Otázok, ktoré sa ako marketéri či zástupcovia značiek pýtate, je určite oveľa viac než len tieto tri. Počúvame to od našich klientov alebo od agentúr, ktoré chcú svojich klientov viesť k lepším výsledkom. Niekoľko takých otázok má v šuplíku asi každý marketér.

  • Ako v skutočnosti rozmýšľajú slovenské ženy?
  • Čo si mamičky myslia o reklame?
  • Rozhodujú o nákupoch v domácnosti ženy alebo muži?

Mohli by sme hodiny diskutovať a polemizovať, ako naša cieľová skupina rozmýšľa, my sme sa však rozhodli inak.

  • Približne polovica žien vo veku 20-39 rokov na Slovensku pravidelne navštevuje Modrého koníka.
  • Trávia u nás veľa času, približne 13 minút na jednu návštevu.
  • A rady diskutujú.

Rozhodli sme sa preto urobiť krátke prieskumy. 25 prieskumov.

Trinásť z nich sa týka rôznych tém, z väčšej či menšej časti vždy spojených s reklamou. Ostatných dvanásť je rozdelených do oblastí ako sú autá, banky, kaviarne, kozmetika a iné.

Priznávame, nejde o široký prieskum, zvolený počet a výber respondentiek nám však dáva veľmi jasné kontúry toho, ako by vyzeral výsledok aj pri prísnom reprezentatívnom prieskume. Dostali sme hypotézy a myšlienky, s ktorými môžeme ďalej pracovať a ktoré môžu byť hodnotné nielen pre nás.

Práve preto prinášame výsledky našich prieskumov na náš blog.

Sú pre vás, aby vám pomohli pracovať s vašou cieľovou skupinou, ak do nej patria aj ženy vo veku 20-39 rokov.

Sú pre vás, aby ste nastavili svoju marketingovú stratégiu jasnejšie a našili ju priamo na potreby tých, ktorí majú byť vašimi zákazníčkami.

V nasledujúcich týždňoch vám prinesieme všetkých 25 prieskumov, v ktorých odhalíme informácie o tom, ako fungujú slovenské ženy.

Prajeme vám príjemné čítanie.