Nie je návštevník ako návštevník

Premýšľali ste niekedy nad tým, že keď si idete niečo kúpiť do obchodu, ale neviete, čo presne vlastne chcete alebo potrebujete, zvyčajne sa poradíte s predavačmi, zatiaľ čo na internete eshopy alebo webové stránky firiem túto možnosť nemajú? Väčšina webových stránok predpokladá, že viete, čo chcete. Ale nie vždy to tak je. Ľudia sa delia …

Čítaj viac...

Všetko, čo ste chceli vedieť o cielení reklamy na Modrom koníku

Modrý koník má najviac pozornosti zo všetkých stránok na slovenskom internete. Sme dlhodobo na prvom mieste v dĺžke času jednej návštevy. Priemerný strávený čas na reálneho užívateľa je 02:19:15, priemerný strávený čas na návštevu je 10:18. (Zdroj: https://aimmonitor.sk/ – február 2019). Každá druhá žena vo veku 20 – 39 rokov pravidelne navštevuje Modrého koníka. Mesačne …

Čítaj viac...

Prečo je natívna reklama taká úspešná

V roku 2014 Interactive Advertising Bureau (IAB, združenie pre internetovú reklamu) uznalo natívnu reklamu ako novú formu reklamy. Je to najrýchlejšie rastúci reklamný segment, ktorý v rokoch 2017 až 2018 zaznamenal 35% nárast. Natívna  reklama sa tak stala jedným zo spôsobov, ako osloviť nové publikum a komunikovať s tým existujúcim. Formáty natívnej reklamy sú menej …

Čítaj viac...

Metóda Virtual Summit (Navid Moazzez)

Ako prilákať pozornosť stoviek alebo tisícok ľudí, ktorí sa zaujímajú o vaše produkty bez toho, aby ste museli investovať veľké peniaze do online marketingu? Dnes sa pozrieme na neošúchanú metódu virtual summitov, ktorú spopularizoval španielsky podnikateľ Navid Moazzez, v súčasnosti pôsobiaci v Spojených štátoch. Virtual summit je v podstate virtuálna konferencia, na ktorej sa ľudia …

Čítaj viac...

Metóda ASK (Ryan Levesque)

V minulom článku sme písali o marketingovej metóde LAUNCH, ktorá priniesla v deväťdesiatych rokoch revolúciu vo svete internetu a podnikania v online prostredí. Uplynulo mnoho rokov, veľa vecí sa zmenilo a posunulo ďalej a rovnako tak marketing dnes vyzerá trochu inak. Hoci zmienená metóda vynájdená Jeffom Walkerom stále funguje, všeličo sa stalo obtiažnejším. Predovšetkým sa …

Čítaj viac...

Metóda LAUNCH (Jeff Walker)

Marketingovú metóda LAUNCH vytvoril americký podnikateľ Jeff Walker na konci deväťdesiatych rokov. Táto metóda umožnila tisícom podnikateľov v mnohých rôznych odboroch vytvoriť úspešné reklamné kampane, ktoré do dnešného dňa zarobili viac ako miliardu amerických dolárov. Marketingový model LAUNCH mal tiež veľmi výrazný vplyv na to, kam sa svet online marketingu v novom tisícročí uberal. Hoci …

Čítaj viac...

Ako publikovať vlastný guest post

Ako sa čo najefektívnejšie dostať medzi ľudí, bez toho aby ste museli investovať veľké peniaze do reklamy? To je otázka, ktorá leží na stole väčšiny spoločností. Jeden z najzaujímavejších spôsobov, ako to urobiť, je cez takzvaný guest post. Guest posting je technika silne rozšírená na Západe, u nás sa s ňou často nestretnete. To však …

Čítaj viac...

Prípadové štúdie – vybrané kampane 2018

Uplynulý rok sme mali na našom portáli opäť veľa pekných kampaní, ktoré bavili nás, klientov a hlavne naše používateľky. Snažíme sa robiť reklamu tak, aby nikoho neotravovala, bola prínosná a pozitívne prijatá. Odmenou za to sú skvelé výsledky, ktoré sme spoločne dosiahli, a v tomto článku ich ukážeme aj vám. Radi by sme vám zverejnením našich prípadových štúdií poodhalili, …

Čítaj viac...

Čo je upsell

Upsell je zvyčajne ponuka zákazníkovi, aby kúpil niečo ďalšie alebo drahšie. S upsellom sa pravdepodobne stretávate veľmi často aj v offline živote. Ak ste v prevádzke rýchleho občerstvenia a objednáte si hamburger, ponúknu vám k nemu hranolky a nápoj. Ak si kúpite topánky v obuvi, ponúknu vám rôzne ošetrujúce prípravky. Rovnako tak v eshopoch zvyčajne máte …

Čítaj viac...

Prečo návštevnosť nie je váš problém

Prakticky každá firma, ktorá sa aspoň okrajovo zaoberá online marketingom, rieši jednu otázku. Ako získať vyššiu návštevnosť? Čím viac návštevnosti web získa, tým vyššie budú predaje a zisk. Nie je tomu azda tak? Prirodzene to tak je, ale návštevnosť v drvivej väčšine prípadov nie je ten hlavný problém. Firmy sa až príliš sústredia na návštevnosť …

Čítaj viac...