Chat with us, powered by LiveChat

Čo je natívny článok na Modrom koníku

Článok propagujúci vašu značku spôsobom, ktorý tisícom používateliek nášho portálu prináša naozajstnú hodnotu, vďaka čomu je vnímaný pozitívne a priateľsky. Značka je zasadená do príbehu a preto je pre cieľovú skupinu obsah na čítanie atraktívnejší.

Modrý koník získava milióny zobrazení a stovky tisíc unikátnych návštev mesačne, jeho komunita je veľmi aktívna a článok má potenciál mať vysokú čítanosť. Využite náš priestor a oslovte vašu cieľovú skupinu tam, kde sa koncentruje.

Článok je ideálny pre vybudovanie vzťahu s potenciálnymi zákazníkmi tak, že im poskytnete určitú hodnotu (informáciu), ktorá im môže skutočne zlepšiť život. Vďaka tomu k vám získajú sympatie, ktoré zvyšujú pravdepodobnosť predaja.

Nechajte niektorú z našich používateliek, aby vytvorila článok za vás. Tá totiž patrí do cieľovej skupiny, hovorí "jej" jazykom a ľahšie sa vcíti do jej potrieb.

Čo možno očakávať od tohto formátu?

 

  • Zobrazenie príspevkov tisíckam ľudí
  • Zapojenie stoviek čitateľov
  • Desiatky až stovky reakcií (podľa atraktivity)

Čo je natívny článok na Modrom koníku

Článok propagujúci vašu značku spôsobom, ktorý tisícom používateliek nášho portálu prináša naozajstnú hodnotu, vďaka čomu je vnímaný pozitívne a priateľsky. Značka je zasadená do príbehu a preto je pre cieľovú skupinu obsah na čítanie atraktívnejší.

Modrý koník získava milióny zobrazení a stovky tisíc unikátnych návštev mesačne, jeho komunita je veľmi aktívna a článok má potenciál mať vysokú čítanosť. Využite náš priestor a oslovte vašu cieľovú skupinu tam, kde sa koncentruje.

Článok je ideálny pre vybudovanie vzťahu s potenciálnymi zákazníkmi tak, že im poskytnete určitú hodnotu (informáciu), ktorá im môže skutočne zlepšiť život. Vďaka tomu k vám získajú sympatie, ktoré zvyšujú pravdepodobnosť predaja.

Nechajte niektorú z našich používateliek, aby vytvorila článok za vás. Tá totiž patrí do cieľovej skupiny, hovorí "jej" jazykom a ľahšie sa vcíti do jej potrieb.

Čo možno očakávať od tohto formátu?

 

  • Zobrazenie článku tisíckam ľudí
  • Komunikácia značky v príbehu
  • Desiatky reakcií (podľa atraktivity)

Ako vzniká natívny článok?

Najskôr sa spoločne pobavíme o tom, čo zamýšľate, čo chcete propagovať alebo aký je váš cieľ. Podľa toho navrhneme nasledujúci postup.

Články, ktoré sa sústredia len na produkt a neprinášajú užívateľom pridanú hodnotu, sú vnímané s nepríjemným „PR nádychom“. Vymyslíme preto spolu atraktívny spôsob, ako používateľky osloviť a vyvolať sympatie.

V našej mamičkovskej komunite máme celý rad žien, ktoré sa rady zapájajú do rôznych aktivít vrátane písania článkov. Po rokoch skúseností máme vytipované tie, ktoré sú v tom najschopnejšie a ktorých obsah pôsobí najpriaznivejšie.

Po vytvorení textu vám ho najskôr zašleme na kontrolu. Ak je všetko presne podľa vašich predstáv, môžeme ho publikovať a už len sledovať, ako ho ľudia čítajú a šíria.

Nielen predaj je cieľom...

Je samozrejmé, že účelom akejkoľvek propagácie je zvýšenie predajov určitej služby alebo produktu. Okrem okamžitých konverzií sa ale vypláca zamerať aj na ďalšie ciele, ktoré predaj podporujú dlhodobo. A tým nie je myslené len akési neurčité "povedomie" o značke.

Dobrým cieľom môže totiž byť tiež napríklad budovanie databázy. Či už je to zber emailov alebo kontaktov v messengerbote. To sa môže ľahko podariť aj vďaka natívnemu článku, v ktorom je možné používateľkám predstaviť niečo hodnotné zadarmo výmenou za kontakt - ebook, video, brožúrka a podobne.

Živý príklad

Decathlon - detské športové doplnky

Dosiahnuté výsledky

 

  • Unikátna čítanosť článku: 3362
  • Engagement: 18 reakcií
  • A ďalšie kliknutia na klientov web

DECATHLON je populárny športový obchod, ktorý je dostupný v každom väčšom meste. To, že v predajniach DECATHLON sa mamičky s rodinou vybavia na turistiku, cyklistiku a iné kratochvíle je pre mňa dávno známa vec. Avšak so školou si ho na prvú nikto nespája. Pravítka, aktovky a peračníky tu naozaj nezoženú. No čo taká telesná výchova? Áno, správne, klient sa zamerať na back to school obdobie. Tu svojho malého (aj veľkého) školáka vybavia od hlavy až po päty.

Klient sa preto rozhodol vydať cestou natívneho článku, vďaka ktorému zoznámil čitateľky Modrého koníka s detským sortimentov na telesnú či športové krúžky.

Oslovte mamičky práve tam,

kde sa cítia dobre a kde trávia veľa času s ostatnými.