadami a právami, ktoré máte v súvislosti s GDPR (Nariadenie o ochrane osobných údajov). Kto je správca?…
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (23)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)