Ďakujeme za váš záujem!
Prístup Vám bol zaslaný na zadaný email.
Mohlo by vás zaujímať
Case study MoliCare
Ako sme pre Hartmann Rico spravili z tabu tému, o ktorej sa (konečne) hovorí? Inkontinencia nie je hanba. A my sme to dokázali. S odvážnou kampaňou pre MoliCare absorbčné nohavičky sme na Modrom koníku otvorili citlivú tému, rozprúdili diskusiu a dostali ju tam, kam patrí…
Case Study Zentiva
Sideral je výživový doplnok, ktorý ponúka účinné riešenie pre ľudí trpiacich nedostatkom železa. V našej kampani na Modrom koníku sme sa zamerali na zvýšenie povedomia o produkte prostredníctvom obsahu s reálnou používateľskou skúsenosťou doplnenou aj o videorozhovory s odborníkmi. Detail kampane nájdeš v Prípadovej štúdii…
"Predá sa všetko," hovorí Milan Drahoš
O marketingovej stratégii spoločnosti Pepco hovoril v rozhovore pre Mediář.cz country manager Milan Drahoš. Vyššie predaje Pepco dosahuje aj vďaka Modrému koníku, s ktorým dlhodobo spolupracuje a využíva naše reklamné formáty.
"Veľmi dobre nám funguje lokálne špecifikum - Modrý koník. Na Slovensku je to jednoznačná jednotka vo svojom segmente, v Česku dvojka. Môžete si na ňom založiť skupinu a vybrať ambasádorku značky, ktorá skupinu spravuje. S Modrým koníkom sme začali pred tromi rokmi, slovenská administrátorka medzitým prišla k nám na oddelenie marketingu.
Koník je na Slovensku obrovský fenomén a je to jedna z vecí, ktorú sme pretlačili na centrále. Počas veľmi krátkeho obdobia bola naša skupina najväčšia, najlepšia a najaktívnejšia zo všetkých. Podľa štatistík tam mamičky trávia veľa času. Na centrále nám potom ani nechceli veriť, že nejaká taká stránka existuje."