Už ste asi počuli o Modrom koníku, však? Počuli ste, že si mamičky vymieňaju viac a aj menej overené rady. Počuli ste, že sa vyjadrujú k témam, o ktorých veľa nevedia. Počuli ste, že tam chodia všeliaké typy ľudí…počuli ste naozaj čokoľvek. Buďme k sebe úprimní, naozaj si myslíte, že je to sociálna sieť iná ako ostatné? Áno, máte pravdu, naozaj je – má prednosti, o ktorých ste možno nepočuli.  

Modrý koník je sociálna sieť, ktorú navštívi mesačne viac ako 1.6 milióna ľudí na Slovensku a v Česku:
  • 99% tvoria ženy
  • 73% v kategórii 20-39 rokov
  • 72% má aspoň jedno dieťa
Je to naozaj výnimočné miesto, kde mamičky trávia viac ako 4 minúty na návštevu. Predstavte si, čo všetko sa dá za tento čas stihnúť. Okrem browsovania bazáru či fóra a blogu, sa môžu stretnúť s vašou reklamou, prirodzene, bez nátlaku, na mieste, ktorému dôverujú.

A preto sa v Modrom koníku sústreďujeme najmä na natívnu formu reklamy, ktorá dáva priestor mamičkám sa do nej zapojiť, byť jej súčasťou. Táto komunita žien vám poskytuje veľmi cenné informácie o vašich produktoch, veľmi rada sa delí o svoje skúsenosti a tiež prijíma riešenia pre svoje potreby. Je to prirodzená a obojstranná výhoda

Ak máte doma takúto jednu mamičku, alebo ste jednou z nich, je vám jasné, že takmer (podotýkam takmer) o všetkých nákupoch rozhoduje práve ona. Nie, že by toho chlap nebol schopný, ale ženy majú rady veci pod kontrolou. A nenakupujú iba plienky a oblečenie pre deti. Rozhodujú, ktoré značky potravín chcú mať doma, ktorý prací prášok zničí všetky fľaky alebo krásne vonia, ktorá kozmetika je pre vás všetkých vhodná či kam sa pôjde tento rok na dovolenku. Jednoducho si preveria, čo je pre vás doma najlepšie, prezrú celý internet od predu od zadu a vy viete, že vyberú to najlepšie. 

Tak si zhrňme, aké témy ženy preberajú na Modrom koníku (o ktorých ste možno nevedeli) a stoja za pozornosť
  • cestovanie, 
  • elektronika (práčky, chladničky, robotické vysávače a vééľa iných),
  • záhrada (od pestovania, ku koseniu a strihaniu), 
  • zariaďovanie domácnosti (všetko, čo si viete pod týmto pojmom predstaviť),
  • technológie (ochrana detí online, smart home),
Témy, ktoré v Modrom koníku už považujeme za samozrejmosť: 
  • plodnosť, tehotenstvo,
  • rodina a deti, 
  • kozmetika a drogéria (pre celú rodinu) ,
  • fashion, 
  • zdravie, 
  • vzťahy. 
A aby toho nebolo málo, ku väčšine oblastí u nás nájdete príklady úspešných kampaní, v ktorých sa klienti nebáli spojiť takouto cestou s mamičkami a predstavili im riešenia na ich problémy. Takže pre koho je vlastne Modrý koník? Z pohľadu reklamy môžeme odvážne tvrdiť, že takmer pre každého. Ozvite sa nám, určite nájdeme vhodnú cestu komunikácie aj pre vás 🙂