Chat with us, powered by LiveChat

Ďakujeme za váš záujem!

Prístup Vám bol zaslaný na zadaný email.

Mohlo by vás zaujímať

Prípadová štúdia Hewlett-Packard

Známy výrobca tlačiarní Hewlett Packard prišiel na trh s unikátnou službou Instant Ink, vďaka ktorej sa už nikdy nemôže stať, že by sa „ako na potvoru“ minul atrament vo chvíli, keď naozaj potrebujete vytlačiť niečo dôležité. Služba totiž funguje tak, že tlačiareň sama sleduje, kedy…

"Predá sa všetko," hovorí Milan Drahoš

O marketingovej stratégii spoločnosti Pepco hovoril v rozhovore pre Mediář.cz country manager Milan Drahoš. Vyššie predaje Pepco dosahuje aj vďaka Modrému koníku, s ktorým dlhodobo spolupracuje a využíva naše reklamné formáty.

"Veľmi dobre nám funguje lokálne špecifikum - Modrý koník. Na Slovensku je to jednoznačná jednotka vo svojom segmente, v Česku dvojka. Môžete si na ňom založiť skupinu a vybrať ambasádorku značky, ktorá skupinu spravuje. S Modrým koníkom sme začali pred tromi rokmi, slovenská administrátorka medzitým prišla k nám na oddelenie marketingu.

Koník je na Slovensku obrovský fenomén a je to jedna z vecí, ktorú sme pretlačili na centrále. Počas veľmi krátkeho obdobia bola naša skupina najväčšia, najlepšia a najaktívnejšia zo všetkých. Podľa štatistík tam mamičky trávia veľa času. Na centrále nám potom ani nechceli veriť, že nejaká taká stránka existuje."