Ďakujeme za váš záujem!
Prístup Vám bol zaslaný na zadaný email.
Mohlo by vás zaujímať
Výber úspešných kampaní na Modrom koníku
Každý mesiac v Modrom koníku makáme na rôznych kampaniach. Každá z nich je iná, špecifická, niektoré nás prekvapia, niektoré nám dajú zabrať. Ale do každej dávame všetko a v tomto článku si prečítate o niektorých, ktoré zažiarili na našom webe za posledné mesiace. Výber kampaní…
Najúspešnejšie kampane na Modrom koníku za rok ’22
Hrdo môžeme konštatovať, že v roku 2022 sme realizovali množstvo kvalitných a hodnotných kampaní. Hodnotných nielen pre naše používateľky, ale aj pre našich klientov. Pozitívna väzba, ktorú sme dostali nás inšpirovala natoľko, že sme sa rozhodli zhrnúť niektoré z nich a poskytnúť vám náhľad do…
"Predá sa všetko," hovorí Milan Drahoš
O marketingovej stratégii spoločnosti Pepco hovoril v rozhovore pre Mediář.cz country manager Milan Drahoš. Vyššie predaje Pepco dosahuje aj vďaka Modrému koníku, s ktorým dlhodobo spolupracuje a využíva naše reklamné formáty.
"Veľmi dobre nám funguje lokálne špecifikum - Modrý koník. Na Slovensku je to jednoznačná jednotka vo svojom segmente, v Česku dvojka. Môžete si na ňom založiť skupinu a vybrať ambasádorku značky, ktorá skupinu spravuje. S Modrým koníkom sme začali pred tromi rokmi, slovenská administrátorka medzitým prišla k nám na oddelenie marketingu.
Koník je na Slovensku obrovský fenomén a je to jedna z vecí, ktorú sme pretlačili na centrále. Počas veľmi krátkeho obdobia bola naša skupina najväčšia, najlepšia a najaktívnejšia zo všetkých. Podľa štatistík tam mamičky trávia veľa času. Na centrále nám potom ani nechceli veriť, že nejaká taká stránka existuje."